הרשמה

Galaxy on Fire

Galaxy on Fire

ציוני דרך בחקר החלל:

1969 - צעד קטן לניל ארמסטרונג.
1977 - לוק סקייווקר הורס לאימפריה פיסת ציוד בשווי שבע-מאות טריליון דולר.
1990 - כריס רוברטס ו-Origin מוציאים לשוק את Wing Commander.
2007 (ברוב העולם) - Galaxy on Fire מגיע לטלפון הנייד.

Galaxy on Fire הוא סימולטור מד"ב תלת-ממדי שמזכיר קלאסיקות חלל גדולות. העלילה את Wing Commander; המשחקיות הזורמת והגרפיקה את X-Wing; ומרכיבי סחר, מוניטין ושדרוג הספינה את Privateer. סיפור הרקע מתרחש במאה ה-36: האנושות נלחמת בגזע חוצני אגרסיבי דמוי קלינגונים. השחקן הוא קצין צי שפרש ועכשיו מציע את שירותיו לכל המרבה במחיר. המשימות שהוא מקבל כוללות תובלה, ליווי, שבירת מצור, חיסול, ציד, הגנה ושאר הוריאציות שהז'אנר מכיר. על משימות מרוויחים כסף ושלל, השימושיים לרכישת נשקים חזקים יותר, מגינים יעילים וחלליות טובות יותר מסירת הפטרול הקטנה איתה מתחילים.

מה שעושה את Galaxy on Fire לטוב כל-כך הוא קודם כל איכות האקשן. התנועה חלקה; הפגיעה במטרה לא דורשת דיוק על הפיקסל, דבר שבקרבות חלל מהירים ועל מקלדת של טלפון היה קרוב לבלתי אפשרי; והממשק מאוד פשוט ומותיר את השחקן פנוי להתמקד בדבר החשוב - היצמדות לזנב הקורבן המיועד ותמרוני התחמקות מחבריו. למרות שהמפתחים השמיטו למרבה הצער את האפשרות לתת פקודות לאלו שטסים בצד שלך, המרכיב האסטרטגי נשמר בבחירת סדר המטרות - הערכת איום שגויה עלולה להיות קטסטרופלית לך, ואפילו עוד יותר לספינה או לבסיס שאתה אמור להגן עליהם - ובפונקציית המבער האחורי החשובה, שנותנת לך תגבור קצר-מועד אבל קריטי של מהירות, ודורשת זמן התאוששות של כעשרים שניות לאחר שימוש.

[VOD]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/010108/galaxyonfire3d.flv[/VOD]

המשחק גם מפתיע בגודל הקרבות שהוא תומך בהם - לא נדיר לראות עשר ספינות מכל צד, ביניהן סיירות גדולות ונושאות חלליות, וללא רמז להאטה. הגרפיקה נשמרה פשוטה למטרה זו, אבל במשחק שתחושת התנועה בו חשובה יותר מהפרטים, זה נסלח. המשחק גם מכיל מרכיבים Privater-יים, זאת אומרת של משחקי חלל פתוחים כמו Elite (המקורי בתחום), Privateer ו-Freelancer. ניתן לאסוף שלל, בהתאם למקום בתא המטען של החללית, למכור אותו כשחוזרים לתחנה, ולרכוש מבחר יפה של שדרוגים ודגמי חללית משופרים. הטקסט השיווקי גם טוען שבשלב כלשהו ניתן לנוע ולסחור חופשית בין 500 כוכבים ותחנות - אבל עוד לא נתקלתי בזה. שתי אפשרויות: או שזה קורה רק בגרסאות הסוני אריקסון המשוכללות יותר גרפית, בהן עוד לא שיחקתי (טלפון הבדיקה שלי היה נוקיה 6280, האריקסון בחופשה), או שזה קורה בשלב מאוחר יותר במשחק. לאחר שעתיים משחק ושתים-עשרה משימות, המשחק ליניארי לגמרי - מה שלא מונע ממנו לזכות ב-

ציון: 8.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:06 01.01.2008 | ShmilS ShmilS

    אפשר להמשיך לכוכבים אחרים בסוף.

    אחרי שמסיימים את העלילה אפשר למצוא כוכבים נוספים ולטוס אליהם. לא כזה מעניין, though, ואחרי שמבלים עוד חצי שעה בטיסה וסחר מאבדים עניין.

  2. 2

       | פורסם ע"י