הרשמה

Saint Row: ההרחבה שהפכה להמשך

חבילת ההרחבה הקרובה של Saint Row the Third בוטלה - והפכה להמשך באורך מלא

 המאפיונרים של Saint Row חוזרים מוקדם מהצפוי: חברת המשחקים THQ הודיעה כי היא מבטלת את חבילת ההרחבה של  Saints Row: The Third, שהייתה אמורה לצאת במהלך 2013 - והופכת אותה למשחק המשך באורך מלא

במקור, היתה אמורה חבילת ההרחבה להקרא Enter the Dominatrix, ולספר על חייזר מרושע שכולא את חברי כנופיית Saints Row בעולם מציאות מדומה שמזכיר את עיר הבית שלהם, אך בעצם מהווה סוג של בית כלא שנועד למנוע מהכנופייה העליזה לעצור את התוכניות של מנהיג החייזרים.

חבילת ההרחבה הייתה אמורה לעלות 30 דולרים, ולצאת גם באופן עצמאי, מה שאומר שגם שחקנים שלא קנו את Saints Row: The Third היו יכולים לשחק בה. עם זאת, ג'ייסון רובין, המנהל החדש של חברת THQ החליט שלא מדובר ברעיון מוצלח במיוחד, וש"לבזבז" את הסיפור הזה על חבילת הרחבה יהיה קצת חבל. 

"כשהסתכלתי על הפיתוח של Enter the Dominatrix ב-Violtion, ממש התרשמתי מהרעיונות והתשוקה שמרחיבים את סדרת המשחקים הזאת", אמר רובין, "שאלתי את הצוות מה הם יוכלו להשיג אם הם יקבלו עוד זמן, עוד משאבים והרחבה של נפח הפרוייקט. כולנו הסכמנו שאנחנו רוצים לשחק במשחק כזה".

התוצאה: Enter the Dominatrix יקבל עוד תקציב ועוד זמן פיתוח - ויצא במהלך 2013 כמשחק המשך באורך מלא. "כשזה מגיע ל-Saints Row, ברור לי שהמעריצים שלנו רוצים משחקים גדולים יותר, טובים יותר ומשוגעים יותר, וזו הסיבה בגללה Enter the Dominatrix יהפוך למשחק המשך באורך מלא", הסביר רובין.

 

ההחלטה החדשה של רובין עומדת בניגוד לדברים שאמר לפני מספר שבועות, אז חשב הבוס של THQ כי הסדרה צריכה "להתבגר", ולהפוך לרצינית וקודרת יותר. כנראה שרובין הבין שהוא טועה, ושהשגעון והטירוף של משחקי הסדרה האחרונים הם מה שהובילו להצלחתה.

כעת נותר לראות אם ההחלטה להפוך את ההרחבה להמשך תהיה נבונה או לא. החשש הגדול הוא ש-Saints Row 4 ירגיש קצת דל בתוכן, עקב המקור הדליל-מלכתחילה שלו. עם זאת, תמיד יש סיכוי שב-Violition יספיקו להרחיב את הרעיון שלהם ולספק משחק מלא, מגוון ולא פחות טוב ממה ש-The Third היה. ואמרו אמן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:44 21.06.2012 | DryDude DryDude

    רגע אז זה יהיה SAINTS ROW 4? זה נשמע יותר מידי כמו ME

  2. 2

    17:05 21.06.2012 | asd asd (אורח)

    שנייה , אז בעצם ההרחבה תהיה המשחק הבא ? , אז מה יהיה עם מה שתוכנן להיות המשחק הבא ?

  3. 3

    01:51 22.06.2012 | יופי יופי (אורח)

    עוד סיינטס רואו תמיד יהיה טוב!!!
    לא משנה איך הוא יגיע

  4. 4

    01:53 24.06.2012 | rigun7 rigun7 (אורח)

    נשמע כמו שהיה Crysis:Warhead. הרחבה שהיא בעצם משחק בפניי עצמו.

  5. 5

       | פורסם ע"י