הרשמה

האם יוצר The Last Guardian פרש מסוני?

לפי מידע שהתקבל במערכת Eurogamer, מפתח המשחקים המוערך פאמיטו אוודה עזב את סוני

 מי ישמור על השומר האחרון? לפי מידע שהתקבל במערכת Eurogamer, מפתח המשחקים המוערך פאמיטו אוודה (Ueda) עזב את סוני. במהלך השנים האחרונות עמד אוודה בראש אולפן המשחקים היפני Team ICO, ויצר את המשחקים המצליחים ICO ו-Shadow of the Colossus.

המשחק הבא של אוודה אמור להיות The Last Guardian, שהוצג לראשונה בתערוכת E3 בשנת 2009 ומאז נדחה מספר פעמים. לפי המידע שנמצא בידי Eurogamer, אחת הסיבות לדחיית המשחק היא העזיבה של אוודה, שעבר לעבוד עליו בתור עובד חיצוני, פרילאנסר, עד להשלמתו, מה שככל הנראה האט מאוד את הפיתוח. לפי הדיווחים האחרונים של סוני, המשחק צפוי לצאת במהלך שנת 2012.

אוודה עדיין צפוי לפקח על פיתוח The Last Guardian, אך לאחר שהמשחק יושלם הוא צפוי לעבור לעבוד על "פרוייקטים אישיים". עדיין לא ידוע אם בכוונתו לפתוח אולפן משחקים חדש, להצטרף לחברה אחרת או לפרוש מעולם המשחקים לגמרי. 

ב-Eurogamer מבהירים שהמידע שבידיהם עדיין לא אושר על ידי סוני, ויש לקחת אותו בינתיים בערבון מוגבל. סוני עצמה שלחה תגובה לקונית, לפיה "סוני לא מגיבה על שמועות והערכות".

 

השאלה הגדולה שעומדת מפרישתו של אוודה היא הגורל של אולפן Team ICO, שהוא ללא ספק אחד האולפנים המבריקים והמוצלחים ביותר ביפן. האם האולפן ימשיך לפעול גם אחרי פרישת המנהל שלו, ואם כן האם סוני יצליחו למנות מנהל חדש שיצליח להשתוות לאוודה? 

בנוסף, עדיין לא ברור כיצד הפרישה תשפיע בסופו של דבר על The Last Guardian. המשחק נעדר מכל תערוכות המשחקים האחרונות, ואף אחד מחוץ למסדרונות סוני לא באמת יודע באיזה שלב של פיתוח הוא נמצא, והאם הוא מצליח לשחזר את האיכות של שני המשחקים הקודמים של האולפן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:58 01.12.2011 | BrB BrB (אורח)

    לא מכיר את המשחק :)

  2. 2

    12:59 01.12.2011 | BrB BrB (אורח)

    הא ואני ראשון! למרות שבדרך כלל אומרים את זה רק על כתבות חשובות :)

  3. 3

    13:07 01.12.2011 | צחי צחי (אורח)

    ל-2, זאת כתבה מאוד מאוד חשובה.

  4. 4

    14:25 02.12.2011 | Klayman Klayman

    בתי הקברות מלאים באנשים שאין להם תחליף.

  5. 5

    21:03 02.12.2011 | Goosh_kakA Goosh_kakA

    OMFG NO!!!! זה גרוע כמו שVGAMES התנתקו מESL

  6. 6

       | פורסם ע"י