הרשמה

מומלץ: Sword and Sworcery ל-PC

משחק האייפד היפהפה מגיע סוף סוף גם ל-PC. מומלץ

 אווירה קסומה, גרפיקה יפהפיה, גיימפליי מקורי ופס-קול מדהים: משחק ה-iPad המצליח Superbrothers: Sword and Sworcery סוף סוף יוצא מהגן הנעול של אפל ומגיע גם ל-PC

המשחק, שיצא במקור לפני קצת יותר משנה, הוא מחווה מקסימה למשחקי ההרפתקה של פעם, ומספר על גיבור אמיץ שמגיע לממלכה קסומה, ומשחרר בטעות כח קדום רשע שמאיים להרוס את העולם.

Sword and Sworcery זכה ביציאתו לשבחים רבים על הגרפיקה המקורית והמושקעת שלו, על המשחקיות המקורית ובמיוחד על פס הקול המצויין, שהקנה למשחק כולו אווירה ייחודית. מאפיין נוסף של המשחק הוא הקשר שלו לרשת החברתית טוויטר - בכל שלב תוכלו לבחור לשתף בטוויטר את הטקסטים שאתם קוראים במשחק, ובכך להראות לחברים שלכם במה אתם משחקים.

יש לציין שלא מדובר במשחק AAA, אלא במשחק אינדי. לפיכך, גם כשאנחנו כותבים "גרפיקה יפהפיה" אנחנו לא מתכוונים למשהו שיכול להתחרות ב-Battlefield 3, אלא בעיצוב גרפי שמתבסס בעיקר על יצירתיות, ולאו דווקא על כח טכני.

 

גירסת ה-PC, שזמינה להורדה ברשת Steam, וודאי תאבד חלק מהקסם המקורי של המשחק, שהתבסס ברובו על המאפיינים הייחודיים של ה-iPad וה-iPhone: כך למשל, בגירסאות המקוריות הכניסה ל"מצב קרב" שאפשר להלחם במפלצות נעשה על ידי הטיית המכשיר - מה שלא מתאפשר ב-PC.

ועדיין, כשמדובר במשחק כל כך מוצלח, גם ההקרבות שנעשו לטובת גירסת המחשב האישי וודאי שוות את זה. Superbrothers: Sword and Sworcery מומלץ לכל חובבי משחקי האינדי, או לגיימרים שמחפשים חוויה קצת שונה ומאוד מקורית. מחיר המשחק עומד על 7.99 דולרים, אך לכבוד השקתו הוא נמכר כעת במבצע ב-5.99 דולרים בלבד. שווה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:39 17.04.2012 | ראשון ראשון (אורח)

    ראשון

  2. 2

    15:04 18.04.2012 | איתמר איתמר (אורח)

    WOW, SO BEAUTIFUL

  3. 3

    19:58 18.04.2012 | BrB BrB (אורח)

    `"גירסת ה-PC, שזמינה להורדה ברשת Steam, וודאי תאבד חלק מהקסם המקורי של המשחק, שהתבסס ברובו על המאפיינים הייחודיים של ה-iPad וה-iPhone: כך למשל, בגירסאות המקוריות הכניסה ל"מצב קרב" שאפשר להלחם במפלצות נעשה על ידי הטיית המכשיר - מה שלא מתאפשר ב-PC."

    למה? אי אפשר להטות את המחשב?

  4. 4

       | פורסם ע"י