הרשמה

האם גם Baldur's Gate 3 בדרך?

האם החידושים של Baldur's Gate 1 ו-2 הם רק הקדמה למשחק המשך חדש לגמרי?

 לא רק חידושים: גיימרים מזדקנים רבים שמחו לשמוע כי חברת המשחקים Beamdog עובדת על גרסאות מחודשות ומשופרות של שני משחקי Baldur's Gate, סדרת משחקי התפקידים המיתולוגית והאהובה של Bioware.

כעת, מתחיל להיווצר הרושם שהגרסאות המחודשות הן רק הכנה לפרוייקט גדול ומרגש אפילו יותר: משחק המשך חדש לגמרי שימשיך מאיפה שהסדרה הפסיקה בתחילת שנות ה-2000. או במילים אחרות: יש סיכוי לא רע בכלל שבשנים הקרובות נזכה לשחק ב-Baldur's Gate 3.

"Baldur's Gate 3 תמיד היה המטרה ארוכת הטווח שלנו", אמר קמרון טופר, אחד מעובדי Beamdog. "יש לנו הרבה דברים לעשות לפני שנוכל לשגר פרוייקט בסדר גודל כזה, אז כרגע אין כזה פרוייקט בפועל אבל זה בהחלט משהו שאנחנו רוצים לעשות. במחשבות שלנו, הגרסאות המחודשות של BG 1 ו-2 הגיוניות מאוד לפני שיהיה משחק שלישי".

טופר סיפר שהחברה מסתכלת בעניין רב על Kickstarter, אתר מימון הפרוייקטים הקהילתיים, דרכו הצליח לאחרונה טים שייפר לגייס מעל שלושה מליון דולרים לפיתוח משחק הרפתקאות חדש. ב-Beamdog ממש לא פוסלים אפשרות של פנייה לקהילת הגיימרים עצמה כדי שזו תממן את ה-Baldur's Gate הבא.

 

טופר גם סיפר קצת על העבודה על הגרסאות המשופרות של המשחק, ועל מה אפשר לצפות למצוא בהן. "אנחנו מוסיפים סיפורים צדדיים, סיפורים שקושרים דברים ביחד, מסיימים סיפורים לא סגורים. בכל הקשור לסוגים שונים של יכולות, יש לנו בהחלט דברים להכריז בתקופה הקרובה".

מסתבר שהעבודה על אחד המותגים האהובים ביותר בתעשייה מעט מלחיצה. "הלחץ עצום! אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי לשמר על הקסם ועל המסורת. אני בכנות מאמין ש-Baldur's Gate יותר רלוונטי היום ממה שהוא אי פעם היה. נוכל להגיע הפעם לכמות הרבה יותר גדולה של קהל. זה מדהים כמה המשחק הזה חוצה יבשות", הוא אמר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:10 21.03.2012 | מינסק מינסק (אורח)

    הבעיה היא שכבר בTHRONE OF BHAAL הדמות היתה חזקה מדי וחסלה דרקונים, אלים ומה לא בהמוניהם. להתקדם מהרמה שסיימנו את TOB זה כבר מוגזם.

  2. 2

    18:20 21.03.2012 | למס' 1 למס' 1 (אורח)

    מה הבעיה בדיוק? רק צריך לאזן את המשחק, זה הכל.

  3. 3

    15:10 22.03.2012 | tbh tbh (אורח)

    הבעייה היתה רק למי ששיחק במשחק השני אחרי שהתקין את החבילת הרחבה. היא ביטלה את הרמה המקסימלית שהיתה במקור וככה יצא שהצלחת לעלות עוד 8 רמות בערך לפני סוף המשחק.
    אין צורך לומר שאם בוס שהיה צריך להיות 5 דרגות מעליך נהיה בדרגה שלך אתה מקבל סקילים שלא אמורים להיות לך במשחק הכול משתבש...

  4. 4

       | פורסם ע"י