הרשמה

בגלל ההדלפות: Bioware שוקלים לשנות את ME3

חברת Bioware שוקלת לשנות פרטים בסיפור של Mass Effect 3 לאחר שתסריט המשחק הודלף

 הדליפה שתוכל להשפיע על גורל המשחק: ריי מוזיקה, אחד ממייסדי חברת המשחקים Bioware, חשף כי צוות הפיתוח של סדרת Mass Effect שוקל בימים אלה לשנות חלקים מעלילת המשחק, זאת בעקבות העובדה שפרטי הסיפור דלפו לפני מספר שבועות. הדליפה, שהתרחשה בעקבות טעות אנוש של עובד במיקרוסופט, הובילה לכך שקבצים הכוללים מידע רב על הסיפור הגיעו לידי מעריצי הסדרה מספר חודשים לפני שהמשחק יצא לאור.

אנשי Bioware ביקשו כבר ממעריציהם להיאזר בסבלנות ולא להתפתות לפרטים המודלפים, זאת כדי שהם יוכלו להנות יותר מהמשחק כשזה יצא לפועל באופן רשמי. עם זאת, לא כל המעריצים שמעו לעצתם, וכעת נראה שבחברה שוקלים מחדש חלק מפרטי הסיפור לאחר שהם קיבלו הערות מצד המעריצים חסרי הסבלנות.

"אנחנו מקשיבים למעריצים שלנו כל הזמן", הוא אמר, "אנחנו מקשיבים להם בפורומים, קוראים את התגובות שלהם בסיפורים שקשורים אלינו. אנחנו קוראים הכל. אם נשמע רעיונות שיוכלו להפוך את חווית המשחק שלנו לטובה יותר - מה טוב. אנחנו ממש לא מפחדים מפידבאק, וצניעות זו חלק מהליבה של ערכי החברה שלנו. בכל פעם שאנחנו מקבלים רעיון טוב מהמעריצים... הם הקהל שלנו. הם משאירים אותנו בעסק".

עם זאת, מוזיקה הדגיש כי בכל מקרה גירסת המשחק שהודלפה היא לא הגירסה הסופית שלו, ושסיפור המשחק היה צפוי לראות מספר שינויים גם ללא הביקורת מהמעריצים. "התסריט ממש לא היה אמור להיות משוחרר בצורה הזאת ובזמן הזה", הוא אמר, וסיפר שצוות הפיתוח של המשחק סבל מאוד מהדלפת המשחק, שסיפקה לקהל הצצה לתהליך העבודה שלהם ולא למוצר הסופי.

בסופו של דבר מגדיר מוזיקה את הדליפה כמוצלחת - לא רק מכיוון שהיא עלולה להשפיע על הסיפור לטובה, אלא בעיקר כי היא יצרה עניין רב סביב המשחק מספר חודשים לפני יציאתו והגבירה את ההייפ לקראתו. מה שנכון - נכון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:54 16.11.2011 | ראשון ראשון (אורח)

    ראשון

  2. 2

    16:56 16.11.2011 | barel20595 barel20595

    חחחחחח איזה שם מוזיקה, בהתחלה לא הבנתי מה קשור מוזיקה הדגיש ...

  3. 3

    18:12 16.11.2011 | נדב נדב (אורח)

    מפתיע שבשנה האחרונה היו במיקרוסופט הרבה "שגיאות אנוש" זה לא המשחק הראשן שדולף בגללם.

  4. 4

    20:11 16.11.2011 | ני ני (אורח)

    Ray Mozika?

  5. 5

    20:38 16.11.2011 | ממתין בקוצר רוח למשחק! ממתין בקוצר רוח למשחק! (אורח)

    תפסיקו לבלבל את המוח.. בנוגע להדלפה לא מדובר בהדלפה של המשחק המלא..
    אלא מדובר בגרסא ראשונית ולא מושלמת של המשחק או במילים אחרות beta.
    ה - beta הזאת כוללת את השלב הראשון של המשחק כן כן ממש תחילת המשחק כולל ה - intro. ושלב נוסף אחד בלבד זה שהוצג בתערוכת e3.
    בנוסף למערכת הקמפיין הבטא מאפשרת לשחקני הקונסולה xbox 360 בלבד אפשרות לשחק במצב המולטיפלייר.

    אלה האפשרויות היחידות אשר קיימות במצב הבטא הלא מושלם.
    לכן תפסיקו לבלבל את המוח על סוף המשחק ושאר הסיפורים שהגולשים מטקבקים ברשת..

  6. 6

    21:58 16.11.2011 | BrB BrB (אורח)

    לא אמורים לתרגם את זה מוזייקה?
    בכל מקרה.. זה לא המשחק היחיד שדלך להזכירכם (MW3)... ויהיו עוד משחקים שידלפו בעתיד..

  7. 7

    01:57 17.11.2011 | ברטך ברטך (אורח)

    HL2 Anyone?

  8. 8

    08:32 17.11.2011 | ל-7 ל-7 (אורח)

    אין פה אותו מקרה של HL2. לוואלב בזמנו פרצו והורידו אומנם רק את גירסאת האלפא של המשחק אבל היא כללה כמעט את כל העלילה ולא הייתה להם ברירה אלא לשנות הרבה דברים. במקרה הזה, דלפה הבטא המאוד בסיסית למשחק (בטעות עלאק) לרשת סגורה של האקסבוקס, חוץ מקצת פרטים על העלילה, שלב וחצי (שכבר הוצג בE3) ומולטפלייר בחיתולים אין פה שום דבר מיוחד שעלול לגרום לביווור לשנות את המשחק בצורה רדיקאלית.

    אני באמת בספק הם הם לא הדליפו את זה בכוונה כיד לקבל פידבקים ולהרים לזה את ההייפ (שימו לב שזה דלף ממש רגע אחרי שהתקבלה הודעה בדבר מצב מולטיפלייר)

  9. 9

       | פורסם ע"י