הרשמה

מפיק זלדה: אולי נראה עוד לינק ב-3DS

מפיק סדרת זלדה מעלה את האפשרות שגם Majora's Mask יגיע לקונסולת ה-3DS

 לפני מספר שבועות יצאה ל-3DS גירסה חדשה ותלת-ממדית של המשחק הקלאסי The Legend of Zelda: Ocarina of Time, אחד מהמשחקים המוערכים ביותר בהסטורית תעשיית משחקי המחשב. הגירסה החדשה, שכללה מספר חידושים ושיפור לגרפיקה, זכתה להצלחה עצומה, וכעת המפיק של סדרת זלדה חושף שייתכן שזו לא הפעם האחרונה שנראה את לינק הקלאסי מופיע על הקונסולה התלת ממדית.

"עברו כבר 13 שנים מאז ש-Ocarina of Time שוחרר, ואחד מהדברים המרכזיים שהפך את הרימייק ל-3DS לאפשרי היה כמות הפניות שקבלנו מצד אנשים שרצו הזדמנות לשחק שוב במשחק הזה. אמרנו שאנחנו יכולים לעשות את זה בתלת-ממד, ואכן עשינו את זה. אני בהחלט חושב שאם תגיע אותה כמות פניות לנוגע לחידוש של Majora's Mask, בהחלט יהיה אפשרי להוציא גם לו חידוש", אמר אייג'י אונומה, מי שהפיק משחקי זלדה רבים בשנים האחרונות.

למי שלא מתמצא בהסטוריה של סדרת זלדה, נסביר ש-Majora's Mask הוא המשך ישיר ל-Ocarina of Time, שיצא לקונסולת ה-Nintendo 64 בשנת 2000, והשתמש במספר גימיקים שהיו חדשים לסדרה: ראשית, מדובר במשחק שמתרחש על פני רצף של שלושה ימי-משחק בלבד, שחוזרים על עצמם שוב ושוב. בנוסף, לינק מקבל את הכח לשנות את צורתו בעזרת מסכות שונות, ובכך להתגבר על מכשולים שונים.

מבחינה מסחרית, Majora's Mask לא הצליח לשחזר את ההצלחה של Ocarina of Time. הוא היה מוזר מדי ללא מעט שחקנים שלא הצליחו להתחבר לעלילת המשחק, וגם יצא מאוד מאוחר במחזור החיים של ה-Nintendo 64, בתקופה בה תעשיית המשחקים התלהבה בעיקר מה-PlayStation 2, קונסולת "הדור הבא" של סוני.

למרות זאת, לא מעט מחובבי סדרת זלדה מחשיבים את Majora's Mask למשחק האהוב עליהם, בגלל האווירה הפסיכדלית והסיפור היחסית בוגר שלו. אם המשחק אכן יזכה ברימייק ל-3DS (אפשרות די ריאלית, בהתחשב שמנוע המשחק הוא אותו מנוע של Ocarina שכבר הומר לקונסולה התלת-ממדית), יהיה מעניין לראות את הקהל של שנת 2011 יהיה מוכן לקבל את מה שהקהל של שנת 2000 לא ממש ידע איך לאכול.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:04 26.07.2011 | שימעון שימעון (אורח)

    אז מה, שמעתי אתם אוהבים מסכים קטנים שם בויגיימס...

  2. 2

    14:12 26.07.2011 | שימעון שימעון (אורח)

    אז מה, שמעתי אתם אוהבים מסכים קטנים שם בויגיימס...

  3. 3

    16:36 26.07.2011 | חמ"ל חמ"ל (אורח)

    הגודל לא קובע.

    או שכן?

  4. 4

    17:40 26.07.2011 | CharlesOberonn CharlesOberonn (אורח)

    אני תומך בגרסא הזו הרבה יותר מאשר OOT.
    בOOT אין שום דבר שאפשר לשפר עם גרפיקה ולעומת זאת
    לMajora's Mask יש, האווירה הקריפית והאפלה של המשחק הזה נפגעה בגלל הגרפיקה הילדותית של המשחק לפניו.
    תמיד חשבתי שהיה עדיף לעשות רימייק לMajora's Mask ולא לOcarina Of Time.
    וזה גם משחק יותר טוב.

  5. 5

    11:46 29.07.2011 | 2eitaking0 2eitaking0 (אורח)

    איייככככסססססס זלדה אני שונא את המשחק הזה אאאייייכככססס "אחד המוערכים בלה בלה בלה בהל......" לא מבין מה כל כך מיוחד במשחק המפגר הזההההה אאאאאייייככככססססס!!!!

  6. 6

       | פורסם ע"י