הרשמה

סיקור: R4D נגד NEVERDiE

סיקור המשחק - R4D vs. NEVERDiE

 
שתי הקבוצות מגיעות לאחר שהמשחק הקודם שלהן אחת נגד השניה בתחילת העונה הסתיים בתיקו, ושתיהן מגיעות לאחר שהפסידו את המשחק האחרון שלהן נגד קבוצות אחרות בליגה. את התוצאה של המשחק הזה קשה לחזות מראש, ועוד יותר קשה היה לצפות את המהפך שהתרחש במשחק הזה. לשתי הקבוצות גם ניקוד זהה בטבלה(4 נק') ושתיהן משתוקקות לנצח את המשחק הזה.
 
לצפייה ברוסטרים של הקבוצות, במפה ועוד, הכנסו אל: עמוד המשחק
 

מחצית ראשונה

את סיבוב הסכינים ניצחה קבוצת NDIE ובחרה להתחיל בצד ה-CT.
את 6 הסיבובים הראשונים מנצחת קבוצת R4D בקלות יתרה, כאשר כבר בסיבוב השני היא קונה נשקים ובכך היא מקנה לעצמה יתרון התחלתי בולט! קבוצת NDIE מתעוררת, ומתאוששת מהר מאד לתוצאה 4:6.
ארבעת הסיבובים הבאים הם שוב משחק מצויין של R4D, שממשיכה להפגין יכולות במחצית זו. את הסיבוב האחרון במחצית מנצחת דווקא קבוצת NDIE.
המחצית מסיימת בתוצאה 10:5 לטובת R4D.
 

מחצית שנייה

המחצית השניה נפתחת במשחק חזק(ואפילו יותר ממצוין יש לומר) של NDIE. הקבוצה מפציצה, ומצליחה על תחילת המחצית להשוות את התוצאה לכדי 10:10, מה שגורם להם להוביל לראשונה במשחק!
קבוצת NDIE לא נותנת ל-R4D להשחיל אפילו לא סיבוב אחד, וממשיכה לנצח ולנצח עד התוצאה 14:10, כמובן שלטובת NDIE. כעת, שחקני R4D מנצחים "סיבוב כבוד" במחצית, ואת שני הסיבובים הבאים מנצחת בקלות קבוצת NDIE, שמנצחת את המשחק.
תוצאת סיום המשחק: 16:11 לטובת NDIE, שהרוויחה עוד 3 נקודות בטבלת הדירוג של הליגה.
 

שחקן מצטיין:

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:05 23.11.2010 | Adrenho Adrenho

    GG

    Go albertt

  2. 2

    15:39 23.11.2010 | nopi nopi

    lol mila she kaix mvp
    aval gam remind aia tov.
    gg anashim

  3. 3

       | פורסם ע"י