הרשמה

אתר הקהילה של Square-Enix נפרץ

יש לכם חשבון Square-Enix Members? זה הזמן להחליף את הסיסמאות שלכם

 מועדון החברים של Square-Enix נפרץ והפרטים האישיים של הגיימרים בסכנה: בימים האחרונים החליטה חברת המשחקים Square-Enix להסיר את עמוד הבית של האתר הקהילתי שלה, Square-Enix Members, מהרשת. אמש היא חשפה את הסיבה להסרה: האתר נפרץ, ופרטי חברי המועדון ככל הנראה נמצאים בידי ההאקרים.

Square-Enix Members הוא השירות הקהילתי של החברה, שמאפשר לצרכניה להרשם כדי להתעדכן בחדשות ואף לקבל בונוסים למשחקיה השונים. בחודשים האחרונים, כמעט כל משחק של החברה כולל עלון קצר או חלק בחוברת ההוראות המזמין את הגיימרים להצטרף לשירות.

לפי המידע שמסרה Square-Enix בעקבות הפריצה, עד היום הצטרפו לשירות כ-2.1 מליון משתמשים ברחבי העולם. בחברה גילו ביום שלישי עדויות לכך שככל הנראה התבצעה כניסה לא מורשית לשרתיה, מה שגרם לה לסגור את אתר השירות באופן מיידי. לאחר חקירה קצרה, הודיעה החברה כי נראה שהאקרים הצליחו לשים את ידם על מידע אישי של 1.8 מליון מנויים.

למרבה המזל, הפרטים בחשבונות ה-Members אינם כוללים מספרי כרטיסי אשראי. עם זאת, הם כן כוללים שמות מלאים, כתובות, שמות משתמש והכי חשוב - ססמאות. אם אתם חברים בשירות ונוהגים להשתמש באותה סיסמה לכל האתרים שלכם, אנחנו ממליצים לכם לשנות אותה במהירות.

 

"אנחנו מתנצלים על אי נוחות שנגרמה מההורדה הזמנית של שירות Square-Enix Members. אנחנו לוקחים את נושא אבטחת המידע ברצינות המירבית, ומצטערים על כל חוסר נעימות שנגרם ללקוחותינו ומעריצנו. אנחנו מעריכים את סבלנותכם ותמיכתכם", נכתב בהודעה לעיתונות מטעם החברה.

בהודעה גם נכתב כי שירות Members ימשיך להיות סגור בימים הקרובים, זמן שהחברה תנצל כדי להמשיך את החקירה שלה ולנסות לקבוע איזה מידע, אם בכלל, נגנב משרתיה. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:52 15.12.2011 | SAMCRO SAMCRO

    אני אומר שפרצו לשם כדי לחשוף את הפיינל החדש...

  2. 2

    12:46 15.12.2011 | KH KH (אורח)

    פרצו לראות מתי קינגדום הארטס 3 יוצא

  3. 3

    12:52 15.12.2011 | uogiya uogiya

    נימאס כבר
    לכל אתר הם פורצים
    ודרך אגב, יותר נכון לכתוב קראקרים האקרים הם חוקיים

  4. 4

    15:27 15.12.2011 | Goosh_kakA Goosh_kakA

    יואו נמאס מההאקרים האלה עכשיו אני מת מפחד על המשתמש שלי

  5. 5

    15:08 16.12.2011 | ek355 ek355

    מה squre-enix עשו לכם יא זונות?

  6. 6

       | פורסם ע"י