הרשמה

נינטנדו נכנסת לעידן הדיגיטלי

החל מ-New Super Mario Bros. 2, כל משחקי נינטנדו יהיו זמינים גם להורדה דיגיטלית

 הגיע הזמן: נינטנדו הכריזה כי החל מיציאת המשחק New Super Mario Bros. 2 לקונסולת ה-3DS בחודש אוגוסט הקרוב, היא תתחיל להציע את כל המשחקים החדשים שלה להורדה דיגיטלית במקביל ליציאתם לחנויות המשחקים.

נינטנדו מפעילה כבר שנים רבות חנויות דיגיטליות בקונסולות המשחק שלה, אך אלה אירחו עד עתה רק משחקי ארקייד קטנים יחסית, ולא משחקים "באורך מלא" - זאת בניגוד לסוני ומיקרוסופט, שמציעות חלק נכבד מספריית המשחקים שלהן לקונסולות הפלייסטיישן וה-Xbox גם בצורה דיגיטלית. 

השינוי הדיגיטלי יכנס לתוקף באוגוסט. המשחקים הדיגיטלים של נינטנדו ימכרו באותו מחיר כמו הגרסאות הפיזיות שלהן, בדומה למתרחש בקונסולות המשחק הביתיות. יש לציין שבקונסולת ה-PlayStation Vita הניידת נמכרות הגרסאות הדיגיטליות בהנחה של כמה אחוזים על פני הגרסאות הפיזיות של המשחקים, כחלק מהנסיון של סוני לגרום לכמה שיותר גיימרים לזנוח את חנויות המשחקים ולרכוש את המשחקים שלהם דרך רשת ה-PSN. בנינטנדו, כך נראה, לא מאמינים בהנחות - והמחירים יהיו זהים בכל פלטפורמות השיווק.

 בנינטנדו לא הסכימו לספר אם גם משחקים של חברות משחקים אחרות שיוצאים לפלטפורמות שלה יהנו מהמדיניות הדיגיטליות החדשה, או שמא החברה תעדיף לשמור רק למשחקים מתוצרתה את הזכות הזאת. 

 

בחדשות נינטנדו אחרות, חשפה החברה כי למרות הבטחותיה בעבר לחשוף את ה-Wii U "בצורה מלאה" בתערוכת E3 הקרובה - החשיפה המתקרבת תהיה חלקית בלבד.

למרות שהקונסולה שתחשף בתערוכה תהיה, ככל הנראה, הגירסה האחרונה שלה, בנינטנדו לא יחשפו את תאריך היציאה שלה, כמו גם את המחיר שלה לצרכן. בנינטנדו כנראה מעדיפים לראות כיצד הקהל יקבל את הקונסולה החדשה שלה לפני שהם יקבעו את המחיר הסופי שלה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:33 27.04.2012 | zynine zynine

    NICE *1*

  2. 2

    15:31 27.04.2012 | גגג גגג (אורח)

    עכשיו נזכרתם??

  3. 3

    21:23 28.04.2012 | יוס יוס (אורח)

    איזו חוצפה שזה עולה אותו הדבר.
    המשחקים האלו נמכרים לחנות ב 45 דולר והחנות מוכרת ב 60.
    שלא לדבר על זה שאין קופסא וחוברת.
    אז למה זה עולה אותו הדבר?
    הם עוקצים את כל הסכום לכיס.

  4. 4

       | פורסם ע"י