הרשמה

בקרוב: זלדה נוסף ל-3DS

בנינטנדו רומזים על פרוייקט הזלדה הבא שלהם

 לא נותנים ללינק לנוח: שבועות ספורים לפני יציאת The Legend of Zelda: Skyward Sword, משחק הזלדה החדש ל-Wii, ובנינטנדו כבר מתחילים לדבר על המשחק הבא בסדרת ההרפתקאות המיתולוגית. לפי אייז'י אונומה, מפיק הסדרה, הצוות שלו כבר עובד על משחק חדש לקונסולת ה-3DS.

זלדה היא אחת מסדרות המשחקים האהובות והמוערכות ביותר של נינטנדו. המשחק Ocarina of Time, שיצא לקונסולת ה-Nintendo 64, עדיין נחשף על ידי מבקרים רבים למשחק הוידאו הטוב ביותר בהסטוריה, ולפי ביקורות מוקדמות שפורסמו גם המשחק החדש בסדרה, Skyward Seord, צפוי לקטוף לא מעט תשיעיות ועשיריות. 

 

ה-3DS כבר זכתה השנה למשחק זלדה אחד - חידוש של Ocarina of Time. אונומה מבהיר שהפעם לא מדובר בחידוש, אלא במשחק מקורי לגמרי. לפי דבריו ניתן גם להסיק שמדובר במשחק תלת-ממדי מלא, שיהיה דומה לגרסאות הקונסולות הביתיות של הסדרה יותר מאשר למשחקי ה-DS וה-Game Boy שלה.

מכיוון שבנינטנדו הצהירו בעבר שה-3DS חזקה מעט יותר מקונסולת ה-Wii הביתית שלה, משחק זלדה באורך מלא וברמת הפקה גבוהה לקונסולה הניידת הוא בהחלט אפשרי. 

"אנחנו כבר מכינים משחק חדש, משחק בסדרה בשביל ה-3DS, אבל אל תחשבו שיהיה מדובר בהמשך ישיר של הכותרים שיצאו ל-DS. אנחנו מדברים על משחק חדש, אבל הוא שואב הרבה מאוד מהדברים שעשינו במשחקים הקודמים לקונסולות הביתיות", הוא אמר.

אונומה דיבר גם על אפשרות לחידוש 3DS למשחק Majora's Mask, ההמשך ל-Ocarina of Time. "שואלים אותי על זה כל הזמן, ובהחלט דיברתי עם זה כבר עם מיאמוטו. אבל צריך לזכור שרק לאחרונה הוצאנו חידוש של Ocarine of Time. אנחנו שוקלים את הרעיון, אבל זה לא נראה לנו נכון להשיק חידוש אחד אחרי השני, ולכן משחק הזלדה הבא ל-3DS יהיה חדש לגמרי". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:31 06.11.2011 | DFF DFF (אורח)

    איפה אתה banana joke?
    בוא תגיד כמה שנינטנדו חרא!

  2. 2

    18:55 06.11.2011 | דניס דניס (אורח)

    מה נינטדנו עשתה לאחרונה חוץ מכמה משחקי מריו וזלדה טובים?
    ה3DS כבר תקופה ארוכה בשוק, ואין אף משחק אחד ראוי(חוץ מזלדה כבודו במקומו מונח).

  3. 3

    22:08 06.11.2011 | רונן רונן

    סיבה למסיבה. אם ה-3DS חזקה מעט יותר מה-Wii, אז אני מזמין גם את Twilight Princess, שהוא בעיניי משחק הזלדה הכי טוב עד כה. לפחות עד שאשחק ב-Skyward Sword שטוענים שהוא-הוא הטוב ביותר.

    רונן.

  4. 4

    23:36 06.11.2011 | רונן רונן

    דניס, לא עשתה הרבה לצערנו, אך כשהיא עושה, היא הכי טובה. ראה את הממוצע של 'מריו גלקסי' וזלדה אוקרינה :)

    (רונן)

  5. 5

    16:33 07.11.2011 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    לדניס דניס תקשיב טובה כמה אקסקלוסיביים יש לps3? 197 כמה יש לאקס בוקס 360? 237 חלק מהם קיבלו גרסאות בווי ובps3 וחצי מהם כבר היו במחשב מה שמשאיר אותם עם הערך 120 אקסקלוסיביים כמה יש לווי? 366 זה נכון 366 אז אין לך בכלל מה להגיד על נינטנדו ושנה שעברה נינטנדו הפציצו במשחקים כמו kirby epic yarn mario galaxy 2 donkey kong country retunes metroid other m ועוד ואלה רק האקסקלוסיביים שנינטנדו עבדו עליהם יש עוד אקסקלוסיביים מחברות אחרות

  6. 6

    15:53 08.11.2011 | דניס דניס (אורח)

    הייתה לי חיבה מאוד גדולה לנינטנדו ועדיין היא קיימת, אבל הגישה שלה זוועה.
    היה לי DS וגיימקיוב בשביל ה - אקסקלוסיביים, אבל אתה לא יכול לשחק כל החיים שלך במאריו גלקסי או בזלדה (שהם בין המשחקים האיכותיים שיש בשוק).
    הרוב מתוך 366 האקסלוסיביים שאתה מדבר עליהם, אז די מביך לשחרר אותם לחומרה שהיא פי כמה וכמה יותר חזקה מה wii, רובם משחקים לילדים. לא מספיק שיהיו בלעדיים, תסתכל על הציונים שלהם ותראה שרובם לא שווים התייחסות.

    שיחקתי בקיוב (בתקופה שהוא עוד לא נפרץ) רק באקסלוסיביים עד שהוא החל להעלות אבק ונמכר בסופו של דבר.

    להוציא רימייקים לכל פלטפורמה (של נינטנדו) לא עושה עליי רושם, נינטנדו חייבת להתחיל להחתים מפתחים וחברות שיוציאו משחקים רציניים. שניים / שלושה מותגים לא יכולים להחזיק דור של קונסולה!!!

  7. 7

       | פורסם ע"י