הרשמה

THQ מוותרת על InSane

במאי הקולנוע גילמרו דל טורו יצטרך למצוא מפיץ אחר

 אחד מהפרוייקטים השאפתניים ביותר בתעשייה בוטל: נשיא חברת המשחקים THQ, ג'יימס רובין, הודיע אמש במהלך שיחת משקיעים על ביטולו של המשחק InSane - משחק אימה שאפתני מאוד, שבראשו עמד במאי הקולנוע המוערך גילמרו דל טורו ("המבוך של פאן", Hellboy ועוד). 

InSane היה אמור להיות המשחק הראשון מבין טרילוגית משחקי אימה פסיכולוגיים, עליהם היה אמור דל טורו להתחיל לעבוד ביחד עם אולפן המשחקים Volition. רובין, שנכנס לפני מספר חודשים לתפקיד נשיא חברת THQ, "ירש" את הפרוייקט הזה מקודמו בתפקיד - וככל הנראה החליט שאין ביכולתה של החברה לממן פרוייקט בסדר גודל כזה.

לפיכך, החליט רובין לבטל את הפקת הפרוייקט - ולהחזיר את כל הזכויות עליו לדל טורו עצמו. זה אומר שבאופן תאורטי יש סיכוי שיום יבוא ונראה את InSane יוצא לאור - אך זה תלוי ביכולת של במאי הקולנוע למצוא מפיצת משחקים אחרת שתסכים לקחת את הפרוייקט הזה על עצמה ולממן אותו.

למען האמת - ממש לא יהיה מפתיע אם בעוד מספר שבועות נקרא חדשות על כך ש-EA או Activision החליטו להרים את הפרוייקט מחדש. בכל זאת - לא בכל יום אחד מבמאי הקולנוע המוערכים בעולם רוצה להכין משחק וידאו.

 

אם אתם דואגים ל-Violition, אולפן המשחקים שהיה אמור להכין את המשחק - אתם יכולים להסיר את הדאגה מלבכם: Violition נמצאים בימים אלה עמוק בתוך העבודה על המשחק הרביעי בסדרת Saints Row. מכיוון שמדובר באחת מסדרות המשחקים המצליחות ביותר של THQ - סביר להניח שלפחות הפרוייקט הזה לא יבוטל בזמן הקרוב.

כעת נותר לראות איזה שינויים נוספים יעשה ג'יימס רובין בחברה שלו, והאם הוא יכריז בקרוב על פרוייקטים נוספים ש"יחליפו" את InSane.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:33 07.08.2012 | yahel12 yahel12

    InSane גם ככה היה נראה מפחיד מדי מהTEASER (:

  2. 2

    02:42 08.08.2012 | ek355 ek355

    חבל,הם לא יכולים למכור את הפרוייקט הזה לחברה אחרת? (אם יש כזה דבר בכלל)

  3. 3

       | פורסם ע"י