הרשמה

סיקור: Kicks Online

אסף עם הכדור! הוא בועט! ו..! פיספוס... אסף נוּבּ! נוּבּ! לא מוסרים לך יותר! כשהמשחק מסתיים אתה מקבל קיק! סיקור ה-MMO השני של קהילת המוניים. והפעם: Kicks Online, מבית GameTribe.

כדורגל הוא הספורט המוביל באירופה ואחד המובילים בעולם: אוהדים רבים, מועדונים, קבוצות, מונדיאל... כל אלה מתחברים ליצור את המשחק החדש שעוסק רק בכדורגל, Kicks Online, שזוכה להצלחה רבה למרות שרק נפתחה הבטא הפתוחה לפני כשבוע וחצי. Kicks פותח ע"י GameTribe, היוצרים של Infinity ושל Dream of Mirror, שגם זכו להצלחה רבה בתחילת דרכם.

זה או אני או אתה

כשאתם צופים בכדורגל, אתם תמיד צועקים על המסך "למה לא מסרת?! הוא פנוי!", עכשיו יש לכם הזדמנות להחליט בעצמכם ברשת- תצטרכו לבחור במשחק אם תלכו עד שער היריב לבד, או שתמסרו. אבל אם תמסרו לא טוב, יחטפו לכם את הכדור. כמובן שאפשר לתקל, או לחטוף, אבל תקחו את זה באיזי! אין שופט, אז אין כרטיסים.

מתחילים, אין בעיות.

כבר כשתסיימו להוריד את המשחק ולהתקין את הפאצ'ים אתם בפנים. טעינות המסך קצרות מאוד, והמשחק עובד בהחלט יופי. לאחר טעינה קצרה תצטרכו לפתוח את השחקן "האולטימטיבי" שלכם: תצטרכו לבחור בין הגנה, חלוץ וקשר, לכל אחד מהם יש את התכונות אותן תצטרכו להעלות כדי ליצור שחקן חזק, כמו בעיטות מקרוב, מרחוק, מסירה, ריצה ועוד. לאחר מכן, תוכלו לעצב את השחקן, סוג שיער, לבוש, נעלים וכולי.

לאחר בניית השחקן שלכם, תתבקשו לעבור את ה"שיעור הפרטי" שלכם- כדאי לכם להסכים לא רק כדי ללמוד לשחק, אלא גם כי יש בסופו פרס נחמד. התפרטים במשחק קלים להבנה ונוחים, וההסברים במשחק טובים, ואם תעברו אותם אין סיכוי שלא תדעו לשחק.

מה לומדים? איך למסור, להגביה, לבעוט מרחוק ומקרוב ולעבור שחקנים. מה קורה בסוף ההדרכה? אוטומטית אתם מקבלים 4000 נקודות! כסף במשחק נקרא Points, ועוד מעט נגיע לשימושים של הכסף.

ישנם שלושה שרתים לפי רמות למדינות אירופה, וכל אחד יכול לפתוח חדר עליהם ובו הגדרות משתמש: איזה רמה של שחקנים יוכלו להכנס, כמה שחקנים ישחקו במשחק ואפילו איזה כדור יופיע על המגרש בתחילת המשחק.

משחקים יכולים להיות בין שלושה שחקנים בכל צד לחמישה, כשמשחקים של שלושה על שלושה יניבו רק חצי מנקודות הנסיון (EXP) לעומת משחקים של ארבע על ארבע או חמש על חמש, שמקבלים ניקוד מלא. כמו כן, משחקים שמתחילים עם הרכבים חסרים לא יקבלו נקודות נסיון.

כסף, או Points במשחק, הוא מרכיב נורא חשוב. עם הכסף תוכלו לרכוש סקילים חדשים, בין עם זה סקילים של דרכי מעבר בין השחקנים ועד לבעיטות מיוחדות. עוד דבר שתוכלו לעשות עם הכסף שלכם הוא לרכוש בגדים ולעצב את הדמות שלכם. רוב הלבוש מגיע עם נקודות בונוס לסטטים של הדמות שלכם.

אם אתם חושבים שאתם לא כשירים למשחקים עדיין, יש פתרון בשבילכם: משחק אימון, עם בוטים. חשבתם שנפטרנו מהם ב-CS? תחשבו שוב. תוכלו להעזר בבוטים שימסרו לכם, יכינו לכם מצבים ועוד על מנת להוציא את המקסימום מהאימון ליחיד.

יש כרטיס מועדון?

במשחקים אחרים קוראים לו קלאן, גילדה, קבוצה או נבחרת, במשחק הזה רק מועדון.

כרגע קיימים ארבעה מועדונים פעילים בסך הכל, עם שחקנים שלא תרצו להתמודד נגדם. כמו כן, בבטא הסגורה, בה השתתפו רק שני מועדונים שהוקמו על ידי שחקנים, היה ניתן לראות משחקים בשידור חי דרך האתר של המשחק, מה ששיפר את החוויה, ונתן מעט אנדרנלין למשחק.

משימות ושאר ירקות ירוקים

ל-Kicks Online מערכת הישגים מגניבה, כמו ב-Call of Duty 4 או משחקי קונסולות: אם תצליחו לתקל 12 פעמים במשחק, תרוויחו כסף ונקודות נסיון, אם תנצחו בלי לחטוף ולו גול אחד, הופה, עוד הישג... כך הלאה, GameTribe סידרו לכם נתיב מהיר להצלחה ותהילה.

חלק מהמשימות בלתי אפשריות בחלק הראשוני של המשחק, אבל ברמות הגבוהות יותר ניתן לבצע אותן בלי בעיה בכלל.

גראפיקה, תכירי את מאריו. ממשק, תכיר את טטריס.

אם אתם אוהבים משחקי רשת בסגנון ציורי מעט, לא תיהיה לכם בעיה עם Kicks. כרגיל במשחק חינמי החברה לא תמיד משקיעה את מירב המשאבים שלה, ולא תמצאו משחקים שנראים כמו Crysis בחינם באינטרנט. עדיין, יחסית לסגנון המשחק נראה לא רע, וממש לא מכאיב לעיניים.

לעומת זאת, הממשק והמשחקיות טיפה צולעים- לוקח זמן לקבל את הכדור אחרי מסירה, ולמרות שאתה רואה אותו צמוד לרגלי השחקן שלך, רק אחרי עוד שבריר שניה אתה יכול לשלוט בו. באופן כללי, המשחק לא מרגיש נוח והמקשים לא לגמרי מתאימים.

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/080129/Kicks_Online_Football_Game_www_gametribe_com_.flv[/vod]

ציונים:

משחקיות: [ציון: 5] לא נוח לשחקן המתחיל ויש יותר טובים ממנו.

גראפיקה: [ציון: 7] ביחס לשאר משחקים בגראפיקה ציורית הגראפיקה דיי מתקדמת.

סאונד: [ציון: 8] מוזיקה נורא נעימה ומרימה מעט את האנדרנלין בזמן המשחק, קולות השחקנים לא רעים.

טכני: [ציון: 9] לא מרגישים את הטעינות, והכל זז נורא מהר.

ציון סופי: 7.5

מומלץ לנסות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:06 04.02.2008 | Tal Eliaz Tal Eliaz

    נשמע מעולה

    אחלה סיקור

  2. 2

    15:20 04.02.2008 | XD15 XD15

    נשמע לא רע בכלל

    נשמע לא רע בכלל והגריפקה
    לא כזו גרועה אבל אני
    עדיין מעדיף לשחק בפיפא
    אונליין

  3. 3

    21:22 04.02.2008 | zaoos zaoos

    זה מה שפרסמתי פה, נכון?

    זה מה שאני פרסמתי פה
    בפורום, נכון? נראה סיקור
    מעולה! (רק היה גם קצת
    נחמד אם הייתה אומר שאני
    הבאתי לפה את המשחק אבל
    בקטנה אחי...)

  4. 4

    22:19 04.02.2008 | RoDeX RoDeX

    מה שאתה הבאת.

    תודה על המשחק, הוא
    מעולה:)

  5. 5

    13:51 05.02.2008 | DarinX DarinX

    סיקור מעולה!

    יפה מאוד,למרות שזה לא בדיוק
    סגנון המשחקים שאני אוהב,אבל
    יפה מאוד!

  6. 6

    13:19 06.02.2008 | ladies man ladies man

    מזה זה מוריד על 10 ק"ב...:(

  7. 7

    16:23 06.02.2008 | RoDeX RoDeX

    היי

    יש שם באתר קישור להורדה
    מגיימרס הל, מוריד תוך
    פחות משעה.

  8. 8

    18:27 20.07.2008 | linoran longbow linoran longbow

    נשמע מעניין

    אבל אני לא חובב כדורגל,יותר כדורסל.

  9. 9

    17:53 12.12.2008 | Luxrio Luxrio (אורח)

    יש לי בעיה, התקנתי את במשחק והכל אבל אחרי שאני מפעיל אותו הוא מעלה את הפץ', אני לוחץ סטארט ואז יש הבזק לבן ושם דבר לא קורה, מה לעשות?

  10. 10

    16:01 26.12.2008 | gal700 gal700

    אני מוריד אחשיו וזה נראה ממש מגניב בניתי שחקן

  11. 11

    17:11 09.05.2009 | דין דין (אורח)

    זההההההההההה לאאאאאאאאאאא מורידדדדדדדדדדדדדדד ליייייייייי

  12. 12

    18:43 08.06.2009 | נדב נדב (אורח)

    אחים שלי תורידו מי מקום אחר כמו gamreshell זה אתר אדיר תורידו שם

  13. 13

       | פורסם ע"י