הרשמה

The Last Guardian: גם המפיק פורש

בעיות באולפני ICO? המפיק הראשי של The Last Guardian פורש לטובת חברת משחקים סוציאליים

 כולם נוטשים את השומר האחרון? מספר ימים לאחר שנודע שפאמיטו אוודה, הראש של אולפן המשחקים Team ICO, החליט לפרוש מחברת סוני (בעלת האולפנים), מתברר שאוודה הוא לא היחיד שפרש. יושיפודה היאמה, שהיה עד כה המפיק הראשי של The Last Guardian, המשחק הבא של האולפן המוערך, פרש גם הוא מסוני ועבר לעבוד באולפני Bossa, שמתמחים במשחקי דפדפן סוציאליים.

לא ברור אם מדובר בצירוף מקרים, או שמא יש בעיות מהותיות בפיתוח המשחק שגורמות לבכירי האולפן לעזוב. The Last Guardian הוא המשחק השלישי של Team ICO, לאחר שני משחקים שיצאו לקונסולת הפלייסטיישן 2 וזכו להערכה רבה: ICO ו-Shadow of the Colossus. המשחק נמצא בפיתוח כבר שנים רבות, ופספס כבר מספר תאריכי יציאה יעודיים שהוקצו לו על ידי סוני. 

מנהל האולפן, אוודה, פרש ככל הנראה מסוני מוקדם יותר השנה אך ממשיך לעבוד על המשחק כעצמאי המועסק על ידי סוני במשרת פרילאנס. לפי השמועות, אוודה צפוי לסיים את המשחק החדש ואז לעבור לקריירה עצמאית ולעבוד על פרוייקטים נוספים.

 

במקרה של המפיק הראשי היאמה הפרישה מיידית יותר. המפיק, שעבד בעבר על משחקים בסדרת Final Fantasy ועל המשחק הראשון של האולפן, ICO, כבר מצא עבודה חלופית, ולפי דבריו ניכר שהוא נרגש להתחיל לעבוד בה. לפי הדיווחים, היאמה יעבוד על המשחק התלת-ממדי הראשון של חברת Bossa, שפיתחה עד כה משחקי דפדפן דו ממדיים.

"העתיד של עולם המשחקים הוא ללא ספק ברשת, ותודות להתפתחויות עדכניות כמו פלאש 11, אין שום סיבה שתמנע ממשחקים סוציאליים להיות מרשימים גרפי ממש כמו כותרי קונסולות גדולים", הוא אמר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:18 08.12.2011 | רכ רכ (אורח)

    רראשוןןןןןןןןןןןןןןן
    המשחק הזה לא ייצא בחיים
    מזל שמקס פיין 3 יוצא

  2. 2

    13:36 08.12.2011 | ... ... (אורח)

    גם אמרו שDUKE NUKEM לא יצא בחיים והוא יצא...
    רק נקווה שאם המשחק הזה יצא הוא לא יאכזב כמו DUKE חחח

  3. 3

    14:37 08.12.2011 | מושמוש מושמוש (אורח)

    מה ניסגר עם המשחק הזה ?? שראיתי את הטריילר הראשון שלו הפליסטיישן 3 עוד הייתה קונסולה חדשה ועכשיו אנחנו כבר אוטוטו בדור הבא .

  4. 4

    16:23 08.12.2011 | CooKie Monster CooKie Monster

    כנראה שאחד מהם עוזב לטובת האקסבוקס .
    אבל חבל מאוד , זה היה אחד המשחקים המצופים שלי .. ממש התלהבתי מהטריילר שלו .

  5. 5

    18:03 08.12.2011 | רונן רונן

    תירגעו. המשחק יצא כמתוכנן ויהיה מדהים כצפוי. לפרישות טבעיות שקורות לעתים אין קשר בהכרח לבעיות פנימיות. כל יוצר לעתים רוצה לקום ולנסות גם דברים אחרים.

    רונן.

  6. 6

    13:59 11.12.2011 | אריאל אריאל (אורח)

    מכל הטכנולוגיות הוא מזכיר דווקא את הפלאש?

  7. 7

       | פורסם ע"י