הרשמה

SF X Tekken גם ל-PC

הקרוס-אובר המסקרן בין Street Fighter ל-Tekken יגיע, באיחור אופנתי, גם למחשב האישי

 אפשר להלחם גם במחשב: חברת קאפקום הודיעה כי היא מתכוונת להוציא גירסת PC למשחק המכות המסקרן שלה, Street Fighter X Tekken, שצפוי להפגיש לראשונה בין הלוחמים של שתי סדרות משחקי המכות המיתולוגיים במשחק אחד.

החדשות הרעות: גירסת ה-PC תצא באיחור של חודשיים על פני גרסאות הקונסולות של המשחק: בעוד גרסאות הפלייסטיישן וה-Xbox צפויות להגיע לחנויות בעוד פחות מחודש, ב-9.3 - גרסת ה-PC תגיע לחנויות רק ב-11.5. בכל זאת, מדובר בבשורה של ממש לחובבי משחקי המכות נטולי הקונסולה, שכן מדובר במשחק הכי מסקרן שצפוי לצאת בשנה הקרובה בז'אנר הזה.

למשחק צפויה גם לצאת גירסה לקונסולת ה-PlayStation Vita החדשה של סוני - אך עדיין לא הוכרז התאריך בו תצא הגירסה הזו, ובינתיים יוכלו שחקני הקונסולה הניידת להסתפק ב-Marvel vs. Capcom 3, שיגיע עם השקת הקונסולה בעוד שבוע בדיוק. 

 

Street Fighter X Tekken צפוי להיות הראשון מבין שני משחקים שיפגישו את שתי מותגי המשחקים הגדולים האלה. המשחק נוצר על ידי צוות הפיתוח של Street Fighter, ומשתמש במנוע הגרפי של סדרה זו. בעתיד, צפוי לצאת גם משחק נוסף עם שם הפוך: Tekken X Street Fighter - אותו יפתח הצוות של Tekken במנוע שלהם.

עם זאת, בשלב זה נחשף רק המשחק הראשון - ולא ידועים עוד פרטים נוספים על השני.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:01 15.02.2012 | פלוף קלוף סחאקצ׳ פלוף קלוף סחאקצ׳ (אורח)

    אני מת שיהיה GoW 2, 3 MK9, tekken 6
    לפי.סי...

  2. 2

    23:17 15.02.2012 | ברוך ברוך (אורח)

    אמ אמ אה אה אה אה אה! אמ אה אה אה אה אה אה אה אה!
    אמ אה אה אהאה אה איאה איאה איאה!
    ווא! אמ אמ אה אה אה אה אה! אמ אה אה אה אה אה אה אה אה!
    אמ אה אה אהאה אה איאה איאה איאה!
    SF FTW

  3. 3

       | פורסם ע"י