הרשמה

אנשי God of War עוזרים ל-Last Guardian

תהפוכות חדשות בפיתוח The Last Guardian: לצוות הפיתוח היפני עוזרים גם מפתחים מערבים

 Guardian of War? שוהיי יושידה, מנהל האולפנים של סוני, שחרר עדכון חדש בנוגע להליך הפיתוח של The Last Guardian, המשחק המתעכב של יוצרי ICO ו-Shadow of the Colussus. לפי יושידה, בסוני החליטו לצרף לפיתוח המשחק גם מפתחים מערביים מארצות הברית ואירופה, זאת כדי להקל על הקשיים בהם נתקלים המפתחים היפניים.

The Last Guardian הוכרז לראשונה בשנת 2009, והיה אמור לצאת כבר בשנה שעברה. עם זאת, קשיים רבין בפיתוח גרמו לסוני לדחות את יציאת המשחק לתאריך בלתי ידוע. בחודשים האחרונים נודע ששניים מבכירי המפתחים של המשחק עזבו את סוני - כשאחד מהם ממשיך לעבוד על המשחק כפרילאנסר.

עדיין לא ידוע מה בדיוק הסיבות שמקשות על פיתוח המשחק, אך אחת הסברות הנפוצות היא שמדובר בחוסר יכולת המפתחים היפניים להתאים את עצמם לדרישות הטכניות הגבוהות (יחסית) של קונסולות הפלייסטיישן 3. תעשיית המשחקים היפנית נתקלה בשנים האחרונות בבעיות הסתגלות רבות לחומרה של קונסולות ה-HD, בו בזמן שמפתחות מערביות עוקפות אותן שוב ושוב בניצול הטכנולוגיה של הקונסולות.

זו כנראה הסיבה שבסוני ציוותו למשחק מפתחים מערביים - שלפחות חלק מהם עבדו על גירסת הפלייסטיישן 3 המרשימה מאוד של God of War 3. אם יש אשפים טכניים שיוכלו ל-Team ICO להתגבר על הבעיות ולהוציא את המשחק הבא שלהם בצורה הטובה והמספקת ביותר - הם וודאי נמצאים במערב.

 

"זה לא רק סנטה מוניקה", אמר יושידה (והתייחס לאולפני סנטה מוניקה שפיתחו את God of War), "יש לנו אנשים טכניים מצויינים באולפנים שונים ברחבי העולם. יש לנו קבוצה טכנית מרכזית בארצות הברית ובבריטניה, ואנחנו נותנים להם את כל העזרה שהם צריכים. מבחינה טכנית, יש לנו את המהנדסים הטובים ביותר בארה"ב ובאירופה, ולכן הצוותים האלה עוזרים להם ונותנים להם עצות".

האם החיזוק שמקבל צוות הפיתוח היפני יזרז את פיתוח המשחק המסקרן ויקרב את תאריך היציאה שלו? אפשר רק לקוות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:55 24.02.2012 | god of war god of war (אורח)

    kratos is living in guardian

  2. 2

    10:36 24.02.2012 | יותי יותי (אורח)

    ראשון!!

  3. 3

       | פורסם ע"י