הרשמה

אבירי הסיליקון מצטמצמים

אולפן הפיתוח Silicon Knights הוותיק מפטר עשרות אויבים

 האם זה סופם של אבירי הסיליקון? לפי דיווח שפורסם ב-1UP, האולפן הוותיק Silicon Knights פיטר בימים האחרונים עשרות עובדים - וצמצמם את מצבת כח האדם שלו מ-97 ל-25 עובדים בלבד. 

Silicon Knights הוקמו בתחילת שנות ה-90, וזכו לפופולריות רבה כמה שנים מאוחר יותר. בשנת 96 הוציא האולפן את Legacy of Kain שהפך לסוג של משחק אולפן, וב-2002 את Eternal Darkness, אחד מהמשחקים הבלעדיים המוצלחים והמצליחים ביותר לקונסולת ה-GameCube הכושלת של נינטנדו.

בשנת 2008 הוציא האולפן את אחד הפרוייקטים השאפתניים ביותר בתולדות תעשיית המשחקים, שהיה אמור להיות משחק ראשון מטרילוגיה ארוכה. המשחק, Too Human, לא הצליח לעמוד על ציפיות הקהל - וכשל כשלון חרוץ. הטרילוגיה בוטלה, והאולפן ששם את כל הביצים שלו בסל הזה לא כל כך הצליח להבין כיצד הוא ממשיך.

בסופו של דבר החליטו ב-Silicon Knights לנסות לחזור לאור הזרקורים עם משחק חדש המבוסס על סדרת X-Men, שנקרא Destiny. גם משחק זה, שיצא לפני שבועות ספורים, לא הצליח במיוחד. כעת, כשנתוני המכירות של X-Men: Destiny כבר ידועים - מגיע הדיווח על הפיטורים.

 

בשנים האחרונות נסגרו לא מעט אולפני משחקים מצויינים - גם כאלה שהצליחו לייצר משחקים מצליחים מאוד. דוגמה מצויינת לאולפן כזה הוא Team Bondi האוסטרלי, שנסגר לפני מספר חודשים למרות שהוא פיתח את אחד הלהיטים הגדולים ביותר של השנה - LA Noire.

בתעשייה כזאת, זה לא מפתיע לראות אולפן שלא הצליח להתייצב ולהוציא משחקים טובים בשנים האחרונות נכנס לקשיים גדולים ואולי אפילו סוגר את שעריו. עם זאת - זה לא עושה את זה לפחות עצוב. Silicon Knights היה לפני פחות מעשור אחד מאולפני המשחקים המקוריים והרעננים ביותר בתעשייה. תמיד קיווינו שיום אחד הוא יצליח לעשות קאם-בק, אבל אם הדיווח הזה נכון - זה כנראה כבר לא יקרה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:51 01.11.2011 | שכ שכ (אורח)

    ראשון

  2. 2

    18:56 01.11.2011 | אמא שלכם אמא שלכם (אורח)

    איפה הכותבים הישנים? מה זאת השפה המחורבנת ריבונו של עולם ילדים בני שומנה עם ביצה אחת קוראים את זה!!!

    ודרך אגב מי מכיר את החרא הזה?

    תגובות פוגעניות בבקשה!

  3. 3

    19:29 01.11.2011 | DrizziTx DrizziTx

    2 יא פחדן,
    לפחות היית מזדהה בשם כדי שנוכל לדעת י עושה פה טרולינג, אבל לא, אתה פחדן

  4. 4

    08:23 02.11.2011 | njs njs (אורח)

    אבירי הסיליקון מצטמצמים ? ברצינות ?
    אתם נשמעים כמו סרט פורנו זול XD
    אבל תאכלס לא מתאים, ילדים קטנים קוראים באתר הזה
    גם התמונה ששמתם לא בדיוק מוסיפה

  5. 5

       | פורסם ע"י