הרשמה

Homefront מוכר מיליון, ממשיך למכור

ה-Shooter שמתרחש באמריקה הכבושה ומכר 375,000 עותקים ביממה הראשונה שלו בארה"ב הלא כבושה, עבר עכשיו את המיליון יחידות גלובלית - הודיעה THQ המרוצה.

הביקוש לכותר נמשך, למרות ממוצע ביקורות לא מחמיא של 70, והמפיצה דיווחה על משלוח של 2.4 מיליון עותקים לחנויות סך הכל מאז השקתו.

Homefront חטף ביקורת על משחקיות CoD חסרת השראה, קמפיין סינגל קצר וביצועים טכניים לא מבריקים, למרות שהמולטיפלייר שלו נחשב בעל פוטנציאל - גם אם לא מאוזן כרגע - והאווירה של לוחמי הגרילה המנסים לשרוד בפרברים האמריקאיים החרבים שונה מספיק ממתחרים בז'אנר כדי להעמיד אותו במקום יחודי.

אחרי ששיחקתי בסביבות חצי קמפיין, אני חייב לומר שהמשחק היה יכול להיות הרבה יותר מעניין אם הוא היה שם אותך בנעליו של מנהיג מחתרת שמחליט איך לגשת למשימות ומנהל את אנשיו בסגנון קומנדר שפרד, כי בצורתו הנוכחית באמת לא מדובר ביותר מחיקוי CoD חיוור, שלא מעניק שום ביטוי מעניין לדילמות שעומדות בפני לוחם מחתרת שמנהל את המלחמה שלו מתוך אוכלוסיה ידידותית.

כמובן שזה היה דורש השקעה הרבה יותר גדולה בסינגלפלייר, אותו הגדירו מפתחי אולפן Kaos כרכיב משני ביחס למולטיפלייר של המשחק.

- ביקורת Homefront

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:43 25.03.2011 | גגג גגג (אורח)

    וכמור כול אמריקאי טוב כדי להשיג איתם לוילטי מביא להם המבורגר

  2. 2

    17:10 25.03.2011 | maxy16 maxy16 (אורח)

    כמו שכתבתי בביקורת, מה רע בחיקוי חסר השראה של COD? המשחקיות שלו הייתה מצוינת ואם הוא מעתיק מ- COD בצורה מצוינת אז הוא מצוין! שאר התחומים זה משהו אחר....

  3. 3

    17:13 25.03.2011 | maxim12 maxim12

    כל משחק יריות סטנדרטי דומה לCOD איך אפשר שזה לא יראה ככה כי אין הרבה מה לשנות...

  4. 4

    17:37 25.03.2011 | בו בו (אורח)

    שתיים ושלוש, אם כל המפתחים היו אומרים את זה אז כל משחקי הפעולה מגוף ראשון עדיין היו עם גיימפליי של דום. יש בכל זאת את אלה ששואפים להביא רעיונות חדשים לתחום.

  5. 5

    17:38 25.03.2011 | Itay_pro Itay_pro

    לפי מה שהבנתי אתה הייתה אוהב את המשחק אם הוא משחק אסטרטגיה?

  6. 6

    17:58 25.03.2011 | ududy ududy

    לא. הייתי אוהב אותו אם במקום כל הזמן לרוץ לאן שהמשחק מסמן לי ולהרוג את המטרות שהמשחק קובע בעבורי, הייתי יכול לקראת כל משימה לשקול את כל הגורמים ולהחליט דברים כמו - איפה תתחיל ההתקפה; איזה מהאנשים אני לוקח איתי לקרב; האם אני עורך את ההתקפה בלילה, אבל תוך סיכון אזרחים, או ביום, שאז האזרחים לא במקום אבל אנשי חשופים יותר לפגיעה; וכו'.

    כמו כן, במקום רק לקבל תגובות קבועות ומוקלטות מחברי למחתרת, מערכת דיאלוג בסגנון Mass Effect ויכולת לפתח את מערכת היחסים שלך איתם למקומות שונים, בהתחשב בהבדלים אידיאולוגיים כמו הנטיה של קונור למלא את המשימה בכל מחיר ולא חשוב מי נפגע בדרך, הייתה תורמת המון למשחק.

  7. 7

    18:14 25.03.2011 | !#@** !#@** (אורח)

    המשחק והסיפור גם ככה גרועים, אבל אהבתי את דעתך ududy

  8. 8

    19:32 25.03.2011 | ג'ו ג'ו (אורח)

    הבסיס למשחק מצויין, חבל שהם לקחו את זה לכיוון של קוד - כמעט במחינת הכל.

    הם מראש אמרו שהמשחק הוא מולטי ולצערי, חבל, כי שוב, הבסיס שלו מצויין לשמחק גרילה\פתוח עלילתי עם דילמות כאלו ואחרות, על גבול הטעם הטוב בסגנון ME (בערך כמו שדודי אמר) אבל עם אלמנטים של אקשן סטייל COD.

  9. 9

    19:58 25.03.2011 | SpaNKs SpaNKs

    הפיצירים שאתה אמרת הופכים את המשחק ל-RPG,וזה לא ממש משחק פעולה שאנשים מצפים להם אנשים שמשחקים רוצים משחק פעולה טהור,אני לא ממש אוהב COD כי 4 כבר הספיק לי וכל השאר אותו דבר וסתם משעממים

  10. 10

    20:00 25.03.2011 | 9 9 (אורח)

    זה בלל שהוא רוצה להיכנס לשוק של COD ולא של ME

  11. 11

    10:26 27.03.2011 | היהודי הנצחי היהודי הנצחי (אורח)

    המשחק לא מחדש הרבה אבל עדין היה כיף.
    קצר מאוד כשעתים שלוש.

  12. 12

       | פורסם ע"י