הרשמה

רואים כפול: עדכון פוקימון, אוקמידן

מאת: רונן אטיאס

אוקמידן, טריילרים מספר 145 ו-146

השבוע פורסמו עוד שני טריילרים חדשים ל"אוקמידן", אולי המשחק עם הכי הרבה טריילרים ביקום. בשני הסרטונים אין קטעי גיימפליי, אלא רק קטעים סינמטיים קצרים מתוך הכותר - האחד, ככל הנראה, מפגש עם בוס, והשני מתאר פגישה עם ידידה של הגיבורים.

כרגיל, המשחק נראה פשוט נהדר, עם גרפיקה שמצוירת בסגנון אומנות יפני מרהיב, בדומה לקודמו, "אוקאמי" מה-PS2 וה-Wii. למרות המוזיקה האוריינטלית, יש לי תחושה שהסאונד יהיה חלק חלש מהכותר - כבר מהסרטונים הג'יבריש של הדמויות חופרת לי בשכל...

Okamiden צפוי להגיע למערב עוד קצת יותר מחודש, ב-15 במרץ.

לב שבור

לפני שבועיים שוחרר Kingdom Hearts Re: Coded וביחד איתו גם טריילר השקv. הדבר שהכי סיקרן אותי מהסרטון הוא שבכל אחד מהעולמות בכותר מככב גיימפליי מסגנון שונה, למרות שכל אחד מאלה נראה סטנדרטי לחלוטין לתחומו.

"קינגדום הרטס", לאלו שהצטרפו אלינו זה עתה, היא סדרת משחקי פעולה-תפקידים של Square-Enix, שהחליטו ליישם רעיון שעל הנייר נשמע די חשוד - לשלב בין עולם האנימה של "פיינל פנטזי" לבין הגיבורים המצויירים מסרטי הילדים של דיסני, כשבראשם מיקי מאוס.

שני הכותרים הראשונים התגלו באופן מפתיע כמעולים (עם ממוצעי ביקורות של 87% ו86%), אך מאז אפשר לומר שסקוור אניקס רק סוחטים את המותג עם משחקים ממוצעים ומטה - כשהכותר החדש ביניהם. הציון הממוצע שלו עומד נכון לעכשיו על 66%, והטענות המרכזיות כלפיו הן בנוגע לשליטה לקוייה ועלילה דלה.

לגדל פוקימונים בשחור-לבן

השבוע פורסמו מספר פרטים חדשים אודות זוג משחקי הפוקימון החדשים, "שחור" ו"לבן", שיוצאים במערב ב-4 במרץ. כשתשחקו באונליין, תהיה לכם אפשרות להיכנס למוד שישדך לכם שחקנים לקרבות רנדומאליים למקרה שהחברים שלכם מנותקים - ובאמת שאין לי מושג איך הם לא עשו את זה עד היום. בנוסף, אם הבנתי נכון, בכרטיס עליו יגיע המשחק יהיה רכיב מיוחד שיאפשר תקשורת מהירה יותר עם קונסולות סמוכות  בכדי להחליף יצורים ולהילחם. כנראה שמישהו לא יותר מדי מרוצה מהתכונות של הניידת המתיישנת.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י