הרשמה

Ouya ו-Onlive לנצח

הקונסולה האנדרואידית משתפת פעולה עם שירות המשחקים בענן

 שיתוף פעולה רשמי ראשון לקונסולת ה-Ouya: במהלך סוף השבוע נחשף שמפתחי ה-Ouya, קונסולת המשחקים העתידית שתעלה 99 דולרים בלבד ותריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד, חתמו על שיתוף פעולה עם חברת Onlive, שמאפשרת לשחק במשחקים מודרניים דרך האינטרנט, "בענן". לפי ההסכם, ה-Ouya תתמוך ב-Onlive כבר ביום ההשקה שלה, ותאפשר לבעלי הקונסולה לשחק בעשרות המשחקים שכבר נכללים בשירות.

מדובר בדרך מעניינת בה יכולה לפתור ה-Ouya את אחת החששות הגדולות ביותר הקשורות בה: למרות המחיר הנמוך, כלל לא בטוח שהקונסולה הזאת תצליח לעניין מפתחי משחקים, מה שיוכל להוביל לכך שלא יהיו לקונסולה משחקים. בעזרת Onlive, הקונסולה תקבל משחקים רבים גם ללא תמיכה ישירה של מפתחים - וחלק רב מהמשחקים האלה אף יהיו משחקי מולטי-פלטפורם פופולריים.

השימוש ב-Onlive על גבי ה-Ouya לא יהיה, כל הנראה, בחינם, וידרוש מהמשתמשים להרשם לשירות במחיר חודשי קבוע. מכיוון שהשירות משתמש ברשת כדי "להתחבר" למשחקים, יש לו גם צדדים לא ממש חיוביים בצד של הגיימר, שיכול לסבול מ"לאגים" אפילו כשהוא משחק במשחק סינגל-פלייר. בעיה זאת בולטת במיוחד בישראל, זאת מכיוון שאין לנו שרת Onlive בארץ, ואנחנו נאלצים להתחבר לשרתים מרוחקים מעבר לים.

בנוסף לשיתוף הפעולה המסקרן, חשפה Ouya תמונת "לונג-שוט" רשמית ראשונה של בקר המשחק שלה. עדיין מדובר באבטיפוס, ומפתחי הקונסולה מבטיחים שהגרפיקה על הכפתורים תשתנה עד ההשקה - אבל זה העיצוב הכללי. הבקר, שמזכיר את הבקר של ה-Xbox 360, כולל, בנוסף לכפתורים הפיזיים, גם משטח מגע עגול שיאפשר לשלוט על משחקים סלולריים שמשתמשים במסכי מגע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י