הרשמה

האם האולפן של SOCOM נסגר?

קוטאקו מדווחים על "פיטורים ברמה שמצביעה על סגירה" ב-Zipper Interactive, אולפן המשחקים של SOCOM ו-MAG

 האם ליין המשחקים הצבאיים של סוני עומד בפני צמצום? אתר המשחקים Kotaku מדווח כי אולפן המשחקים Zipper Interactive עומד בפני סגירה. לפי הדיווח, הפרוייקט עליו האולפן עבד בחודשים האחרונים בוטל, והוא סבל מסבב פיטורים גדול, שככל הנראה מצביע על סגירת האולפן.

Zipper Interactive נמצא בבעלות חברת סוני, והוא מתמחה המשחקי פעולה צבאיים. האולפן אחראי לסדרת SOCOM, למשחק הפעולה ההמוני MAG ולמשחק הפעולה החדש לפלייסטיישן ויטה, Unit 13.

 

בימי הפלייסטיישן 2 היה מדובר באחד האולפנים החשובים ביותר של סוני, שכן אז מותג SOCOM היה גדול וחשוב - אך בתקופת הפלייסטיישן 3 נראה שהמותג הזה איבד מערכו, וסוני בחרה להתמקד בסדרות משחקים אחרות.

למרות שבקוטאקו טוענים שהמקורות שלהם אמינים, בסוני עדיין לא הגיבו רשמית לדיווח, כך שיכול להיות שהאולפן כלל לא בסכנה ומדובר באזעקת שווא. אם הדיווח יתברר כנכון - מדובר בעוד עדות לכך שבתעשיית המשחקים של היום אין כבר מקום לאולפני משחקים בינוניים, שמוציאים משחקים מוצלחים שלא זוכים להפוך ללהיטי מכירות ענקיים ברמה של Call of Duty או Assassin's Creed. 

Zipper Interactive אמנם לא הבריקו על מפת תעשיית המשחקים בשנים האחרונות - אך עדיין מדובר באולפן וותיק ומוערך - ויהיה חבל לראות אותו נעלם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:46 26.03.2012 | 123 123 (אורח)

    טוב שנזכרתם...

  2. 2

       | פורסם ע"י