הרשמה

Ghost Recon: Advanced Warfighter 2

Ghost Recon: Advanced Warfighter 2

לשחק את GRAW2 על הטלפון זה כמו לשלוט בגרסה דו-ממדית של סוליד סנייק, גיבור משחקי הפעולה הטקטית Metal Gear. אין פה, וכל אחד יחליט בשביל עצמו אם זה טוב או רע, את הקשקשת ברשת האינסופית שתווה את העלילה הפתלתלה של משחקיו של סנייק - מדובר פה במבצע רציני של יחידת העילית של הצבא האמריקאי, ה-Ghosts. אלה טיפוסים שקטים וחזקים שמעדיפים להימנע מלפרוש את קורות חייהם באריכות תוך כדי משימה מסוכנת בעורף האויב.

מה שיש פה זה את סרן מיצ'ל, לוחם מחושל שיוצא פחות או יותר בעצמו להציל את אזורי הספר של ארה"ב מצבא גרילה מקסיקני שמתכנן לשחק באש בחצר הדרומית של המעצמה השכנה. אמנות ההתגנבות ממחסה למחסה והחיסול השקט היא ידידתו הטובה של הרמבו החדש והמתוחכם. יותר מכל משחק פעולה סלולרי, אחר, כולל Medal of Honor: Airborne האיכותי, Ghost Recon תופס מצויין את המרכיבים הטקטיים שהופכים משחק פעולה ליותר מ"רוץ ורסס": הצורך לנוע ממחסה למחסה, לצוץ ולירות כשהאויב עוצר לטעינה, להתגנב מאחורי אויבים ולסיים את חייהם בדממה הקרה של הסכין, ולהשחיל רימון בהשלכת בננה נאה כאשר האויב מוגן היטב פרונטלית.

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/071217/file-750260146.flv[/vod]

יש פה אפילו מכונת לחימה דו-רגלית, טנק מהלך שפיתחו המקסיקנים המוכשרים האלה - סוליד סנייק היה מרגיש לגמרי בבית, למרות שלמיטב ידיעתנו הוא באופן כללי מעדיף ג'ונגל ושלג על פני הסביבות היבשות שמיצ'ל מפגין בהן את כישוריו.

רמת האתגר משביעה רצון ב-Hard (כבר המשימה השניה תדרוש מכם כמה Restarts, סביר להניח), גיוון יש בצורת כל מיני אירועים מתוסרטים, קצת עבודה בצוות, רכבים ובוסים, הממשק משובח ומבין מה השחקן רוצה בלי שזה צריך ללחוץ על כל מיני מקשים מיותרים (נצמדים למחסה פוטנציאלי ומיצ'ל מתכופף, יורים והוא נעמד לרגע וחוזר למחבוא), והגרפיקה קטנה אך סופר מפורטת. על מה כבר אפשר להתלונן? אולי על הבינה המלאכותית, שהייתה יכול להיות יותר אגרסיבית. שימו לב שהיא עדיין טובה מהממוצע לז'אנר ולפלטפורמה, אבל AI הוא באופן כללי תחום מוזנח ולא ימאס לי אף פעם להתלונן - עד שמישהו יעשה את זה כמו שצריך. והסיפור היה יכול להיות יותר מעניין. סיפור ו-AI זה חשוב, ילדים! באיזשהו יום אני פשוט אצטרך לחטוף את צמרת הבכירים של EA ו-Activision ולא לשחרר אותם עד שהתעשיה תעשה מה שאני רוצה. ויוה לה מהפכה.

ציון: 8/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:08 17.12.2007 | alonz101 alonz101

    משחק ישן וטוב

  2. 2

    20:41 17.12.2007 | talron32 talron32

    נראה מגניב!

  3. 3

       | פורסם ע"י