הרשמה

סרטון מעריצים ל-Mass Effect: אתם הגיבורים

Paragon או Renegade? הבחירה בידיים שלכם

 כל אחד יכול לעשות היום סרט. כשהטלפון הסלולרי יכול להפוך למצלמת וידאו ושהמחשב האישי יכול בקלות להתחפש למכונת עריכה מתוחכמת, כבר לא צריך את התמיכה הכלכלית של הוליווד כדי  להפיק יצירה קולנועית. קבוצה של מעריצי Mass Effect יצאו עם העקרון הזה למספר ימי צילום מפרכים - וחזרו עם סרטון מעריצים חדש ומגניב לגמרי שנקרא Mass Effect: Assignment.

מה שמגניב במיוחד בסרטון המעריצים הזה הוא הממד האינטראקטיבי שבו. לא מדובר בסרטון ליניארי עם התחלה, אמצע בסוף, אלא סרט בו אתם יכולים לשנות את גורל הדמויות בהתאם לבחירות שתעשו במהלך הצפייה בו. ממש כמו במשחק עצמו.

בחלקים מסויימים בסרטון יופיעו על המסך הסמלים המוכרים מהמשחק: Paragon ו-Renegade. כשתראו את הסמלים האלה תצטרכו לבצע בחירה מוסרית: הסמל הכחול (Paragon) הוא הבחירה הטובה, והאדום (Renegade) הוא הרעה. אתם מוזמנים לראות ולשחק ממש כאן:

 

סרטוני מעריצים של משחקים הם לא בדיוק עניין חדש. גם סרטוני יוטיוב אינטראקטיביים הם לא בדיוק שיא החדשנות. אבל השילוב החינני הזה ביניהם והקישור הישיר למערכת המשחק עצמה מוצלח מאוד ומצליח לגרום לסרטון הזה להתבלט מעל השאר - אפילו שמבחינה קולנועית יש סרטונים מוצלחים ממנו בהרבה.

אז מה, פותחים את המזוודה או משאירים אותה סגורה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:52 21.02.2012 | sineye sineye

    ילד בן 8 שמן ולא כ"כ חכם אמר פעם :
    " LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAME "
    " WEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK "
    " MEGA LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAME "

  2. 2

    13:23 21.02.2012 | מישהו. מישהו. (אורח)

    נראה ממש טוב, הדמויות משוחקות ממש טוב, וגם האפקטים.

  3. 3

    14:30 21.02.2012 | אורי אורי (אורח)

    אני מאוד מקווה שהמשחק הזה יהיה מעולה כמו קודמיו למה הדמו טיפה איכזב....למרות שגם הדמו של 2 לא היה משהו והמשחק עצמו היה מצוין!
    אגב הטריילר עשוי טוב :)

  4. 4

    19:34 24.02.2012 | Stress Stress

    חזקקק ביותר

  5. 5

       | פורסם ע"י