הרשמה

פרטים על טלאי 2.4 ל-WoW

פרטים אודות הטלאי:

2.4 הוא הטלאי הגדול הבא שאמור לצאת (לפניו יגיעו 2.3.2 ו-2.3.3 שיתמקדו בתיקון באגים ואיזון המשחק), ובתוכו כמה תיקונים ותוספות מגניבות לעולם המשחק:

התוכן העיקרי בטלאי 2.4 הוא Sunwell Isle, איזור חדש הממוקם מצפון ל-Silvermoon, ומכיל קווסטים, משימות יומיות ומבוכים חדשים לרמה 70. The Shattered Sun Offensive הוא ה-Faction החדש לקווסטים אלה. זה נראה כאילו ה-Aldor וה-Scryers ילחמו סוף-סוף זה לצד זה נגד האיום החדש.

המטרה של האיזור החדש בסיפור המתמשך של העולם היא לסגור את עלילת ה-Burning Crusade לפני השקת ההרחבה הבאה, זאת על ידי התייחסות לגורלם של מנהיגי הלגיון הבוער.

המבוכים יכללו את Magister's Terrace - מבוך חדש לחמישה אנשים ו-Sunwell Plateau - מבוך Raid חדש לעשרים וחמישה אנשים.

על מנת להיכנס לשני המבוכים החדשים לא נצטרך משהו מיוחד, למרות זאת, חלק מהבוסים יהיו נעולים עד שנסיים משימות יומיות מסויימות או שנשיג מספיק מוניטין:

Kael'thas, סגנו של Kil'Jaeden, הוא אחד הבוסים ב-Magister's Terrace (במצב Heroic בלבד), הוא עדיין חי ונושם, ועכשיו יש לו אבן קריסטל גדולה בצבע ירוק חרוטה על השריון.

Kil'jaeden, המנהיג של ה-Burning Crusade, מזומן ל-Azeroth על ידי סגנו והוא אחד הבוסים ב-Sunwell Plateau. הבוסים האחרים כוללים את Brutalicus - ענק שאיבד את כנפיו, Kalecgos - דרקון כחול המשועבד ל-Kil'jaeden ועוד.

בתמונה- Kil'Jaeden, ידעתם שהוא היה פעם Draenei?

עוד בטלאי 2.4:

  • -ההגבלה של המשימות היומיות עלתה ל-25.
  • -הטלאי יוסיף איזון PVP למשחק.
  • -שינויים ותוכניות גדולות ל-Arena.

לקהילת WoW

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י