הרשמה

GameStop תשווק טאבלט למשחקים

רשת חנויות המשחקים הגדולה בארה"ב מתכוונת לשווק טאבלט אנדרואיד ייעודי למשחקים

 GameStop, רשת חנויות המשחקים הגדולה ביותר בארצות הברית, לא עוצרת לרגע: נשיא החברה טוני ברטל חשף כי החברה עובדת על טאבלט משחקים חדש, שיהיה ממותג GameStop ויימכר בחנויות הרשת לצד קונסולות המשחק הנייחות והניידות. לטענתו, הרשת תכניס לטאבלט מספר תכונות שיקרצו לגיימרים ולא יהיו זמינות באף מכשיר אחר.

הטאבלט של GameStop יהיה מכשיר המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל, ויצא לחנויות הרשת במהלך השנה הבאה. לא מדובר בחומרה שתיוצר על ידי הרשת, אלא במכשיר קיים שימותג מחדש תחת GameStop ועליו יותקנו מספר אפליקציות ייעודיות. הדגם המדובר כבר נבחר על ידי אנשי החברה, שהתחילו בבדיקות בטא לקראת ההשקה.

 
משחקים בטאבלט. ה-Ziio של חברת Creative 

"אנחנו נרגשים מאוד מהטאבלט הזה", אמר ברטל, "אני קורא את זה 'פלטפורמת גיימינג המאושרת על ידי GameStop'. הסתכלנו על כל הטאבלטים ובחרנו את זה שהכי מתאים למשחקים. אנחנו הולכים לתת לכם הטבות שלא תוכלו לקבל בשום מקום אחר".

ב-GameStop מתכננים לשווק את הטאבלט ביחד עם ג'ויסטיק חיצוני ייעודי, שיאפשר לשחק עליו גם משחקים סטנדרטים, ששליטת מסך-מגע אינה מתאימה להם. החברה צפוייה גם לאפשר לשחקנים "להזרים" משחקים למסך הטאבלט, בשירות הדומה לזה של חברת OnLive - ובכך לאפשר לגיימרים להנות ממגוון רחב של משחקים מסוגים שונים על מחשב הלוח. בנוסף, יאפשר הטאבלט לשחק בכל המשחקים הייעודיים למכשירי אנדרואיד, הניתנים להורדה דרך ה-Market. 

הצעד הזה של GameStop מגיע במקביל לצעד נוסף שעושה החברה בכל הקשור למכשירי בידור ניידים: בימים האחרונים הכריזה הרשת כי היא מעוניינת לרכוש מכשירי iOS משומשים מלקוחותיה, ולהתחיל למכור אותם ברשת. מכשירי ה-iPhone, iPod ו-iPad הפכו בשנים האחרונות למכשירי משחקים של ממש, וב-GameStop ככל הנראה לא רוצים להשאר מאחור.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:08 13.09.2011 | חסוי חסוי (אורח)

    נחמד:)

  2. 2

    15:17 13.09.2011 | S S (אורח)

    IPAD?

  3. 3

    10:04 14.09.2011 | מיכאל מיכאל (אורח)

    נOnLive עובד באייפד. אם הוא יעבוד גם בזה אז בכיף אבל אם הם מתכננים משהו אחר אין טעם. החומרה בחיים לא תהיה מספיק טובה.

  4. 4

    22:16 14.09.2011 | PS3Gamer PS3Gamer

    נראה דומה ל-IPAD, ממש דומה

  5. 5

       | פורסם ע"י