הרשמה

Resident Evil - גירסת הארכיון

קאפקום מכריזה על "מהדורת הארכיון" המיוחדת של Resident Evil 6 - שכוללת את כל משחקי הסדרה

 הזומבים נכנסים לארכיון: חברת קאפקום הכריזה על מהדורה חדשה ל-Resident Evil 6, המשחק הבא בסדרת ההישרדות-אימה המצליחה שלה. המהדורה, שתקרא Archive Edition, תכלול בנוסף למשחק החדש גם משחקי עבר רבים של Resident Evil - ובכך תהיה מעין אוסף אולטימטיבי למעריצי הסדרה.

גירסת הפלייסטיישן 3 של הארכיון תכלול את כל המשחקים הממוספרים שיצאו בסדרה - מהראשון עד השישי. המשחק הראשון בסדרה יגיע ב"גירסת הבמאי" שלו, שכוללת תכנים נוספים, המשחק השלישי יגיע בגירסת ה-Nemesis שלו, והמשחק הרביעי בגירסת ה-HD שלו. גם המשחק החמישי יזכה לשדרוג, ויגיע בגירסת ה-Gold שלו, שכוללת תכנים נוספים ותמיכה בבקר ה-Move.

גירסת ה-Xbox 360 של הארכיון תהיה מעט שונה. מכיוון שהמשחקים הראשונים בסדרה לא יצאו מעולם לקונסולה של מיקרוסופט, היא תכלול קצת פחות תכנים: במקום שלושת המשחקים הראשונים, תכלול הגירסה הזו את הסרט Resident Evil: Degeneration ואת גירסת ה-HD של המשחק Code: Veronica X. המשחק הרביעי והחמישי יכללו במהדורה זו בדיוק כפי שהם נכללים במהדורת הפלייסטיישן.

גרסאות הארכיון יצאו ב-2.10, ביחד עם הגירסה הרגילה של המשחק, ויעלו 89.99 דולרים - 30 דולרים יותר מאשר הגירסה הסטנדרטית של המשחק.

 

למי שפספס את המשחקי הראשונים בסדרה הזו ומעוניין להבין על מה כל הרעש לפני שהוא מתחיל את המשחק הבא - זהו דיל לא רע בכלל, שנותן הנחה מצטברת של עשרות דולרים על פני רכישת כל אחד מהכותרים שנמצאים בו בנפרד.

עם זאת, יש לקחת בחשבון את זה שמשחקי Resident Evil לא נוטים להזדקן כל כך טוב - ושהמשחקים הראשונים לאו דווקא ירתקו אתכם היום למסך כפי שריתקו רבבות גיימרים כשיצאו לראשונה לקונסולת ה-PlayStation הראשונה. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:01 10.06.2012 | ראשון ראשון (אורח)

    אני רוצה חומוס בפיתה כמה זה עולה?

  2. 2

    15:44 10.06.2012 | שני שני (אורח)

    אחד יא הומו. בשבילך זיון אחד טוב טוב ברקטום.

  3. 3

    21:27 10.06.2012 | LL LL (אורח)

    מושלם בשביל מעריצי הסדרה שאין להם שום משחק בדרה -_-

  4. 4

       | פורסם ע"י