הרשמה

משחקי הפיצוי של ה-3DS זמינים להורדה

מריו, זלדה ומטרויד בחינם - עשרה ממשחקי הפיצוי לרוכשי ה-3DS המוקדמים זמינים עכשיו להורדה

הפיצוי מגיע: בעלי קונסולת ה-3DS שרכשו אותה לפני ירידת המחיר שחלה באמצע חודש אוגוסט מוזמנים להוריד עשרה משחקים נוסטלגיים בחינם - כחלק מהפיצוי שנינטנדו הבטיחו למה שהם כינו "הלקוחות הנאמנים שלנו".

כל המשחקים הזמינים בשלב זה להורדה עם משחקי NES (קונסולת ה-8 ביט הוותיקה מאוד של נינטנדו). בשלב מאוחר יותר השנה צפוייה נינטנדו להוסיף עשרה משחקי פיצוי נוספים, שיצאו במקור לקונסולת ה-Game Boy Advance - אך בנינטנדו עדיין לא חשפו תאריך מדוייק.

משחקי ה-NES, לעומת זאת, עלו כבר אתמול לחנות המקוונת של ה-3DS. הרשימה כוללת את Super Mario Bros. המקורי, שני משחקי The Legend of Zelda הראשונים, Metroid, Donkey Kong Jr, Ice Climbers ועוד. בשלב זה כל רשימת המשחקים הזאת בלעדית אך ורק לאלה שרכשו את הקונסולה במחירה המלא - אך בעתיד נינטנדו צפוייה לשחרר אותם לרכישה בתשלום גם לבעלי הקונסולה האחרים.

 

אם יש לכם קונסולת 3DS ואתם רוצים להוריד את משחקי הפיצוי, ראשית כל עליכם לוודא שאתם זכאים להם. הזכאות התאפשרה על ידי כניסה אחת לפחות לחנות המקוונת של ה-3DS לפני הורדת מחיר הקונסולה. ניתן לבדוק האם הקונסולה שלכם זכאית או לא באתר הרשמי של נינטנדו.

אם אתם זכאים, הדרך למשחקים קצת מסובכת ומאוד מעצבנת: עליכם להכנס לחנות המקוונת, ואז לגשת לאפשרת השמאלית ביותר (Settings / Other). תחת התפריט שיפתח יש לבחור ב-My Downloads, ואז לגלול לתחתית הרשימה (אורכה תלוי בכמות התכנים שהורדתם עד עכשיו) - שם יחכו לכם משחקי ה-NES שלכם. כדי להוריד יש ללחוץ על Redownload לכל אחד מהכותרים בנפרד.

בנוסף למשחקים עצמם, נינטנדו מאפשר לכם להוריד גם את ה-Ambassador Certificate, אפליקציה קטנה שתתריע אתכם על הוספת משחקים נוספים להורדה בחינם, כשאלה יהיו זמינים בהמשך השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:10 01.09.2011 | dip dip

    שני

  2. 2

    13:51 01.09.2011 | י' י' (אורח)

    נדפקתי התאריך שלי ב3DS לא היה מכוון לתאריך הנכון ועכשיו נינטנדו לא מכירה בי כלקוח נאמן שלהם, אני מקווה שהם יסדרו אופצייה אחרת לזיהוי כי זה ממש לא פייר

  3. 3

    17:10 01.09.2011 | דני דני (אורח)

    קניתי את המכשיר באייבורי מחשבים ב 780 ש"ח :-)
    כל המשחקים למכשיר עולים שם 199 ש"ח

  4. 4

    08:58 03.09.2011 | צלדףעש צלדףעש (אורח)

    קניתי את ה-3DS לפני ההורדה אבל לא הצלחתי לעדכן מספיק מוקדם...

  5. 5

    14:03 11.08.2017 | חסוי רצח חסוי רצח (אורח)

    יש לי אבל לא הבנתי מה לעשות המשחקים של זה יקרים מאוד

  6. 6

       | פורסם ע"י