הרשמה

Starship Troopers: Roughnecks

Starship Troopers

האם אתם שריריים, שזופים, בעלי גוף מושלם, לסת מרובעת ומספיק סקס-אפיל כדי להיראות טוב בשידורי המלחמה המועברים בשידור חי לעשרים מיליארד אזרחי כדור הארץ?

לא, סליחה, טעות במדיום.

האם אתם אוהבים משחקי פעולה בקצב איטי, בהם חשוב יותר לבחור עמדה ולחסוך בתחמושת מאשר להיות בעל רפלקסים של פנתר ולרוץ כמו משוגע? אם כן, Starship Troopers עשוי להיות בשבילכם.

כמו עם הסרט המהולל "גברים בחלל", המשחק הוא עניין של קצוות: או ששונאים אותו או שאוהבים אותו. אף אחד לא יכחיש שהוא נראה מצויין: הגרפיקה, למרות המסך הקטן, מצליחה להיות כל-כך מפורטת עד שניתן לראות כל פרט מבחיל בפרצופן המאונטן של חיפושיות הענק יורקות האש. מצד שני, הקצב האיטי, התחמושת המאוד מוגבלת והעובדה שאתה יכול לירות או לזוז, אבל לא שניהם ביחד, הופכת אותו למשחק פעולה-טקטיקה, רק בלי הפעולה.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/241407/file-728109100.flv[/vod]

גם השלבים כולם פחות או יותר אותו דבר, מלבד אויבים מסוכנים יותר שנוספים עם הזמן - רד אל פני הכוכב, חייל, ראה את הנמלה (בגובה שני מטר) ופצפץ אותה לחתיכות. אין הרבה ריגוש ברמת הכדורים העפים, הלחימה בצוות (כי אין צוות) או ההתחמקות ברגע האחרון: העניין מגיע משימוש יעיל בתחמושת הנכונה, במקום הנכון ועל האויבים הנכונים, כדי להישרד עד ארגז התחמושת הבא.

אם זה נשמע לכם מעניין אתם מוזמנים להצטרף למסע ציד חרקי החלל של האנושות היפה, וזכרו - התגייסות מבטיחה אזרחות.

ציון: 6.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:19 25.12.2007 | Yosi94 Yosi94

    ריאשון יש

  2. 2

       | פורסם ע"י