הרשמה

סוני משפצת את הבית

 הקרב על הבית: סוני מעצבת מחדש את שירות העולם הווירטואלי Home של קונסולת ה-PlayStation 3, והופכת אותו להאב משחקים. החברה הודיעה כי במהלך הסתיו הקרוב היא תשחרר עדכון מקיף לשירות, שיהפוך את המשחקים לדבר המרכזי והעיקרי בו.

שירות Home הושק לראשונה ב-2008 כעולם ווירטואלי פתוח אליו הוזמנו כל בעלי קונסולת ה-PlayStation 3. הרעיון היה ליצור סביבה חברתית בה השחקנים יוכלו לבלות בין משחקים: לפגוש גיימרים אחרים ולצ'וטט איתם על הא ועל דא, לעצב דירה ווירטואלית באינספור רהיטים (בתשלום, כמובן) ואף "לצאת לבלות" ולראות סרטים בבתי קולנוע ווירטואלים, או לשחק במשחקים פשוטים עם חברים ב"פאבים".

Home אף מהווה כיום פלטפורמה לא רעה לחברות משחקים שמעוניינות לעלות קמפיינים מקוריים למשחקים חדשים. החברות יכולות לפתוח בעולם של Home איזור ייעודי המעוצב בהשראת המשחק, ואף לחלק לגיימרים בונוסים שונים הקשורים בו (רהיטים מעוצבים לבית וכדומה). 

 

השינוי העתיד להגיע בסתיו הולך לשנות את כל זה בצורה די מהותית: Home עדיין יהיה עולם ווירטואלי, אך הוא כבר לא יחולק לאיזורי מגורים / איזורי מפגשים / איזורי בילויים, אלא יחולק מחדש לאיזורים שונים המבוססים על ז'אנרים של משחקים. כך למשל, תפתח סוני את "מחוז האקשן", "טיילת הספורט" ועוד.

האזורים החדשים יאפשרו לכם (בנוסף ללצחוק על השמות המטופשים שלהם) לשגר משחקים ישירות מהשירות, כולל משחקים בלעדיים ל-Home (ככל הנראה משחקים סוציאליים, בדומה לאלה של פייסבוק או גוגל פלוס). בסוני ישחררו ביחד עם העדכון העיצובי גם עדכון נוסף, שיעבור מאחורי הקלעים כדי לדאוג שהמשחקים השונים ישוגרו בצורה מהירה ונוחה.

העדכון צפוי להפוך את Home לפלטפורמה חדשה למשחקים. האמת? הגיע הזמן. Home הושק בתקופה בה עולמות ווירטואליים כמו Second Life היו פופולריים להחריד, זו כנראה הסיבה שסוני חשבה שזה רעיון טוב להקים אותו מלכתחילה. מאז, לעומת זאת, הטרנד הזה חלף מהעולם, ו-Home הפך לשירות לא כל כך רלוונטי. אולי השינוי הנוכחי יגרום ליותר גיימרים להכנס אליו על בסיס קבוע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:53 24.08.2011 | iDiot iDiot

    נכון התמונה נראית ממנוע Source?

  2. 2

    14:14 24.08.2011 | ל-1 ל-1 (אורח)

    לא

  3. 3

    14:36 24.08.2011 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    הם בכוונה לא שמו גראפיקה ברמה הכי גבוהה כיד לא לאמץ את המכשיר על סתם

  4. 4

    18:34 24.08.2011 | 234234 234234 (אורח)

    1
    כול מנוע מודרני יכול להראות ככה.
    SOURCE
    CRYENGINE
    UDINA (או איך שלא קוראים למנוע של FC2)
    UNREAL ENGINE
    וכו'....
    מראה לא מוגבל על ידי מנוע. (אלא אם כן זה מנוע ישן אבל תמיד אפשר לשדרג אותם, כמו ששדרגו את מנוע הSOURCE)
    דוגמה:
    HALF LIFE 1 SOURCE
    וHALF LIFE 2.
    אותו מנוע, מראה שונה.

  5. 5

    23:07 24.08.2011 | nimrodmallis nimrodmallis

    נחמד מאוד בדיוק אני הולך לקנות PS3 ונראה שיש לעוד מה לחכות.

  6. 6

       | פורסם ע"י