הרשמה

Common Knowledge

Common Knowledge

Common Knowledge הוא חידון טריוויה. מה אפשר לומר על חידון טריוויה?

אפשר לומר שיש בו מבחר מרשים של שאלות, גם כמותית וגם נושאית. השאלות נחלקות כללית לחמש קטגוריות - אמנות, מדע, טבע חברה והיגיון - והמשחק עוקב אחר הביצועים שלך בכל קטגוריה לאורך זמן.

צריך לומר שהוא מתאים את עצמו לרמה שלך. השאלות מתחילות ברמה אידיוטית ממש, מאחר ועם הכניסה למשחק אתה מדורג על אפס בסקאלה שבין אפס למאה - ומילולית אתה מדורג כ"ילד גנון". הצלחה במבחנים מעלה את הדירוג שלך דרך בית הספר, התיכון והאוניברסיטה, ואת רמת הקושי של השאלות.

חשוב להסביר שהשאלות, גם כשהן אינן בקטגוריית ההיגיון, הן הרבה פעמים פחות שאלות של ידע, ובוודאי רובן לא דורשות ידע יוצא דופן. אינטואיציה והיגיון בריא - בתוספת ידע בסיסי בעולם שסביבנו - הם המפתח לביצועים טובים במשחק. מומלץ גם להיות קול תחת לחץ, מאחר והמשחק בודק גם את מהירות התשובה ולא רק את נכונותה. בזכות אופי השאלות, המתבסס על ידע הנמצא - או אמור להימצא - ברשות כולם, המשחק נותר מבדר והוגן: אם פישלת, זו אשמתך ולא אשמת כותבי השאלות.

המשחק עובד בשאלונים מהירים של עשרים שאלות בכל פעם, שלאחריהם סיכום ביצועים, ומוצג באיכות הגבוהה הרגילה של Gameloft. כמעט כל שאלה כוללת אלמנט ויזואלי, לפעמים רק כקישוט, הרבה פעמים כרמז או כחלק אינטגרלי של השאלה - דבר שמוסיף למגוון סוגי השאלות ש-Common Knowledge מציע. ולריכוך הלחץ התשובות השונות כוללות גם לא מעט הומור.

לסיום, אם במשחק טריוויה חשקה נפשכם, זה אחד הטובים בנמצא, בסלולרי או ברשת, למרות חסרונו של מצב תחרותי או דמוי שעשועון טלוויזיה. הוא לא יהפוך את עולמכם ולא יספק לכם תעסוקה לשעות ברצף, אבל הוא מושלם להפסקות של רבע שעה.

ציון: 7.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י