הרשמה

סיקור המשחק ממוקדמות הלאן

סיקור המשחק - END vs. diGital-Gaming

 
פעם שניה ששתי הקבוצות מתמודדות ראש בראש, כאשר הפעם האחרונה היתה בליגת המתקדמים כשקבוצת EnD גברה על diGital-Gaming בתוצאה 16:5. הפעם, המשחק מתרחש במסגרת הקדם-לאן, השלב השני. כל הפרטים שרציתם לדעת על הקדם לאן נמצאים כאן.
 
לעמוד המשחק ליחצו כאן.
 

מחצית ראשונה

את סיבוב הסכינים מנצחת קבוצת diGital-Gaming ובוחרת בצד ה-CT.
את סיבוב האקדחים מנצחת קבוצת EnD שפורצת יפה ובשקט את A. את שני הסיבובים לאחר מכן מנצחת קבוצת EnD בפריצות מהירות ויפות, אך קבוצת diGital-Gaming לא מוותרת ומנצחת את הסיבוב. לאחר מכן קבוצת EnD מנסה לפרוץ את A, אך קבוצת diGital-Gaming הודפת את כל שחקני EnD. קבוצת EnD ממשיכה לנצח ומנצחת את שני הסיבובים שלאחר מכן בפריצות מהירות ופותחת בפער כולל של 4 סיבובים על קבוצת diGital-Gaming, כאשר התוצאה עומדת על 5:1. קבוצת EnD לא מוותרת וממשיכה להגדיל פערים, היא מנצחת את חמשת הסיבובים לאחר מכן עד לתוצאה 10:1 לטובת EnD.
קבוצת diGital-Gaming מנסה לחזור, כאשר שוב קבוצת EnD מנסה לפרוץ את A בביטחון, אך הפעם קבוצת diGital-Gaming הודפת את כל שחקני EnD. קבוצת EnD לא מוותרת לה, ובפעם השלישית מנסה לפרוץ את A אך קבוצת diGital-Gaming שוב עוצרת אותם. קבוצת EnD לא נותנת ל-diGital-Gaming להמשיך לנצח. היא מגדילה את הפער בסיבוב אחד, אך קבוצת diGital-Gaming מתעקשת ומנצחת את הסיבוב שלאחר מכן, ובכך מסתיימת את המחצית בתוצאה 11:4.
 
 
מחצית שנייה
את סיבוב האקדחים ושני הסיבובים הראשונים מנצחת קבוצת EnD בשמירות יפות וחזקות, אך קבוצת diGital-Gaming לא מרימה ידיים ומנצחת את שני הסיבובים הבאים כאשר התוצאה עומדת כעת על 13:6, עדיין לטובת EnD. קבוצת diGital-Gaming ממשיכה לנצח ומנצחת גם את הסיבוב שלאחר מכן בפריצה מהירה ל-A. אבל, קבוצת EnD לא מוותרת, מנטרלת את הפצצה ומנצחת את הסיבוב כאשר התוצאה כעת 14:7 לטובתה.
קבוצת diGital-Gaming מנצחת את שני הסיבובים הבאים. בכל זאת, קבוצת EnD לא מרימה ידיים, ומנצחת את הסיבוב הבא מיד אחרי כן. קבוצת EnD לא מפסיקה לנצח, והיא מנצחת את הסיבוב האחרון למחצית.
 
המשחק נחתם בתוצאה בתוצאה 16:9 לטובת EnD, כשהניצחון הזה מקנה לה כרטיס כניסה ללאן ב-6/12.
מעוניינים לדעת מי עוד צפויה להגיד ללאן? הכנסו לפרטים.
 

שחקן מצטיין מקבוצת EnD:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:32 02.12.2010 | asker asker

    GG

  2. 2

    12:36 02.12.2010 | Korenov Korenov

    GG

  3. 3

    01:18 03.12.2010 | puted puted

    GG

  4. 4

       | פורסם ע"י