הרשמה

Rumble: ה"סופר-גרופ" של מפתחי הקז'ואל

מפתחים משלל חברות מובילות התאחדו כדי ליצור אולפן משחקי דפדפן חדש. האם הוא יצליח לטלטל את השוק?

 האם שוק משחקי הקז'ואל והאונליין עומד בפני טלטלה? אולפן משחקים חדש קם לאחרונה כדי לייצר משחקים מושקעים במיוחד לפלטפורמות משחקים שבדרך כלל אנחנו לא ממש מתייחסים אליהם כפלטפורמות רציניות - כמו פייסבוק, מכשירים סלולריים ועוד. 

האולפן, Rumble שמו, ינסה לפתח משחקים שהם לא ממש משחקי האדקור רציניים ולא ממש משחקים קז'ואליים, אלא משהו באמצע, שב-Rumble מגדירים כ"משחקי AAA לסלולר, לדפדפנים ולפייסבוק". לטענתם, כיום השוק מחולק פחות או יותר לשניים: או משחקים לגיימרים, שדורשים חומרה יקרה ורמת השקעה גבוהה מצד השחקנים - או משחקי קז'ואל פשוטים יחסית, בעלי קצב איטי וגרפיקה פרימיטיבית.

עם זאת, ב-Rumble מאמינים שהמכשירים הניידים והמחשבים הממוצעים של היום חזקים מספיק בשביל להחזיק משחקים מושקעים יותר גם ברמת הדפדפן. לא מדובר באמונה מופרכת - חברות משחקים רבות אכן מוציאות משחקים מושקעים יחסית לדפדפן, עם גרפיקה יחסית מתקדמת ומשחקיות מורכבת. ב-Rumble מקווים לקדם את סוג זה של משחקים לגבהים חדשים.


כזה - רק הרבה יותר טוב

האם הם יצליחו לעשות זאת? בהחלט ייתכן. Rumble הוא סוג של "סופר-גרופ", וכולל מפתחי משחקים מוכשרים מאוד שעבדו בחברות הגדולות ביותר בתעשייה. מנכ"ל החברה, גרג ריצ'ארדסון, היה בעבר המנכ"ל של BioWare/Pandemuc, לפני רכישת האולפן על ידי חברת EA ב-2007. 

עובדים נוספים באולפן הגיעו מחברות כמו Activision, EA, Zynga ואפילו Blizzard - מה שאומר שבהחלט לא מדובר באולפן משחקי קז'ואל שהוקם על ידי כמה חבר'ה בלי נסיון - אלא בחברה רצינית, עם מפתחים מוכשרים שכבר הוכיחו את עצמם בעבר.

ב-Rumble עוד לא חושפים תוכניות קונקרטיות לעתיד, אך מקווים לשחרר את המשחק הראשון שלהם בחודשים הראשונים של 2012. המשחקים שלהם צפויים לצאת במודל Free to Play - שמאפשרים לגיימרים לשחק בגירסת הבסיס שלהם בחינם, ו"לשדרג" אותה בתשלומים זעירים ככל שהם מתקדמים במשחק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:56 15.09.2011 | dfasf dfasf (אורח)

    ראשון SOUNDS EPIC

  2. 2

    09:04 19.09.2011 | LoGouT:) LoGouT:)

    שנה הבאה קול אוף על הדפדפן ההוכחה שהוא משחק פרימטיבי,איטי (שכלית)

  3. 3

       | פורסם ע"י