הרשמה

הקונסולירים: טריליונתלאפים רזולוציות

ה-Vita הושק, ריימן שוחק והדיון על ה-DLC נשחק. הפרק השבועי של הקונסוליירים עכשיו בחנויות!

להורדה

 

01:24- חדשות

  • CD Projekt מאיימת על פיראטים. יותם לא מצליח להחליט איזו בדיחה לספר.
  • והשבוע בפינת "וואו, מה היה הסיכוי שזה יקרה": עומס בשרתי הגישה המוקדמת ל-Star Wars: The Old Republic גורם לכך שלוקח המון זמן להתחבר לשירות. ה-מ-ו-ן זמן.
  • הPS Vita הושק רשמית ביפן. ארז מדווח מרעננה.
  • חברה בשם Advancer Technologies פיתחה שלט שפועל בשיטת "משוב ביולוגי": משחק שמפעילים את הדמויות שעל המסך- במקרה של ההדגמה, מדובר במה שנראה כמו סופר מאריו 3- על ידי הפעלת שרירים מסויימים בגוף. יש לזה פוטנציאל מעניין.

23:01- מה אנחנו משחקים:

  • ארז: זלדה [מפתיע], מריו קארט 7, ריימן וLoTR: War in the North
  • יותם: בסוף השבוע, הירוז 6 בהוטסיט. אינסטנט נוסטלגיה.

35:29- שאלות הגולשים!

56:02- האקדמיה- דיון ארוך ומנומק:

  • DLC- צעד חיובי לקראת הפצה דיגיטלית או מחלבת כסף שנועדה לרושש גיימרים תמימים וטרוטי ארנק?

דיון לשבוע הבא:

Motion Sensing- שיגעון חולף או העתיד של משחקי הווידאו?

או

רימייקים- בעד? נגד? מברשת שיניים חשמלית?

המלצת הגולש:

  • הגולש שנאוצר ממליץ: יש סדרה באינטרנט שלא כולם שמעו עליה, בשם "All Your History Are Belong To Us", המספרת על היסטוריה של עשרות חברות משחקים ופרנצ'ייזים, ועושים את זה בדרך ממש, אבל ממש מעניינת." הסדרה אכן מצויינת, אפשר למצוא אותה ממש כאן.

ליצירת קשר:
[email protected]

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:32 19.12.2011 | http://nobrain.dk/ http://nobrain.dk/ (אורח)

    http://nobrain.dk/

  2. 2

    13:43 19.12.2011 | שדג שדג (אורח)

    חחחח מי לא מכיר את זה....

  3. 3

    14:00 19.12.2011 | סוניק שותה טוניק סוניק שותה טוניק (אורח)

    כבר המלצתם פעם על הסדרה של היסטוריית הגיימינג פהhttp://www.vgames.co.il/article/14801.html
    נא לא למחזר חומרים, זה לא יפה.

  4. 4

    14:44 19.12.2011 | אני אני (אורח)

    שאלת גולש : איזה משחק fps אתם הכי אוהבים
    ואיזה חברת משחקים אתם הכי שונאים
    וכימעת שככתי שהיעילבתם את השם שלי
    אני זה השם האמיתי שלי

  5. 5

    14:54 19.12.2011 | motion Sensing motion Sensing (אורח)

    תלעגו על ה- motion Sensing

  6. 6

    14:56 19.12.2011 | tom1187 tom1187

    אחלה פודקאסט כרגיל.
    אני חייב להגיד משהו לגבי מה שאמרתם על microsoft:
    battlefield bad company 2- יצאה חבילת מפות חינמית.
    gears of war 3- לפני חודש שיצאה חבילת מפות חינמית.
    ויש עוד לא מעט משחקים.
    נכון, זה די נדיר, אבל להגיד שאין זה ממש הטעייה...

    ושאלת גולש: מה ג'אנר המשחקים האהוב עליכם?

  7. 7

    15:34 19.12.2011 | יותם ברנז יותם ברנז

    סוניק שותה טוניק-
    בסדר, בסדר, נישאר עם למחזר בדיחות בלבד [:

    tom1187-
    לא אמרנו שזה לא קורה; אם אני זוכר נכון [בגילי המופלג לזכור מה אמרתי אתמול בערב זה הישג לא מבוטל] אפילו אמרנו שיש תכני חינם. אני עומד מאחורי הקביעה שהם המיעוט, עם זאת; רוב התכנים בXBLA הם בתשלום, וEPIC דואגים יפה יפה לשתוק אחרי הסיפור עם חבילת המפות לGeoW הראשון בו הם התפארו שדרישות המערכת שלו עלו למייקרוסופט מיליארד דולר [לא זוכר את הסכום המדוייק, נא לא לתפוס אותי במילה] בחומרה או משהו בסגנון.

  8. 8

    16:05 19.12.2011 | Dodge1 Dodge1

    הסדרה אכן מצויינת, אפשר למצוא אותה ממש כאן.

    או שלא, הלינק לא עובד.

  9. 9

    16:20 19.12.2011 | מה זה משנה מה זה משנה (אורח)

    שאלה: באיזה משחק שחקתם בכי הרבה זמן וכמה זמן שחקתם בו

  10. 10

    16:33 19.12.2011 | uogiya uogiya

    1)התקפת פאן בויז:
    ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ידה ועל תעשו זאת שוב
    3)מה אם ביקורת למברשת שיניים?
    4) שאלת גולש:
    איזה ג'אנר משחקים לדעתכם הכי מקופח? פרט נמק אייר והדגם.

    5)דיון לשבוע הבא
    בקרי תנועה- 5 קולות
    רימקים - 5 קולות

  11. 11

    16:41 19.12.2011 | יותם ברנז יותם ברנז

    Death_Prince-
    זה היה, אה, מבחן.כן. זהו. רצינו לבחון ולראות מי קורא עד הסוף. ניצחת! כל הכבוד! אתה זוכה בסיפוק של לדעת ש, אה, קראת עד הסוף.
    אם אתה גם רוצה לראות את הסדרה, היא כאן: www.youtube.com/show/allyourhistory

    uogiya-
    אנחנו מחכים שארז יסיים את מברשת השיניים לפני שנעלה ביקורת; הטוויסטים בעלילה באים כל כך מהר שחבל להגיד על זה משהו לפני שחווים את הכל.

  12. 12

    16:50 19.12.2011 | Goosh_kakA Goosh_kakA

    EA זונות
    SONY זונות
    תוספת שלי: TALKTAIL GAMES זונות

  13. 13

    19:15 19.12.2011 | tom1187 tom1187

    אני שם לב עכשיו למשהו- יניב ממחזר שאלות!!!
    אני מקשיב עכשיו ל-fanboys ואני עושה כזה: "מוכרת לי השאלה..."

  14. 14

    20:06 19.12.2011 | kjhlhl kjhlhl (אורח)

    מה יש לכם נגד הסוף של heavy rain???????
    כדי לא לרשום פה ספוילרים, הייתי שמח לקבל אימייל עם הסבר לאימייל: [email protected]

  15. 15

    00:25 20.12.2011 | אסף אסף (אורח)

    ביקורת! ביקורת! ביקורת! ביקורת!
    ריימן!!!
    לא הבנתי אותך יותם. בשאלה לגבי הרכישה הדיגיטלית אמרת (או הסכמת עם ארז, שכחתי) אמרת שגיימסטופ עושים דבר לא נחמד לתעשיית הגיימינג, ושיערתי שזה העובדה שהם משכירים משחקים. מצד שני, אתה מדבר נגד WB Games ועל פרשת קטוומן, שבפירוש נלחמת בגיימסטופ.
    ???
    אין שאלות. נעלבתי מההזנחה :(

  16. 16

    07:39 20.12.2011 | יותם ברנז יותם ברנז

    אסף-
    שום הזנחה. יש אילוצי זמן, יש מגבלות- בחיי שנגיע לשאלות שלך בשבוע הבא. שוואיה שוואיה.

    לעניין הסתירה כביכול: כמו שאמרתי, אני עומד מאה אחוז מאחורי הקונספט של הפצה דיגיטלית וחושב שככל שיתרבו ההפצות הדיגיטליות ויתמעטו המפיצות הפיזיות, תעלה מידת הרווח לצרכן. מי שלא מסכים איתי, מוזמן לפתוח steam ולראות את המבצעים שהם יכולים להרשות לעצמם לערוך כי אין להם נוכחות פיזית לשלם עליה הון.
    הבעיה של עם DLC היא לא שיטת ההפצה שלו, היא גם לא עם עצם הרעיון של תוכן נוסף בתשלום; הבעיה שלי היא הפתח שהדבר נותן למפיצים לפגוע בצרכן ולספק לו חוויה חלקית בידיעה שיהיה אפשר למכור לו, שבוע אחרי ששילם שישים דולרים טבין ותקילין על המשחק, עוד תוכן בעוד עשרה דולר. אני מעביר את הגבול, כמו שאני מאמין שעושים רוב האנשים הסבירים בתחום הגיימינג, בנקודת סיום הפיתוח של המשחק. הזדהב? כל מה שנעשה צריך להיות חלק מהמחיר ששולם. ישבתם לאחר סיום הפיתוח של המשחק ויצרתם תוכן נוסף? אדרבא, הציעו אותו בתשלום. אבל אל תשמרו אותו בצד בשביל למכור בעוד שבוע-שבועיים, ועל תסחטו את השחקנים- וזו נקודה שחבל לי נורא שלא הגעתי אליה בתוכנית- כמו שעשו Ubisoft עם הסוף של הנסיך הפרסי מ2008.
    הבעיה עם גיימספוט היא לא שהם מוכרים משחקי יד שניה, היא שהם מיסדו את שוק היד שניה באופן שפוגע בצרכן. בתקופה שלי באוסטרליה יצא לי לחוות מעט את השיטה הזאת והיא כל-כולה מוכונת לדפיקת הלקוח: אתה יכול למכור להם משחק משומש, לקבל עליו 5-10 דולר ולראות אותם מוכרים את אותו העותק בדיוק בחמישים דולר שלושים שניות אח"כ. אין שום פסול במכירת משחקים יד שניה כשלעצמם- מרגע שרכשת את המשחק הוא שלך, וזכותך המלאה לעשות בו כפי שתחפוץ; הדבר כולל למכור אותו לגורם שלישי- אבל אין לנו שום צורך בגיימסטופ שיגזרו עלינו קופון בדרך ובטח ובטח שאין לנו צורך בלאפשר לחברות למכור לנו חוויה חד-פעמית. האם DLC חד-דריכתי עם הפצת המשחק פוגע בגיימספוט? בהחלט. כך גם הצתת סניפים שלהם. אני חושב שתסכים שלא הכל כשר במלחמה נגד גוזורי הקופונים על גבנו [:

  17. 17

    09:13 20.12.2011 | אסף אסף (אורח)

    כמו שאמרתי, הנחתי שאתה לא אוהב את גיימסטופ בגלל שהם מוכרים משחקי יד שנייה, מה שפוגע בחברות (שני אנשים שמקבלים עותק אחד בלי ששניהם ישלמו עליו פוגע בתעשייה). יכול להיות שחלק החמישים בו הם מוכרים משחק משומש הולך לחברות, אבל לא נראה לי.
    לגבי DLC אני מסכים איתך, רק שקטוומן אינו DLC, הוא דרך לגרום לשחקינים להעדיף את קנייה יד ראשונה (שלדעתי הדבר ההוגן לעשות) על פני יד שנייה. אתה הרי לא מקבל DLC בחינם על דיסק, נכון?
    לגבי ההזנחה, צחקתי. אני מבין שאתם בקוצר זמן. סתם אין לי שאלות. תשתחרר קצת...
    לגבי הביקורת, מה הסיכוי שאני אכתוב לכם ביקורת וארז יכתוב ביקורת לדברים אחרים? אחרי הכל אני מאוד אוהב את הסדרה ואת האתר הזה, אז לא אכפת לי לתרום לו קצת על ידי כתיבת ביקורת (או דעה שנייה, גם בסדר). גם אין באתר הזה הרבה ביקורות וזה דבר שצריך לשפר...

  18. 18

    10:38 20.12.2011 | יותם ברנז יותם ברנז

    כלכלה מקבילה היא תופעה קיימת בכל פעם שאתה סוחר במוצר מוחשי ולא בשירות. שאר התעשיות בעולם השכילו להתמודד איתה; תעשיית הגיימינג צריכה לעשות את אותו הדבר ולהפסיק "להעניש" צרכנים שניוניים. ולא, אף חלק מההפרש בין המחיר בו גיימסטופ [ודומותיה; גיימסטופ היא פשוט הפוסטר-גירל של התופעה] קונה משחקים משומשים למחיר בו היא מוכרת אותם לא הולך לחברות המשחקים; זה רווח נקי למתווך. אין לי שום בעיה עם מכירת משחקי יד שניה, יש לי הרבה מאוד בעיות עם האופן בו המכירה הזאת מיושמת.
    לעניין קאטוומן: אני חושש ששוררת בינינו אי-הבנה קלה. Dהדיון עסק בDLC- תוכן נוסף להורדה- כמדיום ולא בDLC בתשלום בלבד. קאטוומן עונה על ההגדרה הזאת משום שהיא דורשת הורדה מהרשת כתנאי להפעלה; הזכרנו, אני מאמין, את תופעת ההורדה של מפתח קוד שמאפשר גישה לתוכן שכבר צרוב על הדיסק- בשלילה למדי, אם אני לא טועה.
    אני חושש שזה נראה לנו הגיוני להכניס מגבלות כאלה כדי להבטיח קניה מיד-ראשונה רק בגלל שאנחנו עוסקים בתחום שהרגיל אותנו לזה. לא היית מקבל בהבנה דיוידי שלא מאפשר למי שרכש אותו יד-שניה לצפות בעשר הדקות הראשונות של הסרט, נכון? לא הייתי מקבל בהבנה ספר שאת העמודים האחרונים שמכילים את הסוף האמיתי שאינו בעיטה אדירה בביצים של כל המסע שעברת עד לאותה הנקודה [ושוב, אני מסתכל עלייך, הנסיך הפרסי משנת 2008] אתה צריך לקנות בנפרד, נכון? אז למה במדיום הזה אנחנו מוכנים לקבל את זה?
    כשאני מבקר משחק, בין אם עבור עצמי ובין אם עבור אחרים, אני מתייחס למשחק ברמת החוויה הבסיסית ביותר- בלי תוספות וצלצולים. האם המשחק יותר טוב כשמשחקים אותו עם התוכן הנוסף? אולי. אבל זו ביקורת על החומר הנוסף ולא על המשחק. בדיוק כמו שאני בטוח שמשחק רציף בכל טרילוגיית אציו מספקת הנאה הוליסטית גדולה יותר- מבחינת עלילה עם התחלה, אמצע וסוף- מזאת שתתקבל מכל אחד מהמשחקים אם נלקח בנפרד; אבל זו חוויה של שלושת המשחקים כיצירה אחת, ולא אומרת שכל אחד מהמשחקים כיצירה נפרדת הוא טוב יותר או רע יותר.

  19. 19

    14:53 20.12.2011 | אסף אסף (אורח)

    בוא נסכים שלי יש בעיה עם קניות יד שנייה ולך אין. אני חושב שזה לא בסדר, אתה חושב שכן, אנחנו לא נצליח להזיז זה את זה מעמדותינו... דרך אגב, באותה מידה שאתה אומר ששאר תעשיות העולם התמודדו עם סחר יד שנייה אני יכול להגיד שתעשיית הגיימינג נלחמת על זכויותיה...
    לגבי קטוומן שמע, זו תוספת. WB לא אוהבים קנייה מיד שנייה אז זכותם לטפל בזה, ואם אתה לא אוהב את זה אתה יכול להצביע דרך הכסף ולא לקנות את המשחק. הם עשו אותו דבר גם במורטל קומבאט החדש (kombat pass) וזו זכותם. זו זכותם של יוביסופט להכניס DRM וזכותם של הקונים לא לאהוב זאת ולא לקנות את המשחק. 45 לASII למחשב פה וfrom dust מחזקים את הנקודה שלי.
    וסלח לי, אבל לא הבנתי בכלל לאן הפסקה האחרונה מתקשרת...

  20. 20

    14:56 20.12.2011 | אסף אסף (אורח)

    התכוונתי ACII. בזמנו הביקורת הרגילה קיבלה 90 ושלושה חודשים אחרי זה פרסמו ביקורת שבה נתנו חצי מהציון בהקבלה לחצי מהמשחק.
    אם כבר ACII, קלטתי את ארז רוצה לענות AC בתור סדרה שהמשחק הראשון שלה היה יותר טוב מהשני. לא מבין למה הוא חזר בו...

  21. 21

    17:04 20.12.2011 | tom1187 tom1187 (אורח)

    אני באמת חושב ש-assassins creed 1 היה יותר טוב מכל שאר המשחקים בסדרה.
    הוא פשוט שאב אותי יותר: מקומות מוכרים, אנשים אפלים ויותר אכזריים.
    והבא בסדרה לקח את זה למקום אחר לגמרי, של אנשים נחמדים ואווירה ציורית, משהו שלא מתאים לי בתור שחקן שמשחק רוצח לשחק באווירה של פסטיבלים בוונציה...
    גם בלי השיפורי גרפיקה ו"משחקיות" של עוד נשקים וכו, אני חושב שהראשון היה הכי טוב בסדרה

  22. 22

    18:49 20.12.2011 | חרא שלשולי חרא שלשולי (אורח)

    אחלה פודקאסט מת עליכם חבר'ה!
    ולשאלת הגולש:
    1) מדוע לדעתכם כמעט ולא מגיעים משחקים יפנים למערב? האם זה בגלל המרחק או בגלל סוג המשחקים?
    2) כיצד אתם מסבירים את העובדה שתעשיית המשחקים ביפן היא מהמפותחות בעולם (אם לא הכי) וזאת אף על פי שמערכת החינוך שם עמוסה ונוקשה פי כמה וכמה (כלומר, אין לתלמידים בכלל זמן פנוי כמעט).
    באהבה, חרא שלשולי.

  23. 23

    21:24 24.12.2011 | לדחוף לדחוף (אורח)

    את הבולבול המעופף

  24. 24

       | פורסם ע"י