הרשמה

הענן יחכה: אין עסקה בין Gaikai לסוני

אחת השמועות העקשניות מלפני E3 מתפוצצת: אין עיסקת ענן בין Gaikai לסוני

 לפעמים שמועות הן רק שמועות: בימים שלפני תחילת תערוכת E3 נפוצה שמועה עקשנית במיוחד, לפיה סוני הולכת להכריז על שיתוף פעולה עם חברת הזרמת המשחקים Gaikai, שתאפשר לשחקנים של קונסולת הפלייסטיישן 3 לשחק במשחקים על גבי רשת האינטרנט, ללא צורך בהורדת קבצים גדולים או רכישת מדיה פיזית.

למרות השמועות, במהלך מסיבת העיתונאים של סוני לא הוכרז על שום שיתוף פעולה כזאת, וכעת דיוויד פרי, מנהל חברת Gaikai, קובר את השמועה סופית, ומודיע כי אין, ולא היתה אף פעם, עיסקה בין החברה שלו לבין סוני.

"אפילו לא הייתי במסיבת העיתונאים של סוני", הוא מספר ל-Eurogamer, "ישבתי בחדר שלי במלון, וידעתי שכולם אומרים 'אלוהים, הם הולכים להכריז על משחקים בענן?', ואני אמרתי 'לא, הם לא הולכים להכריז משחקים בענן', אפילו לא הייתי שם!".

מדוע נפוצו השמועות האלה מלכתחילה? פרי מאמין שמדובר בצירוף נסיבתי של שלל חדשות הקשורות הן בסוני והן ב-Gaikai, שהתחברו יחדיו ליצירת השמועה המפלצתית. Gaikai אכן סגרה עיסקה גדולה במיוחד, עם חברת סמסונג, ויכול להיות שמפיצי השמועה חשבו שסמסונג היא בעצם סוני. 

 

האם זה אומר שאף פעם לא נראה משחקיות בענן בקונסולות של סוני? פרי כלל לא בטוח. "בכנות, אני לא יכול לדמיין עתיד בו חברות הקונסולות לא כוללות משחקים בענן. הן יכולות לדחות את זה כמה שהן רוצות, אבל בשלב מסויים אף אחת לא תרצה להיות החברה שלא יכולה לעשות את זה. בצורה מסויימת, אני מצפה שכל שלוש החברות יעשו את זה", הוא אמר.

מעניין לראות איך פרי מסכים לשלול את השמועה הזאת רק עכשיו - אחרי ש-E3 כבר כמעט נגמרה והשם של החברה שלו הפסיק להופיע בכותרות של אתרי המשחקים הגדולים. אם השמועה היתה מונפצת מלכתחילה, היינו מצפים ממנו לפחות להגיד את זה כבר ביום בו היא הופצה במקור, ולא לחכות כל כך הרבה זמן לחשיפה הזאת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:06 07.06.2012 | orerez orerez (אורח)

    חבל, אבל נסתדר. לפי דעתי זה פשוט לדחות את הקץ. סוני מנסים לעשות כסף עוד כמה שנים על החומרה הפיזית, אבל בקרוב כולנו נעבור לענן.אבל כמו שארז ציין, אחלה תרגיל של דייויד פרי: הוא שיווק את הטכנולוגיה שלו דרך שמועות על עסקה עם חברת גיימינג גדולה לפני אירוע גיימינג ענק, ואחרי שהאירוע נגמר, והוא מיצה את הקטע והבין שהוא לא ירוויח מזה כלום עוד, הוא פוצץ לנו את הבועה בריאיון אישי. גאוני. תודה רבה שניפצת לכמה מאות אלפי גיימרים בכל העולם את החלום.

  2. 2

    15:44 07.06.2012 | ? ? (אורח)

    איזה חלום בדיוק?

  3. 3

    16:18 07.06.2012 | WarFox89 WarFox89

    התשובה לשאלה של העורך רשומה בתוך הכתבה :

    "אחרי ש-E3 כבר כמעט נגמרה והשם של החברה שלו הפסיק להופיע בכותרות של אתרי המשחקים הגדולים"

    מה לא ברור כאן ??

  4. 4

    16:52 07.06.2012 | adartzt12 adartzt12 (אורח)

    קביל פרסום חינם למה שלא יתפוס על זה גל

  5. 5

    12:39 08.06.2012 | Nyromith Nyromith (אורח)

    חלום? יותר דומה לסיוט.

  6. 6

       | פורסם ע"י