הרשמה

מארב האימה: טריילר חדש ל-The Last of Us

המשחק הכי מסקרן של סוני זוכה לטריילר חדש. בואו לראות

 תמיד לימדו אותי להזהר בערים הרוסות: טריילר חדש של The Last of Us מאשר את הדבר הזה, כששני הגיבורים של המשחק נתקלים במארב מתוכנן היטב בזמן כשהם פוגשים ב"אזרח במצוקה" באמצע העיר ההרוסה בה מתרחש המשחק. 

The Last of Us הוא משחק חדש של אולפן המשחקים Naughty Dog, שידוע בעיקר בזכות סדרת משחקי Uncharted. המשחק צפוי לתאר את מערכת היחסים של נערה מתבגרת ובחור מבוגר יותר שמוצאים את עצמם תקועים במרכז עיר הרוסה, לאחר שוירוס קטלני השמיד את מרבית האוכלוסיה. 

כמו בטריילר הראשון של המשחק, שהוצג לראשונה במהלך טקס חלוקת פרסי המשחקים של ה-VGA, גם הטריילר החדש לא כולל קטעי משחקיות, אבל הוא בהחלט מעביר את האווירה האפרורית והעגומה של המשחק. 

 
הטריילר, בחסות IGN

שינוי נוסף שניכר בטריילר היא דמותה של אלי, הדמות הנשית בסדרה. בטריילר המקורי נראתה אלי ממש כמו אלן פייג', השחקנית ההוליוודית (ג'ונו, "התחלה") שגם "משחקת" את דמותה של אלי במשחק. ב-Naughty Dog החליטו בסופו של דבר לשנות קצת את המראה של הדמות הוירטואלית, וכעת היא נראית צעירה יותר מבת דמותה המציאותית.

"אחרי שצללנו עוד אל תוך הנראטיב של המשחק בחודשים האחרונים, החלטנו לשנות את המודל של אלי כדי שזה ישקף בצורה טובה יותר את האישיות שלה, וגם יגרום לה להראות יותר צעירה, מה שישרת בצורה טובה יותר את הסיפור. אנחנו שמחים מהתוצאה הסופית שאפשר לראות בטריילר ששחררנו, ומקווים שגם המעריצים שלנו יאהבו אותה", אמר המנהל האמנותי של המשחק.

The Last of Us צפוי להגיע אקסקלוסיבית לקונסולת הפלייסטיישן 3 בחודשים הקרובים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:31 17.05.2012 | Miracle-ts Miracle-ts

    נראה מעולה.
    אהבתי יותר את הטריילר הראשון..
    http://adf.ly/8d32S

  2. 2

    15:48 17.05.2012 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    מחכה כבר לגיימפליי של המשחק

  3. 3

    23:19 17.05.2012 | יי יי (אורח)

    נראה סוס

  4. 4

    15:38 18.05.2012 | Big Danny K Big Danny K

    The Last of Us צפוי להגיע אקסקלוסיבית לקונסולת הפלייסטיישן 3 בחודשים הקרובים.
    -
    nothing to do here....

  5. 5

    19:26 19.05.2012 | גגג גגג (אורח)

    כוס עמק! די כבר אם מלחמת הקונסולות המזדיינת הזאת בא לי לשחק במשחקים של נוטי דוג ואני לא פאקינג יכול! אם לסוני או למיקרוסופט באמת אכפת מהקונים שלהם הם יעשו את הקונסולה הבאה ביחד

  6. 6

       | פורסם ע"י