הרשמה

Steam מהירה יותר

Steam עדכנה את שרתיה, ומבטיחה הורדות מהירות ויציבות יותר

  הגיע הזמן: חנות המשחקים המקוונת Steam עדכנה במהלך סוף השבוע את שרתיה, ומבטיחה שמעתה הורדות המשחקים דרך השירות יהיו מהירות ויציבות יותר מאי פעם. 

כל מי שמשתמש באופן קבוע ב-Steam יודע שלעיתים קרובות מהירויות ההורדה בשירות מזכירות לנו את ימיה הראשונים של הרשת, ורחוקים מלנצל את מלוא רוחב הפס שלנו. מדובר בבעיה מהותית כשמדובר במשחקים מודרניים, שכן נפח ההורדה במקרים אלה גדול במיוחד, ולהוריד קובץ של כמה גיגות במהירות של פחות מ-30 קילובייט לשניה זו חוויה מפוקפקת במיוחד, שאנחנו לא ממליצים לאף אחד לעבור.

 
סטים: אותו דבר, רק מהיר יותר

ב-Steam למעשה עברו להשתמש בשרתים חדשים לגמרי, שמסוגלים לספק רוחב פס גדול יותר מהשרתים הקודמים, ואף לספק אפשרויות הורדה מתקדמות שלא היו זמינות בעבר למשתמשי החנות. בין האפשרויות החדשות ניתן למצוא מתן עדיפויות הורדה לקבצים ספציפיים (וכך לקבוע שמשחק X יקבל עדיפות על משחק Y), אפשרות להוריד עדכונים למשחקים בזמן שאתם משחקים בהם, תכנון הורדות עתידיות ועוד.

בנוסף, עדכנה Steam את הדרך בה עובדים עדכוני המשחקים: עד כה העדכונים עבדו כך שהשחקנים נאלצו להוריד את כל הקבצים המעודכנים מחדש, גם אם השינוי בקובץ עצמו היה זעיר. אם, לשם העניין, שונתה שורת קוד אחת בלבד בקובץ שכולל אלפי שורות קוד, נאלץ השחקן להוריד את כל אלפי השורות. כעת, משתמשי החנות יוכלו להוריד את השינויים בלבד, מה שיהפוך את העדכונים לרזים יותר.

למרבה הצער, לא כל המשחקים המוצעים ב-Steam עברו להשתמש בשרתים החדשים, אך בחנות מבטיחים שבשבועות הקרובים הם יעבירו יותר ויותר תוכן לשירות ההורדה החדש והמהיר יותר. בינתיים הם מזמינים את המשתמשים לנסות את השירות החדש על ידי הורדת טריילרי HD של משחקים, שכבר זמינים בשירות החדש והמהיר יותר.

ב-Kotaku מדווחים שלאחר השינוי הם הרגישו עלייה משמעותית במהירות ההורדה, מ-150 קילובייט לשנייה ל-1.8 מגהבייט לשנייה. עם זאת, באתר מבהירים שיכול להיות שמדובר בצירוף מקרים בלבד, ושאין הם יכולים להבטיח שמדובר במדגם מייצג.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:51 19.07.2011 |  (אורח)

    נפתרתם מהספאם.

  2. 2

    01:45 21.07.2011 | dhd dhd (אורח)

    בגלל זה ירד לי על 2 מגה ?

  3. 3

    09:34 21.07.2011 | גכ גכ (אורח)

    סטים חרא

  4. 4

    17:21 21.07.2011 | סטים שליטה סטים שליטה (אורח)

    אמאשלכם חרא
    אני ילד בן 13 שאוהב את וויגיז

  5. 5

       | פורסם ע"י