הרשמה

רמאויות בתחרות מליון הדולר של MLB 2K12

2K מציעים מליון דולר לשחקן שיצליח לשחק "משחק מושלם" ב-MLB 2K12. הצ'יטרים קפצו על ההזדמנות

 כבר לא צריך להשתתף באח הגדול או בהישרדות בשביל לזכות במליון דולר: חברת המשחקים 2K עורכת בימים אתה את תחרות "המשחק המושלם" במשחק הבייסבול MLB 2K12. כפי שוודאי ניתן להבין משם התחרות - גיימרים שמצליחים לבצע משחק בייסבול ווירטואלי מושלם מקבלים הזדמנות לזכות במליון דולרים. הבעיה: בין המתמודדים יש לא מעט צ'יטרים שניצלו פירצה במשחק כדי לזכות.

לפי תנאי התחרות, הגיימרים מחויבים לשחזר משחקי בייסבול שהתקיימו בעולם האמיתי - מה שהופך את האתגר לקשה יותר, מכיוון שחקנים לא יכלו להשתמש בשילובי שחקנים שמקנים להם יתרון. מכיוון שמערכת הניקוד של המשחק מתחשבת בהרכב השחקנים כדי לחשב את הניקוד ובכך להעניק את התואר "משחק מושלם" - ההגבלה הזאת אמורה להפוך את התחרות להוגנת ושוויונית.

למרות זאת, שחקנים רבים מצאו פירצה במשחק, שאפשרה להם להחליף את הרכב השחקנים בזמן המשחק עצמו - ובכך לקבל יתרון מסויים. יש לציין שחוקי התחרות הרשמיים לא אוסרים על ניצול הפרצה הזאת - אבל שחקנים רבים, ביניהם כתב משחקי הספורט של Kotaku, מרגישים שמדובר ביתרון לא הוגן שיכול להוביל לכך שמי שינצח בתחרות יהיה זה שידע לתמרן את המערכת טוב יותר, ולאו דווקא השחקן הטוב ביותר.

השחקנים הכועסים מיהרו לדווח על הפירצה לחברת 2K, שלא ממש התרשמה מכך: "התחרות התבצעה בצורה הוגנת", אמר נציג מטעם החברה - ונראה שבחברה לא מתכוונים לפסול את השחקנים שהשתמשו בפירצה או לפחות לחסום אותה לפני השלב הסופי בתחרות שיתרחש בהמשך השבוע. 

הקונספט של התחרות של 2K מצויין, והצליח להלהיב הרבה מאוד משחקני הספורט הוירטואלי בעולם. בארץ בייסבול הוא לא ממש משחק פופולרי, אבל בארצות הברית מדובר בלהיט גדול - ואין ספק ש-2K הצליחה להחזיר לעצמה את שווי הפרס בממדי הפרסום שהיא הצליחה להשיג בעזרת התחרות.

עם זאת - העובדה שבחברה לא הצליחו לשמור על מגרש משחקים נקי מרמאויות קצת מעיבה על הצלחת התחרות. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:25 07.05.2012 | פיץ' השפיץ פיץ' השפיץ (אורח)

    לא מעניין מהסיבה הפשוטה שאת מספר האנשים המתעניינים בבייסבול וירטואלי בארץ אפשר לספור על יד אחת.

  2. 2

    17:43 07.05.2012 | א א (אורח)

    וליד הזאת חסרים כמה אצבעות.

  3. 3

    21:44 07.05.2012 | רות גל המורה ללשון רות גל המורה ללשון (אורח)

    *חסרות

  4. 4

       | פורסם ע"י