הרשמה

Witcher 3 כבר בפיתוח

ב-CD Projekt לא מבזבזים זמן, ועובדים כבר על המשך נוסף ל-The Witcher

 סדרת משחקי התפקידים המפתיעה The Witcher עוד לא אמרה את המילה האחרונה. אחד ממעצבי וכותבי הסדרה, ג'אן בארטוביץ', אמר לאחרונה ל-Eurogamer כי "מצפה לנו עוד פרק אחד לפחות בעולם של The Witcher".

הסדרה, פרי פיתוחו של אולפן המשחקים הפולני CD Projekt Red, היא סדרת משחקי תפקידים בלעדיים ל-PC (אם כי המשחק השני צפוי לצאת בחודשים הקרובים גם ל-Xbox 360), שנחשבת לאחת מהטובות בז'אנר בזכות עיסוק בנושאים בוגרים, גרפיקה מושקעת ומשחקיות מוצלחת. 

המשחק השני בסדרה, שיצא לפני מספר חודשים, צפוי לקבל בהמשך השבוע עדכון גדול (שמכונה The Witcher 2.0) שיוסיף לו תכונות חדשות ותוכן נוסף. בארטוביץ' טוען שזה ממש לא העדכון האחרון שהמשחק צפוי לקבל, ולא מן הנמנע שבחודשים הקרובים נראה חבילת הרחבה למשחק.

בנוסף, דיבר בארטוביץ' על הפרק הבא בסיפור של The Witcher, ופחות או יותר אישר את קיומו של משחק שלישי בפיתוח. "כל מה שאני יכול להגיד, מחוץ לתאריכים של זמני הפקות, הוא שצוות הכותרים שלו היה בסוג של קדם-הפקה של The Witcher 3 בזמן שהכנו את המשחק השני". בארטוביץ' המשיך ואמר שכבר בזמן כתיבת המשחק השני הם ידעו שלא מדובר בפרק האחרון, וש"צריך להיות משהו אחר כך".

בשלב זה של הראיון בארטוביץ' מיהר לסייג את דבריו, כנראה כי הוא הבין שהוא חשף קצת יותר מדי מידע. "כמובן שאני לא מכריז על שום דבר", הוא הבהיר, "אנחנו לא יכולים להגיד... אני לא יכול להגיד אם זה הולך להיות The Witcher 3 או משהו אחר שמכסה את הסיפור הזה - אבל ככל הנראה הולך לצאת משהו בעתיד".

ההכחשה המגומגמת של בארטוביץ' מספרת את הסיפור כולו: רוב הסיכויים ש-The Witcher 3 נמצא בקדם-פיתוח מתקדם, ואולי אפילו כבר בפיתוח של ממש. זה לא כל כך מפתיע, ביחס להצלחה של המשחקים הקודמים במותג - אבל בהחלט מרגיע: מכיוון שמדובר במשחק שמפותח על ידי אולפן קטן (יחסית) ועצמאי, אף פעם אי אפשר להיות בטוחים שהמשכים כאלה יצאו לפועל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:09 26.09.2011 | ב ב (אורח)

    וופי-פאקינג-דו. את השני קניתי ולא הצלחתי להנות ממנו אפילו אחרי שבועות של ניסיונות. על השלישי אני כבר אוותר. הגישה האירופאית הזאת של משחקי תפקידים (Drakensang, Two Worlds וכו') ממש לא מוצלחת לטעמי.

  2. 2

    14:51 26.09.2011 | ב ב (אורח)

    מבחינת חוסר ליטוש וסגנון משחקיות בעייתי ומשמים, האירופאים עושים את אותו משחק, מבחינתי. זו דעתי, ואם היא לא מתאימה לדעתך אז אתה מוזמן לדבר איתי במקום לשפוך עצבים על המקלדת כמו ילד קטן כאילו פגעתי בך אישית.

  3. 3

    16:38 26.09.2011 | נדב נדב (אורח)

    כל כך אהבתי את השני, מי שיתייאש ממנו זה בגלל רמת הקושי, שאולי קצת מפריעה בהתחלה אבל מוסיפה המון אתגר לקראת הסוף.

  4. 4

    17:35 26.09.2011 | Y Y (אורח)

    אני אוהב משחקי תפקידים ומשחק בהם שנים . אני נוטה להסכים עם -1
    שהמשחק לא כזה מלהיב וקצת חסר ענייניות בהמשך . חוץ מזה זה עניין סובייקטיבי . אני אישית מעדיף את Dragon Age למרות שהראשון הרבה יותר חזק ושילוב של הראשון והשני יכול להיות פשוט מדהים !

  5. 5

    20:26 26.09.2011 | DareDevil DareDevil

    אני כ"כ מסכים עם מגיב מס' 1, משחקי תפקידים שמגיעים מאירופה, למעט בודדים, לא שווים את הזמן והכסף לטעמי. ובאמת, שביזבזתי עליהם גם וגם מספיק פעמים, רק בשביל להתאכזב מחדש בכל פעם.

  6. 6

    20:50 26.09.2011 | AramilSiandol AramilSiandol

    The Witcher 2 דווקא היה (ועדיין) אחד מן המשחקים האהובים עלי מזה שנים. אי אפשר להתעלם מן המגרעות שלו, אבל כל אלו קוטנים אל מול כל הטוב שיש למשחק להציעה. כל אחד ודעתו ואין שום טעם לריב על "טעם וריח".

  7. 7

    23:06 26.09.2011 | pitfiend pitfiend

    זה היה ברור כשמש לכל מי שסיים את המשחק ומיודע על ההצלחה שלו במכירות. המשחק זועק להמשך עם סיום שמותיר אותך לתהות על גורל העולם במימד הגיאופוליטי וגם על המשך מסע החיפושים של גראלט אחר אהובתו הנעדרת יאנפר. שום סדרת משחקים לא יכולה להסתיים במצב הפתוח שהותיר הכותר השני, ובשילוב עם נתוני המכירות והביקורות המשבחות אין מצב שבcd projekt יוותרו על המשך.

  8. 8

    08:25 27.09.2011 | sagimi sagimi (אורח)

    לדעתי כל משחקי התפקידים החדשים מתגמדים לעומת המשחקים של bethesda
    (skyrim, fallout, oblivion שעדיין לא יצא)
    כל השאר הם פשוט:
    Other crap filled the gap"
    ...While I waited to begin
    The adventure of my life
    "!in the land of Skyrim
    (זה משיר מעריצים לSkyrim)


    אני כבר לא יכול לחכות! ל 11\11\11
    מי שלא מכיר עדיין את המשחקים של bethesda מפספס בגדול אם אתה נכנס למשחק אתה ממש מרגיש כאילו אתה בעולם אחר מלא הרפתקאות משונות,בקיצור ליגה אחרת
    (המוטו של החברה שייצרה את המשחק היא לתת לשחקן את ההרגשה שהו לא משחק משחק)

  9. 9

    21:13 08.10.2011 | א א (אורח)

    מי שאמר ש the witcher 2 גרוע 100% שיחק ב normal רמת קושי שזה באמת מתסכל - שחק easy וישר תראה שזה מצוין - עולם מדהים שיצרו

  10. 10

    15:31 10.10.2011 | עמית עמית (אורח)

    שיחקתי על NORMAL והמשחק הזה פשוט מצויין לנשק את האצבעות לא סתם קיבל בכל האתרים מעל 9.0
    נהנתי מכל רגע בו כמעט כמו שנהנתי בOBLIVION
    הוא מקום שני אצלי מהמשחקים הכי אהובים
    הוא הרבה יותר טוב מהראשון
    והעולם המופלא והכל כך מדהים שCD PROJEKT יצרו!
    היערות המהרות הצינוקות המבוכים והצוקים היו פשוט מרהיבים!
    משחקיות נהדרת שכל כך מאתגרת אבל באמת מי שמצליח לסיים את המשחק על DARK הוא אלוף!!
    והוא ממש לא CRAP העלילה מעניינת וסוחפת שלא כמו הראשונה שפשוט לא מורגשת...
    הרבה משימות צד! 60-50 שעות משחק
    משחק מצויין!
    ברור שSKYRIM הולך ליהיות משהו הרבה יותר טוב אבל לא צריך לזלזל במשחק כל כך טוב!

  11. 11

       | פורסם ע"י