הרשמה

משחק האימה של דל-טורו: טרילוגיה

השמועות היו נכונות: דל-טורו ו-THQ אכן מתכננים את Insane, משחק האימה שמפותח בשיתוף פעולה בין חברת המשחקים והבמאי, בתור טרילוגיה.

המשחק, שהוכרז לאחרונה בטיזר שלא חשף דבר, אמור להגיע רק ב-2013, אבל זה לא מנע מ-THQ כבר להצהיר ששיתוף הפעולה עם דל-טורו הוא על טרילוגיה של משחקים. הבמאי הוסיף: "אני רוצה לקחת שחקנים למקום שבו הם מעולם לא היו בעבר, ולגרום לכך שכל פעולה שלהם תגרום להם להטיל ספק בתפיסת המציאות ובמצפן המוסרי שלהם".

טרילוגיה; עולם עם דילמות מוסריות שמגיב לבחירותיו של השחקן; מובן עכשיו למה דל-טורו השתמש ב-Mass Effect של Bioware כדי להמחיש לפני חודש ומשהו איזה סוג משחק הוא מעוניין ליצור.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:40 14.12.2010 | k k (אורח)

    לול הטיזר חשף לוגו עלובבבבבבבב

  2. 2

    15:23 14.12.2010 | תזאוס תזאוס (אורח)

    אבל אין כזה דבר משחק שמגיב לבחירותיו של השחקן. כלומר זה תמיד מוצג כאילו כן, אבל בסופו של דבר מדובר על אשליה של בחירה שאף פעם לא משפיעה באופן מהותי על העולם או העלילה... תמיד תבקר באותם מקומות, תשחק באותם השלבים והדברים היחידים שמשתנים הם כמה שורות דיאלוג פה ושם... זה נכון גם במקרה של מאס אפקט אז אני לא מבין מה דל טורו ניסה להמחיש

  3. 3

    15:41 14.12.2010 | ds ds (אורח)

    במובן ידוע כל המשחק הוא אשליה, גם הדברים שנראים לך מהותיים יותר מהטקסט, כמו הסביבות. מה שאינו אשליה הוא האפקט הפסיכולוגי שיש לעלילה מוצלחת על השחקן. גם לשינוי קל ברמת המשחקיות, כמו איזו דמות מלווה תשרוד ואיזו לא, יכול להיות אפקט משמעותי במובן הזה. אלא אם אתה מתייחס באופן טכני לגמרי למשחקים, ומפשיט אותם לגמרי מכל הדברים ה"לא חשובים", ואז תשחק Geometry Wars - אין לך שום סיבה לשחק מאס אפקט.

  4. 4

    15:56 14.12.2010 | תזאוס תזאוס (אורח)

    האפקט הפסיכולוגי הזה מפסיק לעבוד כשאתה מבין שזה הכל בלוף. כלומר שחקנים מנוסים מבינים שהבחירות שלהן לא באמת משנות את המשחק, ולכן אשליית הבחירה עובדת רק על שחקנים חדשים, או רק בפעם הראשונה שאתה משחק במשחק שכזה (כשאתה משחק בו בפעם השנייה עם בחירות שונות, אתה מגלה את הבלוף בכל מקרה). בקיצור זה סתם גימיק... עדיף שיתמקדו בדברים החשובים כמו אווירה טובה וכתיבה איכותית (מה שאין כמעט במשחקים)

  5. 5

    16:01 14.12.2010 | כע כע (אורח)

    אני מסכים איתך שהשינויים ברוב המשחקים - כולל Mass Effect - לא מספיק עמוקים כדי לשמר את ה-suspension of disbelief. אבל זו לא סיבה לא לחקור את הכיוון הזה, להיפך - זו סיבה ללכת רחוק יותר ולהעז יותר.

  6. 6

    17:14 14.12.2010 | תזאוס תזאוס (אורח)

    כן אבל אם אפילו Bioware הענקית עם המשחקים עתירי התקציב שלה לא מצליחה להציג בחירות אמיתיות, איך מפתחות קטנות יותר יצליחו? כלומר ליצור משחק שהוא גם עם גיימפליי מלוטש מהנה ומגוון, גם עם גרפיקה מושקעת ומפורטת וגם עם מפות מפורטות ומשימות מושקעות ומעניינות זאת עבודה עצומה כשלעצמה... אז להוסיף לזה עוד אלמנט בחירה משמעותי שבאמת ישנה את המשחק ואת העלילה? זה פשוט ידרוש עוד ים של השקעה שכמעט ולא יתכן שתצדיק את עצמה. כמובן שאפשר להתפשר ולהציג אלמנט בחירה יותר משמעותי, אבל אז זה יבוא על דברים אחרים חשובים לא פחות כמו הגיימפליי עצמו, עיצוב המשימות וכו (כמו למשל במקרה של אלפה פרוטוקול). כי אז אתה צריך "למרוח" את המשחק שלך לרוחב ובסופו של דבר מתקבל משחק פחות טוב (ורוב השחקנים בכל מקרה בקושי מסיימים ריצה אחת עליו אז מה זה משנה בעצם?)

  7. 7

       | פורסם ע"י