הרשמה

SCYTHE מציגה מוצרים חדשים

חברת SCYTHE היפנית, המתמחה במתן פתרונות קרור: גופי קירור עתירי ביצועים למעבד, מגוון מאווררים איכותיים, בקרי שליטה במהירות המאווררים ועוד, מציגה כעת מוצרים חדשים ומעניינים ביותר.

הראשון הוא בקר מאווררים בשם KAZE MASTER, היודע לווסת עד 4 מאווררים במקביל ובעל מראה מרשים בצבע שחור או כסוף. בקר זה משתלב בחריץ כונן הדיסקים או הדיסקטים. יש לציין שהבקר לחריץ כונן הדיסקטים תומך בעד 2 מאווררים בלבד.

מחיר התענוג? כ-40$.

במחלקת גופי הקירור, SCYTHE מציגה את ה-ZIPANG (שם נרדף ליפן). גוף קירור זה הינו בעל פרופיל נמוך המאפשר את הרכבתו במארזים קטנים וצפופים ועם זאת כולל מאוורר בגודל 140 מ"מ אשר מבטיח ביצועים מעולים.

כתוצאה מגודל המאוורר, דחיפת האוויר הינה גדולה יותר ומהירות הסיבובים הינה נמוכה יותר, תכונות המאפשרות ביצועים טובים ופעילות חרישית.

ה-Zipang בנוי מ-6 צינורות חום (Heatpipes) ו-68 סנפירי אלומינים. משקלו מגיע ל-815 גרם, משקל יחסית גבוה בשביל גוף קירור בפרופיל נמוך, דבר המסכן את תושבת המעבד אך, יחד עם זאת, מעיד על היותו עשוי מחומרים איכותיים ביותר.

מחירו צפוי להיות כ58$.

לרגל 5 שנים להיווסדה, מציגה SCYTHE גרסה מוגבלת של אחד מגופי הקירור המוצלחים ביותר שלה: ה- NINJA.

גוף קירור זה בגרסתו המוגבלת נקרא NINJA COPPER וכשמו כן הוא: עשוי כולו מנחושת ולא מאלומיניום כמו בגרסה הרגילה.

הנחושת ידועה כמוליכת חום באופן אפקטיבי יותר בהשוואה לאלומיניום, אך יחד עם זאת, היא כבדה הרבה יותר, דבר המסכן את לוח האם.

אי לכך, מצרפת Scythe לחבילת ה-Ninja Copper פלטה אחורית ללוח האם לאיזון העומס.

מחיר ה-Ninja Copper כ-70$.

 

מסתמן שיהיה לנו קיץ מעניין בהחלט בכל הקשור לקירור ו- O.C.

רכשתם אחד מהמוצרים הנ"ל? ספרו לנו על הביצועים שלו!

קהילת חומרה

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י