הרשמה

Project Gotham Racing

Project Gotham Racing

מותג המירוצים המוביל על קונסולות ה-Xbox עושה עבודה משובחת גם על הסלולרי.

סדרת אתגרי המירוץ של המשחק לוקחת את השחקן לטיול בלונדון, פאריז וסן פרנציסקו, כל אחת עם נופיה היחודיים, דרך מקצים שונים שכוללים מירוץ רגיל, נגד הזמן, מירוץ סטייל (שהיעד בו הוא להרוויח מספר מסויים של נקודות סגנון תוך דקה) ומירוץ הסטייל בעד זמן המקורי יחסית (השחקן מתחיל עם זמן מוגבל, ומרוויח זמן נוסף על נהיגה מסוגננת).

המסלולים מגוונים לא רק בנוף ומשתנים ברוחבם, פיתוליהם, הרכב ותלילות פני שטחם. תחושת הנהיגה לוקה רק בתחום אחד - המהירות, גם ב-300 קמ"ש, מעט עצלה - אבל מעבר לזה יש פה פיל אקסטרים מצויין הכולל זריקות זנב, ענני אבק, סילוני ניצוצות וקפיצות, הכל בתלת-ממד חלק ומגיב היטב (עד כמה היטב תלוי כמובן בטלפון).

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/51207/file-814070394.flv[/vod]

לא פחות חשוב, ובניגוד חד ל-Need For Speed הסלולרי האחרון, המשחק מאתגר ביותר. היריבים המהירים, הצורך להתמחות בתמרוני זריקת זנב רגישים והמסלולים התובעניים הופכים את PGR לאתגר ארוך טווח גם בעבור נהגים מקצועיים. אפילו ברמות הקושי הנמוכות המשחק לא עושה לך הנחות - ומי שרוצה להרוויח כסף גדול כדי לרכוש את המכוניות המהירות ביותר צריך ללמוד לנצח אותו ברמות ה-Hard וה-Hardcore.

רגע אחד אתה נאבק על המקום הראשון במסלול לונדוני צר, ולמשנהו אתה מנסה לשרשר קפיצה עם זריקת זנב ארוכה בפיתול S במורד מדרון סן-פרנציסקואי, הכל במטרה להגיע למכונית טיפה יותר מהירה שתיתן לך סיכוי ניצחון במסלול שער הניצחון הפריזאי... והניצחון הרבה פעמים מגיע (או נשמט מידיך) ממש ברגעים האחרונים - עסק סוחט זיעה אבל ממכר. מזמן לא נהניתי כל-כך עם משחק מירוץ נייד.

ציון: 9/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י