הרשמה

מפתחים מעידים: ה-Wii U חלשה מהקונסולות הנוכחיות

האם הפלייסטיישן 3 וה-Xbox 360 חזקות מה-Wii U?

 נינטנדו קצת וויתרה מזמן על המירוץ הטכנולוגי של מלחמת הקונסולות: החברה היפנית פרשה מזמן מענייני ה"למי יש קונסולה חזקה יותר", והעדיפה להשקיע את המשאבים שלה בחידושי משחקיות כמו בקר התנועה של ה-Wii או המסך התלת-ממדי של ה-3DS. שמועות חדשות על ה-Wii U מסמנות שלא רק שהקונסולה הבאה של נינטנדו תהיה חלשה יותר מהפלייסטיישן 4 וה-Xbox הבאה - אלא גם חלשה יותר מקונסולות ה-HD הנוכחיות.

"לא, היא לא מגיעה לאותה רמה כמו ה-PS3 או ה-360", אמר מפתח משחקים שהעדיף להשאר בעילום שם ל-GI.biz בנוגע לקונסולת הדור הבא של נינטנדו, "הגרפיקה פשוט לא כל כך חזקה". מפתח אחר אמר: "כן, זה נכון. הקונסולה לא מפיקה גרפיקה כמו ה-PS3 או ה-360. אין מספיק שיידרים, והיא פשוט לא מסוגלת".

אם דבריהם של המפתחים הנ"ל נכונים, משמעות הדבר היא שה-Wii U תהיה חלשה משמעותית מהתחזיות הכי קודרות של הגיימרים: עד היום האמינו הגיימרים שהקונסולה הבאה של נינטנדו תהיה שוות ערך או חזקה מעט יותר מקונסולות הדור הנוכחי - אך אף אחד לא חשב שהיא תהיה חלשה יותר מהן. 

להזכירכם, הדור הנוכחי של הקונסולות יצא לראשונה לפני כשבע שנים - ואם ה-Wii U אכן לא תצליח לעמוד במפרטים הטכניים של הקונסולות הנוכחיות זה אומר שנינטנדו וויתרה באופן סופי על יכולות גרפיות בקונסולות שלה. נינטנדו תמיד טענו שמבחינתם משחקיות מקורית עדיפה על גרפיקה משוכללת - ואם דברי המפתחים נכונים זה אומר שהיא אכן הולכת עם הגישה הזאת עד הסוף.

עם זאת, יש גם לזכור שנינטנדו טענה בעבר שה-Wii U תציג משחקים ברזולוצית Full HD מלאה - שזה כבר צעד אחד קדימה ממה שקונסולות ה-HD הנוכחיות של היום יכולות לעשות (גם ה-PS3 וגם ה-X360 מריצות את רוב המשחקים שלהן, במקרה הטוב, ברזולוצית HD Ready). יכול להיות שהמפתחים שצוטטו אצל GI.biz פשוט לא מכירים מספיק טוב את החומרה של ה-Wii U, או סתם סקפטיים לגביה שלא כצורך.

כך או אחרת - נינטנדו כבר הודיעה כי היא תציג את ה-Wii U בתערוכת E3 שתערך השנה. הקונסולה החדשה צפויה לנחות בחנויות לקראת סוף שנת 2012 - וכעת נותר רק לגלות האם הגיימרים יסכימו לשלם על קונסולה עם יכולות גרפיות של מכונות מלפני 7 שנים, או שמא הדרישות שלהם יהיו קצת יותר גבוהות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:59 03.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    אני לא הייתי מאמין לשטויות האלה לא רק בגלל שאני מעריץ של נינטנדו זה פשוט נשמע אידיוטי לחלוטין ראינו גם כמה דמויים של מה שהווי יו יכול לעשות כמו ההוא עם הציפור הרחוב בטוקיו וhd zelda ועוד משהו המפתחים האלה נשארו בעילום שם ואילו קרייטק ea יוביסופט ואחרים אמרו שהווי יו הרבה יותר חזק מקונסולות הדור הנוכחי

  2. 2

    18:57 03.04.2012 | noan noan (אורח)

    גם מפתחים העידו שהווי יו חזקה בהרבה מהקונסולות הנוכחיות...

  3. 3

    19:13 03.04.2012 | shalom_23 shalom_23

    כל עוד יש פאנבוייז נינטנדו היא תמכור
    הם היחידים שקונים מוצרים שלהם היום

  4. 4

    19:45 03.04.2012 | CooKie Monster CooKie Monster

    מוחעחעחעחעחע

    לנינטנדו היה אקדח , ושוב פעם היא יורה לעצמה ברגל . פפט , יפנים ..

  5. 5

    20:06 03.04.2012 | 123 123 (אורח)

    בסדר שהם לא משקיעים בגראפיקה אבל יש רף מינימום
    גראפיקה יותר חלשה מקונסולות שיצאו לפני 7 שנים?
    פשוט.. לא.

  6. 6

    20:31 03.04.2012 | jhlhj jhlhj (אורח)

    אוי ואבוי

  7. 7

    20:35 03.04.2012 | עופר עופר (אורח)

    יאללה MARIO PARTY 9 .

  8. 8

    20:45 03.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    אתם באמת מאמינים לזה? נו באמת מספיק לשנוא את נינטנדו רק כי הם נינטנדו תהיו רצינייםea אפיק קרייטק valve יוביסופט thq ועוד הרבה מפתחים אחרים אמרו שהוא הרבה יותר חזק מה360 והps3 למה אתם חושבים שמקור אנונימי יותר אמין ממידע מאושר מחברות גדולות?

  9. 9

    20:59 03.04.2012 | חחח חחח (אורח)

    מדהים שנינטנדו תמיד מאחורה מבחינה טכנולוגית, ועד שהיה להם איזה פריצת דרך, נינטנדו ווי, הם בחרו להוציא לקונסולה רק משחקים אינפנטילים צבעוניים לילדים...

  10. 10

    21:36 03.04.2012 | df df (אורח)

    סוף סוף משהו שישתיק את Nintendo gay...

  11. 11

    21:54 03.04.2012 | LL LL (אורח)

    ל10 כבר איחרתה....
    ולנושא. עד פעם הנינטנדו מאחור מבחינת חומרה.
    תסתקלו על ה3DS והויטה.(אני אישית מעדיף את ה3DS אבל אני מדבר מבחינת חומרה.)
    תסתקלו על הPS3 ו ה360. ותראו את הווי עם קראפיקה של PS2.
    ואכשיו הווי יו חלשה מ360 כשהאקס בוקס הבאה היה פי 6 יותר חזק מהנוככית.זאת אומרת ששוב בשבאה למתחרות הווי יראה כמו זיבי.

  12. 12

    23:15 03.04.2012 | קובי קובי (אורח)

    אם ככה זה פשוט ביזיון.
    שיתמקדו בבקרי תנועה שלהם וחדשנות במשחקים אבל הם לא מצליחים לעשות קונסולה עם חומרה יותר חזקה מקונסולות בנות 7?

    למרות שעדיין אין לי בעיה עם הקונסולות הנוכחיות, מי שלא ראה את אנצ'רטד 3 למשל, לא יכול להעיד שהגרפיקה שם מיושנת כי היא לא, אבל בכלליות... 90% מהמשחקים ב-2 הקונסולות רצות בקושי על 30 FPS, זה משהו שכבר מתחיל לרדת ולרדת... תראו מאס אפקט 3 על ה- PS3, הוא רץ על 18 FPS בממוצע.

  13. 13

    00:37 04.04.2012 | ek355 ek355

    כן nintendo fan אני בטוח שלמפתחים אין מה לעשות בחיים חוץ מלהכפיש את שמם של נינטנדו והקונסולה החדשה שלהם..

  14. 14

    01:13 04.04.2012 | nintendo fam nintendo fam (אורח)

    ל9 לך תלמד משהו הדור הזה זה היחיד שנינטנדו היו מאחורה מבחינה טכנולוגית בכל הדורות הקודמים נינטנדו היו מקום ראשון מבחינת חומרה חוץ מהקודם שהם היו מקום שני אז כדאי שתבדוק לפני שאתה מדבר שטויות ל13 זה מקור אנונימי אתה באמת חושב שהוא אמין יותר מcrytek epic ea ubisoft thq ועוד? אם כן אז זה מוציא אותך מטומטמם בלי להעליב רק תחשוב על זה מקור אנונימי מול חברות משחקים גדולות ומוכרות מה היית חושב אם זה היה הפוך והמקור האנונימי היה טוען שהווי יו הרבה יותר חזק מקונסולות הדור הנוכחי והחברות הגדולות היו אומרות הפוך? אני בטוח שהיית אומר שהמקור האנונימי לא אמין בגלל שהוא יהיה בעד נינטנדו ותגיד שקרייטק thq epic והאחרות הרבה יותר אמינות כי אם זה היה הפוך הם היו אומרות שהווי יו הרבה יותר חלש אז מי באמת כאן הפאנבוי?

  15. 15

    01:43 04.04.2012 | דנה דנה (אורח)

    4-תפסיק להתנהג כמו ילד קטן, אתה כבר בן 13 אוריאל, תתבגר קצת.

  16. 16

    05:21 04.04.2012 | LL LL (אורח)

    ל14 יא אידיוט זה מפתח מישחקים אנונימי לא אבי מהמכולת או משו יא עקום

  17. 17

    05:23 04.04.2012 | LL LL (אורח)

    ל14
    נ.ב
    גם כשהם לא היו מקום אחרון זה היה בהפרש קטן ואז לאף אחד לא היה ממש איכפת. כי אתה מדבר על התקופות שמישחקים נראו כמו פלסטלינה ולקונסולה של נינטנדו זה פלסטלינה איכות קצת יותר טובה. תשחק BF3 לPC ותראה מה נינטנדו מפספסת במהלך שכזה.

  18. 18

    10:11 04.04.2012 | j j (אורח)

    ל16 אם הוא אנונימי איך אתה יכול לדעת שזה באמת מפתח משחקים הרצון של האתר שפרסם את הידיעה זה רייטינג גבוהה כדי שהם ירוויחו יותר מפרסומות כשהם מפרסמים את זה עולה להם הרייטינג ואם זה לא נכון אז הם יאשימו את המקור לעומת חברות אמינות epic crytek וכו שאין להם סיבה להגיד את זה סתם ככה

  19. 19

    10:25 04.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    17 אני יגיד את זה שוב יש לי pc אני גם pc gamer הבנת? יופי. ורק שתדע הN64 הי פי 2 יותר חזק מהps1 ואני לא בטוח בכמה הgamecube הייתה יותר חזקה מהps2 אבל אני מעריך שלפחות משהו כמו 30% שזה לא כזה ביג דיל אבל הבנת את הנקודה ואל תדאג יבוא גם יום שBf3 ייראה לך כמו פלסטלינה כמו שבאותה תקופה משחקי n64 היו נראים מדהים אבל הסטנדרטים עלו עם הזמן ועוד משהו לא אמרת שום דבר שסותר את מה שאמרתי בתגובה שלי. ל16 אתה רציני? מפתח משחקים אנונימי אחד לפי דעתך אמין יותר מהחברות שציינתי קודם? דרך אגב תוסיף גם את valve לחברות שאומרות שהווי יו חזק יותר בהרבה מדור הקונסולות הנוכחי אתה באמת חושב שכל החברות הגדולות האלו משקרות והמקור האנונימי אומר את האמת?

  20. 20

    11:14 04.04.2012 | gh gh (אורח)

    עזוב Nintendo gay זה כמו לדבר אל הקיר...
    רק אתה והנינטנדו פילים האלו קונים את הקונסולות האלו...

    למה לא לקנות קונסולה לילדים משועממים כשבוק עוד מעט יש ps4 ואקס בןקס חדש?

  21. 21

    11:19 04.04.2012 | LL LL (אורח)

    ל19
    מה אכפת לי שיש לך PC יא אידיוט.
    "תשחק BF3 לPC ותראה מה נינטנדו מפספסת במהלך שכזה."
    נו. ראיתה מה היא מפספסת? יופי שיש לך PC. אבל אני מדבר על הקונסולה של נינטנדו.אל תעשה את עצמך ראש קטן. ולא. לא יבוא יום שBF3 יראה כמו פלסטלינה. כי הוא ניראה ריאליסטי. הN64 לא ניראתה ריאליסטי. היא ניראתה כמו פלסטלינה. פשות אז זה ניראה מדהים יחסית לתקופה. בתקופה של N64 יכולתה להגיד שהמשחקים עליו ניראים מדהים. אבל לא ממש יכולתה להגיד שהוא ניראה ריאליסטי. BF3 לPC על ULTRA ניראה כמו סרט אקשן הוליוודי מגוף ראשון. לא יכולתה להגיד את זה על ZELDA ואתה יודע את זה אז די לשחק אותה מבין.

  22. 22

    15:21 04.04.2012 | GAMER בן 35 GAMER בן 35 (אורח)

    אפשר לחשוב... משחקיות והנאה הרבה יותר חשובים מגרפיקה, רוב המשחקים שיוצאים היום שמים את הדגש על אפקטים (כלומר גימיקים גרפיים שונים) והתוצאה בהתאם: משחקים שרוב זמן הפיתוח שלהם מושקע בגרפיקה והמשחקיות שלהם מפגרת שנות דור אחרי משחקים שיצאו לפני יותר מעשור.

  23. 23

    15:23 04.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    ל21 אתה תראה שעוד 10-15 שנה אתה תראה את bf3 ותגיד "באמת שיחקתי משחקים שנראו כל כך גרוע?" תחשוב איך הגבת כשראית את counter strike בפעם הראשונה ואיך אתב חושב שהוא נראה עכשיו? ל20 תגיד אתה רציני? זה שמשחק מצוייר ואין בו דם לא הופך אותו למשחק לילדים תכניס את זה לראש שלך כי מריו גלקסי 2 סקיוורד סוורד דונקי קונג ואחרים הם משחקים הרבה הרבה הרבה יותר קשים ממשחקים כמו קילזון רזיסטנס היילו באטלפילד ואחרים עובדה שיש הרבה יותר ילדים שמשחקים משחקי יריות ומעט מאוד שמשחקים במשחקים שאמרתי אפילו ניסיתי לתת לבן דוד שלי לשחק במריו גלקסי 2 ודונקי קונג (הוא בן 9) והוא מת כל שניה ולא הצליח להתקדם בכלל אבל אין לו בעיה לשחק call of duty או halo משחק לא נקבע לאיזה קבוצת גיל הוא רק לפי כמות הblood and gore שלו זה רק מה שכתוב על הקופסה כדי שלא תוכל לתבוא את המפתחים

  24. 24

    15:23 04.04.2012 | Nintendo fan Nintendo fan (אורח)

    לתבוע*

  25. 25

    15:35 04.04.2012 | גגככעיע גגככעיע (אורח)

    21 באטלפילד 3 זה חרא משחק הקמפיין הכי גרוע ששחקתי בחיים!!!
    פעם אולי הייתה גרפיקה גרוע אבל משחקים טובים כמו half life ווסדרת משחקי kane היום עושים חרא בגרפיקה גרוע ומוכרים ב60$ לא אכפת לי שלניטנדו יש גרפיקה חרא אכפת לי שיש לה משחקים חרא!

  26. 26

    19:51 04.04.2012 | Riguz2 Riguz2 (אורח)

    25-אתה פשוט פג אחי.
    לא שיחקת בסדרת BF לפני BF3, נכון גיסנו?
    שיחקת בו בגרסה פרוצה, נכון אחינו?
    אתה לא מודע לכך שBF זה משחק מולטי מאז ומתמיד, נכון אחי?

  27. 27

    20:00 04.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    25 אם היה לך קצת שכל היית מבין שגם אם Bf3 הוא חרא משחק 21 התכוון למנוע הגרפי שלו ובלי קשר הוא לא חרא משחק הוא משחק מעולה (אני אישית מעדיף את bad company 2 אבל Bf3 הוא משחק מולטי נהדר) עכשיו לגבי המשחקים של נינטנדו זה ברור שגם בהם לא שיחקת אז תעשה לעצמך טובה ואל תמשיך להגיב אתה סתם תעשה מעצמך יותר אידיוט

  28. 28

    20:02 04.04.2012 |   nintendo gamer nintendo gamer (אורח)

    22 מסכים לגמרי

    לא אשמתי שכולם פה זונות גרפיקה

  29. 29

    20:08 04.04.2012 | כעכים כעכים (אורח)

    אמרו בכתבה יכול להיות, יכול להיות
    חוץ מזה, תגידו לי ראיתם את הגרפיקה של המשחקים של הwii?
    11, אני שיחקתי בwii ובps2 ואני נשבע לך שהגרפיקה שם הרבה יותר טובה בwii

  30. 30

    20:10 04.04.2012 | tbuyitiyt tbuyitiyt (אורח)

    תגידו לי מה קרה לכם אנשים? שכחתם שנינטנדו הייתה אחת מהחברות שייסדו את הגיימינג? אם הם לא היו, במקום battlefield הייתם משחקים עם רובה צעצוע!

  31. 31

    00:01 05.04.2012 | LL LL (אורח)

    מה הקשר מישחקים אכשיו? דיברנו על מנועים גרפיים. ולאידיוט שאמר שBF3 הוא משחק חרא ביגלל הסינגל יצא אידיוט כי מי קונה מישחק BF בישביל הסינגל?!. ואים כן שיחקתה במולטי. אין לך חברים.ושיחקתה לקונסולה ששם המפות הגדולות שוממות כי זה עד 24 שחקנים ובPC זה 64.לנינטנדו פאן.אתה אומר שהמישחקיות טובה וזה רק מה שמשנה. אז שהיה לך בכיף. אבל אני לא דיברתי על מישחקיות. אני דיברתי על חומרה ואתה משנה נושא כי אתה יודע שהחומרה שלהם זיבי. ומישחק קשה לא הופך אותו למישחק למבוגרים. לא מריאו גלקסי לילדים. מריאו גלקסי1 ו 2 וזלדה סקייוורד זורד היחידים שטובים לוויץ ואל תתחיל לחפור לי אכשיו עם שמות של מישחקים כי לא איכפת לי. אתה חושב שנינטנדו כל כך טובה כי יש לך גם גיימינג PC.לפי התגובות שלך אני מבין שאתה לא רואה את הקונסולה ביפני עצמה.ווי היא פשות קונסולה צדדית כזאת. קונסולה שלא משנה כמה אני אוהב זלדה ובימיוחד מריאו גלקסי. אני בחיים לא יקנה ליפני שיש לי גיימינג PC או XBOX/PS3.

    נ.ב
    כשראיתי את CS לראישונה הוא ניראה לי טוב. אבל הוא לא ניראה לי ראליסטי. בחיים לא יכולתי להיתבלבל בטעות בינו לבין סרט אקשן הוליוודי. אלה עם כן אתה עיוור אני לא יודע מה הולך אצלך שם בקופסה.

  32. 32

    02:16 05.04.2012 | tbh tbh (אורח)

    נתחיל בזה שמפתחים כבר הודיעו שמדובר בקונסולה חזקה.
    נמשיך בזה שכול עוד סוני ומיקרוסופט לא מוציאות את הדור הבא של הקונסולות שלהם המישחקים ימשיכו להראות חרא כי החברות יוצרות אותם ככה שיתאימו לכול הקונסולות בלי יותר מידי עבודה. בגלל שהPS3 לדוגמה עובד כמו סבתא המשחקים החדשים ניראים כמו סוליטר.
    נינטנדו כרגע צריכים להוציא קונסולה שתוכל להריץ משחקים ברמה שיש עכשיו כי משחקים חדשים לא ישתמשו בכול הכוח של קונסולה יותר מידי חזקה, וכדי לא לבזבז יותר מידי כסף על ייצור.

    נינטנדו צריכה להרוויח כמה שיותר כסף עכשיו ובעוד שנתיים, כשיצאו קונסולות חדשות שתוציא גם אחת.

  33. 33

    02:46 05.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    31 אני דיברתי בדיוק על מה שאתה דיברת ולא אמרתי שרק המשחקיות משנה אתה פשוט התבלבלת בין תגובה שלי ושל nintendo gamer אנחנו לא אותו בנאדם לגבי משחקים לילדים או מבוגרים לא אני לא מסכים איתך זה שבמשחק יש יותר Blood and gore אבל הוא מאוד קל והמשחקיות פשוטה ורדודה זה אומר שהוא מתאים לילדים עובדה שילדים משחקים במשחקים כאלה לעומת זאת משחק שיש לו משחקיות מורכבת יותר ויש בו פאזלים מסובכים והוא בסך הכל קשה יותר גם אם אין בו טיפה אחת של דם והוא כולו מצוייר הוא לא מתאים לילדים עובדה שילדים פשוט לא יצליחו לשחק בו עכשיו לגבי זה שאמרת שהווי היא קונסולה צדדית סבבה אם זו דעתך שיהיה לך בכיף אני לא מסכים איתך ואני בטוח שאני לא היחיד יש לי ווי בשביל אקסקלוסיבים ואת הpc למולטיפלטים בשבילי הpc הוא לא צדדי וגם לא הווי אני משחק בשניהם וקונה משחקים לשניהם עכשיו לגבי הכתבה היא לא רלוונטית בשום צורה כי מפתחים מוכרים ואמינים כמו valve thq ubisoft epic games crytek ועוד אמרו שההוי יו חזק ברהבה מקונסולות הדור הנוכחי אז למה שנאמין למקור אנונימי? זה פשוט אידיוטי ומי שמאמין לזה חייב להיות פאנבוי של סוני או מיקרוסופט

  34. 34

    08:20 05.04.2012 | LL LL (אורח)

    מי שמאמין בזה לא חייב להיות פאנבויי של סוני או מייקרוסופט. לי יש כל פלטפורמה שיש חוצמי PS VITA שניראה לי ביינתיים ביזבוז של כסף.וכל הקטע עם המסך שלט וואט אבר של הווי יו. פשוט לא ילך. כמו שלווי לא הלך מישחקים שהם לא ציבעוניים וחמודים עם הדילדו רמואוט שלו. אתה יכל להגי דעד מחר שהמישחקים ייחודיים. אבל כשנינטנדו מוציאה רק מישחקים כאלה הם כבר לא יחודיים ומתחילים לעצבן. ובא לך לשחק מישחק רציני יותר כמו ME או BF.אני מדבר אכשיו על הקונסולה ביפני עצמה בהנחה שאין לך PC. אתה קונה ווי תיצתרך להיתמודד רק עם הגימיק של הדילדו שליטה הזה והמישחקים החמודים. אים יש לך 360 או PS3. יש לך אפשרויות. זה לא רק פלטפורמות חמודות 7 שנים. ביגלל זה היא קונסולה צדדית.

  35. 35

    10:12 05.04.2012 | jl jl (אורח)

    34 צודק,רק חבל שלנינטנדו פנבויז הכבדים צריך להסביר שהמשחקים שלהם גייז ומעטים, אם בכלל, משחקים בהם...

  36. 36

    15:43 05.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    34 אם אני ירצה לשחק משחק בווי שהוא לא צבעוני או "ילדותי" אז אני ישחק מטרויד או madworld או Red steel 2 או no more heroes ואחרים לגבי הכתבה שמעת על shokio? הוא עשה סרטון על זה ביוטיוב אני ממליץ שתראה אותו אם זה לא משכנע אותך אתה מכיר את ReviewTechUSA? גם הוא עשה סרטון שבוא הוא מסביר בדיוק למה כל הכתבה הזאת זה בולשיט תראה אחר כך תחליט ואני יגיד את זה שוב אתה באמת חושב שמפתח אנונימי הוא אמין יותר מcrytek ubisoft ea valve epic ואחרים? אני בטוח שלא משנה כמה אתה שונא את נינטנדו אם היית חושב על זה בהיגיון היית מגיע לבד למסקנה שזה בולשיט

  37. 37

    18:20 05.04.2012 | NoBody NoBody (אורח)

    אוקי, תנו לי לעשות כאן קצת סדר:
    נינטנדו חברה מעולה, מדהימה אפילו. בזה אין ספק, היא אחת החברות הטובות ביותר בימנו, בזה גם אין ספק.
    כל השוטרים כמו באטלפילד וקוד הם סתם ממוחזרים, בכללי FPS זה ז'אנר משעמם וממוחזר. מי שחורש עליו ברצינות נחשב רק לצל של גיימר, זה הכל.

    ומעבר לזה, המצב של הגיימינג המודרני חרא. כל עוד משחקים כמו קוד או באטלפילד יחזיקו ברמה כזאת בשוק המודרני אני אמשיך להבין יותר לעומק את הטמטום של המין האנושי.
    כאילו ברצינות? FPS זה ללכת ולירות על אובייקטים, ועכשיו רק חסר שיבוא הפאנבוי של באטלפילד ויגיד "אבל יש רכבים!".
    לא! זה לא העניין, המשחק הזה ולמעשה רוב הFPSים בשנים האחרונות הם חרא טהור, יש יוצאים מהכלל כגון ביושוק. אבל השאר הם פשוט בולשיט.
    החברות האמיתיות שעדיין מקבלות את הכבוד שלי בעולם הגיימינג הכושל הזה אלו וואלב, נינטנדו, יוביסופט (שהאמון שלי כמעט ואבד בהם גם כן, סתם ממחזרים את AC. אבל ההצלחה שלהם עם AC2 משאירה אותי נאמן להם, במידה מסוימת), וכמובן סאקר פאנץ' וכל האולפנים שמכינים את הבלעדיים של סוני ושל קונסולות (כגון RDR וLAN).

    די להיות פאנבויז! אתם צריכים להבין שהמשחקים האלה פשוט מחזור ושעובדים עליכם בעיניים!
    ליוצרים אין סיבה לחדש בגלל שאתם קונים את החרא שלהם כל פעם מחדש! והשיטה הזאת שלהם עובדת! FPS, ברובו, הוא ז'אנר פתטי וחרוש של גיימינג שצריך להשמיד ברובו. וזה כל מה שיש לי להגיד כאן.

  38. 38

    21:47 05.04.2012 | פינגוין פינגוין (אורח)

    חברה מפגרת
    וגם קונסולה עלובה ומסריחה

  39. 39

    06:34 06.04.2012 | LL LL (אורח)

    ל37 אני מסכים איתך חלקית.ליפעמים נחמד להשתחרר מהשיגרה(של ME מיינקראפט. סקיירים. קינגדומס אוף אמולר דה רקנינג. זלדה סקוורד זורד.באטמן. ולמרבה הפלא ריימן אורג'ינס שהיה כיף להפליא.AC)נחמד ליפעמים קצת לגוון עם הילו או BF. אני לא מדבר על COD. אני מדבר על מישחקים כצת יותר יחודיים בז'אנר כמו הילו.שזה כיף מטורף עם חברים.ואולי זה לא ז'אנר כל חרוש אצלי כי אני לא משחק בו הרבה כמוך...

    נ.ב
    גם אני אהבתי את BIOSHOK.

  40. 40

    16:16 06.04.2012 | יותם יותם (אורח)

    חסר להם שלא ישקעו בגראפיקה! (למרות שאני מת על נינטנדו.)

  41. 41

    19:41 06.04.2012 | LOPOO LOPOO (אורח)

    אני לא מבין על מה מתווכחים.. נינטנדו חברה מצוינת, וכן, יש משחקים יותר רציניים לווי אם לא ידעתם. לא צריך להתייחס לפרסום הזה ברצינות רבה מדי, הכל יכול להיות כי עדיין לא בטוחים. חוץ מזה, גם אם הווי יו החדש יעקוף את הקונסולות העכשוויות, עוד איזה שנה (מקסימום שנתיים) הדור החדש, אליו הוא לא ישתווה בכלל. שוב, אין טעם לויכוח הזה כי הכל פתוח כרגע, אני יכול להגיד שאני אקנה את הקונסולה אם אני אמצע לנכון, מה שאומר שאני אקנה אם אני אראה שיש שם משהו באמת רציני.

  42. 42

    00:18 07.04.2012 | sss sss (אורח)

    אני לא מבין למה אתם מתווכחים על קונסולה שלא יצאה...
    אני עוד יכול להבין שתתווכחו אחרי, אבל למה עכשיו?
    חכו שהקונסולה תצא, ותראו בעצמכם אם היא טובה או לא.

  43. 43

    21:38 07.04.2012 | conf conf (אורח)

    כל מפתח אומר משהו אחר.
    קודם היו מפתחים שאמרו שה-Wii U היא שוות ערך מבחינת כוח ל-Xbox 360 ול-PS3.
    אחר כך באו מפתחים ואמרו שה-Wii U היא יותר חזקה מה-Xbox 360 וה-PS3.
    ועכשיו אומרים שה-Wii U יותר חלשה מה-Xbox 360 וה-PS3.

    בכל מקרה, אני לא כל כך מאמין למפתחים "מעולמי השם" האלה, גם בגלל שכבר באו מפתחים שזיהו את עצמם ואמרו את ההפך (שה-Wii U יותר חזקה מקונסולות הדור הנוכחי), וגם בגלל שזה ממש לא נראלי מהלך הגיוני ואסטרטגי.

  44. 44

    01:32 08.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    43 בהתחלה אמרו שהווי יו שווה בערך לקונסולות הדור הנוכחי כי המפתחים קיבלו את הדגם הראשוני של הקונסולה מאז נינטנדו שידרגו אותו עוד ועוד

  45. 45

    09:58 08.04.2012 | fg fg (אורח)

    44 יאלה חלאס כבר יא פנבויז מתי תסין שכשהקונסולות הבאות יצאו הווי יו לא ידגדג לאף אחד.

    פשוא לדבר אל הקיר!למה אתה טוען שאתה לא פנבוי?

  46. 46

    20:20 08.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    45 תבדוק את שגיאות הכתיב שלך לפני שאתה שולח תגובה ואם הווי יו לא ידגדג את הקונסולות האחרות את זה נצטרך לחכות ולראות אל תשכח שסוני אמרו בעצמם למעריצים שלא יצפו לקפיצה משמעותית בגרפיקה כמו שהם ראו מהps2 לps3 וכמו שזה נראה ממיקרוסופט הם הולכים להתמקד בקינקט בדור הבא רק תסתכל על מה שיודעים כבר ואסור לשכוח שבניגוד למחשבים קונסולות צריכות להיות במחיר אידיאלי כי אף אחד לא יקנה קונסולה ב600$ זה למה הps3 לא מכר טוב בהתחלה. שאלת למה אני טוען שאני לא פאנבוי? אתה צריך לדעת את ההגדרה של פאנבוי אם נינטנדו תעשה טעות אני יודה בטעות ואני לא יגן עליהם בלי סיבה ואני לא שונא את סוני או מיקרוספט ויגיד שכל דבר שהם עושים הוא חרא אתה לעומת זאת סתם שונא את נינטנדו בלי שום סיבה הגיונית גם אם אתה לא אוהב את המשחקים שלהם קודם אתה צריך לשחק אחרי זה לדבר וגם אם באמת שיחקת (ואני לא מדבר על משחקים כמו wii sport) ולא אהבת אתה לא צריך לשנוא את החברה ולקלל אותה כל הזמן רק בגלל שלא נהנית מהמשחק

  47. 47

       | פורסם ע"י