הרשמה

NWN2 - רשמים ראשונים מפאץ' 1.04




אז כמו שבישרנו לכם בסוף השבוע שעבר, גרסת בטא של פאץ' 1.04 שוחררה. עבדכם הנאמן לקח סיכון (בכל זאת בטא..) ועידכן את המשחק.

אז מה הבטיחו לנו?
* צ'אט קולי שמופעל ע"י המקש V, כפי שהיה קיים במשחק הראשון.
* אפשרויות לגרירת פריטים אל מקשי ההפעלה המהירה, כולל גרירה מה Mode Bar ישירות.
* 3 סרגלי הפעלה מהירה (Hot Bar).
* שיפורים למראה של העצים והצמחים.
* שיפורים לממשק הDM, כולל תיקון הבאג שגורם לשרת לקרוס כשDM עובר איזור.

צ'אט קולי
כמה חיכינו לזה... אבל הנה, הם נזכרו סוף סוף. מעכשיו תוכלו שוב ל"דבר" בעזרת הדמות שלכם, מתוך מבחר אפשרויות לא קטן בכלל. לחלק מהפעולות הקוליות הוצמדו פעולות פיזיות, Emotes, אפילו כאלה שלא היו קיימים בתפריט הEmotes עד הפאץ' הזה.


תפריט ראשי: פעולות קוליות וEmotes

גרירה מכל מקום, לכל מקום

עוד משהו שהיה חסר במשחק - אפשרות לגרור פעולה מתוך הMode Bar אל שורת מקשי ההפעלה,ה Hot Bar. עכשיו אפשר. הוסיפו עוד מספר אפשרויות גרירה שיקלו על החיים, ובעצם אפשר לגרור כל דבר, כולל מתפריט הקסמים.


גרירה מהMode Bar בזמן אמת.

מקשי הפעלה מהירה - Hot Bar
אני בטוח שכל מי ששיחק במשחק שם לב שאין מספיק מקומות להפעלה מהירה, או לפחות גישה לעוד מקומות במהירות, כמו שהיה אפשר במשחק הראשון בעזרת מקשי הCTRL וה- SHIFT. אז הנה, בלי התקנה (מיותרת, אחרי הפאץ' הזה) של חבילת ממשק משתמש (UI) שתוסיף אפשרויות, יש לנו 3 שורות חדשות של פעולות מהירות. עוד 1 לכיוון מאוזן, ו2 מאונכים. כל מה שצריך להכנס זה להכנס לתפריט האפשרויות החדש ולבחור מה רוצים.


תוספת של סרגלי הפעלה מהירה - Hot Bars

שינויים קוסמטיים לצמחים? אולי..
אובסידיאן הודיעו שהעדכון כולל שיפורי מראה לצמחים ועצים, אבל זה לא כל כך נראה לעין. אני אישית לא ראיתי הרבה הבדל.

תשפטו בעצמכם - זוג תמונות עם עצים, על הגדרות מקסימום:
תמונה מספר 1
תמונה מספר 2

שיפורים לממשק מנהל המבוך
רבים התאכזבו לגלות שממשק הDM לא מגיע עם המשחק ביציאה, אבל עם הזמן קיבלנו גרסא לא מלאה דרך עדכון המשחק. המפתחים ממשיכים לעבוד על זה, ואפשר להגיד שיש לנו סוף סוף מוצר מספק. תוקנו באגים רבים, כולל באגים קריטיים שגרמו לקריסת המשחק. כמו כן נעשו שינויים להקלת החיים על מנהל המבוך, וזה עובד.

סיכום
אז נכון שלא מדובר בעדכון ענק ומרחיק לכת כמו הקודם, ששיפר את הביצועים בעשרות אחוזים והוסיף אפשרויות רבות שלא יכלנו לחיות בלעדיהן, אבל זה בכל זאת עוד צעד לשלמות. החלו לחשושים בקשר לעדכון 1.05, שאמור להיות גדול ולהכיל הרבה תוכן, חוץ מתיקונים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י