הרשמה

נינטנדו עובדת על יורשת ל-3DS

בנינטנדו כבר מתכוננים לדור הבא של הקונסולות הניידות

 ה-3DS של נינטנדו יצאה רק לפני כשנה - אבל בחברה היפנית כבר מתחילים לחשוב על היורשת שלה. במהלך תערוכת E3, אמר שיגארו מיאמוטו, מעצב המשחקים הבכיר של החברה, כי בנינטנדו כבר מתחילים להעלות רעיונות למה שיהיה צריך להיות משולב בדור הבא של הקונסולות הניידות.

מיאמוטו לא התכוון להגיד שה-3DS-2 או ה-4DS או איך שלא יקראו לקונסולה הבאה תצא כבר בחודשים הקרובים - אלא שמבחינת נינטנדו ה-3DS הנוכחית שלמה וגמורה, ושהחברה לא מתכוונת לבצע בה שינויים עיצוביים בשנים הקרובות. בנינטנדו יש מסורת ארוכת שנים של שינוי הקונסולות הניידות שלה במהלך שנות החיים שלהם, ולפי דבריו של מיאמוטו ב-3DS המצב יהיה שונה.

כך למשל, ה-DS הקודמת זכתה לארבע גרסאות שונות: החל מגירסה קטנה וניידת יותר בשם ה-DS Lite (שיצאה כשנה אחרי יציאת הקונסולה המקורית), דרך גירסה עם חיבור אלחוטי לאינטרנט ומצלמה מובנית בשם ה-DSi ועד לגירסה גדולה יותר, עם שני מסכים גדולים ואיכותיים, בשם ה-DS XL. גם ה-GameBoy Advance זכתה למספר גרסאות ששיפרו מגרעות שהיו בעיצוב המקורי של הקונסולה, כגון חוסר בתאורה אחורית.

לפי דבריו של מיאמוטו, גיימרים שחיכו ל"גירסה משופרת" של ה-3DS לא יזכו לקבל אותה בזמן הקרוב, אם בכלל. בימים שלפני תחילת תערוכת E3 נפוצה שמועה לפיה נינטנדו מתכוונת להשיק גירסה גדולה יותר של הקונסולה, שתכלול מסך גדול ואיכותי יותר וידית אנלוגית שנייה - אך בסופו של דבר התברר שהיה מדובר בספקולציה בלבד, ושלנינטנדו אין תוכניות לחשוף בקרוב קונסולה כזאת.

 

"אני מסופק מאוד מהחומרה של ה-3DS כפי שהיא כיום", אמר מיאמוטו: "אני מרגיש שהיא הטובה ביותר בדור הזה. מה שאנחנו חושבים עליו כרגע בטח הולך להיות לדור הבא של הקונסולות הניידות".

האם זה אומר שמודל ה-3DS הנוכחי יהיה זה שישאר עד סוף ימיה של הקונסולה? קשה להגיד. לא מן הנמנע שנינטנדו יכללו שיפורים מסויימים במהלך השנים הקרובות שלא מצריכים שינוי פיזי של עיצוב החומרה, כמו סוללה טובה יותר או שיפור למסך התלת-ממדי של הקונסולה. עם זאת, לפי דבריו של מיאמוטו נראה שהחברה "סגורה" על הצורה הפיזית של הקונסולה, ושזו תשאר כפי שהיא.

לפחות עד שהמכירות של ה-3DS יתחילו לדעוך, מה שיוכל לגרום לנינטנדו להחליט לשנות אותה למרות הכל. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:23 14.06.2012 | ראשון! ראשון! (אורח)

    המכירות לא יתחילו לדעוך (לפחות לא בזמן הקרוב) אה וראשון!

  2. 2

    16:33 14.06.2012 | noan noan (אורח)

    זה לא אומר הרבה. קונסולות מתכננים במשך שנים, ובאותו זמן ממשיכים להוציא גרסאות חדשות לנוכחיות.

  3. 3

    17:47 14.06.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    אין לי שום בעיה עם העיצוב של ה3ds כמו שהוא אני מאוד נהנה ממנו ככה :)

  4. 4

    21:39 18.06.2012 |  מתן מתן (אורח)

    איזה קונסולה מחורבנת צריך לומר תאמת.

  5. 5

       | פורסם ע"י