הרשמה

Volition: "נהרוג בשביל Freespace 3"

מפיק Volition ג'ים בון אמר ל-Nowgamer שיש אנשים בצוות המפתחת ש"היו הורגים" בשביל לקבל את ההזדמנות לעבוד על משחק Freespace חדש.

Volition הוציאה את משחקי Freespace, שנחשבים לפסגה של ז'אנר סימולציית קרבות החלל, בסוף שנות התשעים, לאחר שאנשיה התפצלו מהצוות שפיתח את סדרת Descent החלוצית.

לאחר שהז'אנר הלך וגווע, עברה Volition לפתח משחקי פעולה מגוף ראשון (סדרת Red Faction) ותפקידים (סדרת Summoner) עבור THQ.

כרגע האולפן עובד על Red Faction: Armageddon, שיצא במאי, ועל Insane, משחק האימה השאפתני של הבמאי גיירמו דל-טורו, שמיועד ל-2013.

למרות שז'אנר סימולציות החלל נדחק אל השוליים וכותרים בעבורו מפותחים כיום בעיקר על ידי אולפנים מזרח אירופאיים קטנים, בון לא מוציא מכלל חשבון המשך ל-Freespace. התיאוריה שלו למכירות הלא מוצלחות של Freespace 2, ושל הז'אנר בכללו, היא ששחקני PC של הדור הצעיר כבר לא טרחו לקנות ג'ויסטיקים לאחר ש-Quake ו-Unreal הפכו את שילוב המקלדת-עכבר לאמצעי השליטה השליט בשוק. הקונסולות, מצד שני, למרות הבקרים האנלוגיים שכבר לא מעט זמן סטנדרטיים עליהן, לא זכו בכלל לראות השקעה בז'אנר הזה, כך שהוא לא הפך למקובל בצד הקונסולי של המתרס, כפיצוי.

"אני מאמין שיש הזדמנות [בליצור משחק Freespace חדש], אבל אין לי נתונים שיתמכו בזה", מסכם המפיק, שבעברו בחברה עיצב משימות בעבור שני משחקי הסדרה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:56 08.02.2011 | InterAl InterAl

    הלוואי הלוואי הלוואי. ולא הבנתי מה שייך העניין של הג'ויסטיק. FS2 תמך בצורה מצוינת בעכבר, והאמת שהרבה יותר קל לשחק אותו עם עכבר מקלדת. אף ג'ויסטיק לא יכול להתחרות עם הדיוק של עכבר כשזה נוגע לירי, ו-FS2 הוא בלאו הכי יותר כמו שוטר בחלל מאשר סימולטור של ממש.

  2. 2

    11:25 09.02.2011 | dark_mark_666 dark_mark_666

    תומך ב1.

    מאוד מקווה שיצא FS3.
    מאוד נהנתי מFS2 שכלל גם עלילה לא רעה בכלל.

  3. 3

    01:43 10.02.2011 | אביב אביב (אורח)

    הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי הלוואי

  4. 4

    07:09 10.02.2011 | energyaron energyaron

    גם אני תומך ב1

  5. 5

    13:08 14.02.2011 | האולפן אפילו יותר עסוק כרגע האולפן אפילו יותר עסוק כרגע (אורח)

    יש להם גם את Saints Row 3 שצפוי לצאת השנה.

  6. 6

       | פורסם ע"י