הרשמה

סוני נוטשת את The Last Guardian?

האם הכלב המכונף של סוני צריך לדאוג מחרדות נטישה?

 מי שומר על השומר האחרון? חברת סוני החליטה לוותר על הזכויות שלה ל"סימן רשום" על שם המשחק The Last Guardian.  במקור, רשמה סוני את שם המשחק כשייך לה בשנת 2009 - אך מכיוון שהחברה לא הגישה בקשה להאריך את הזכויות על השם, זה הוגדר כ"נטוש" על ידי הרשם.

יש לציין שהוויתור על זכויות היוצרים לא אומר בהכרח שסוני נטשה גם את המשחק עצמו - למרות שהעובדה כי לא ראינו אפילו הצצה למשחק כבר כמה שנים לא ממש מעודדת. ה"נטישה" יכולה להיות תוצאה של טעות מנהלתית מצד סוני, שפשוט שכחה להגיש את המסמכים הדרושים לחידוש הסימן - או סתם חוסר רצון לדאוג לזכויות היוצרים בשלב זה, כשעדיין אין לו תאריך יציאה רשמי.

The Last Guardian הוא אחד הפרוייקטים המסקרנים ביותר של תעשיית המשחקים היפנית: משחק פלייסטיישן 3 מאותו צוות פיתוח שיצר בדור הקודם את ICO ו-Shadow of the Colussus המצויינים, ויספר על מערכת היחסים בין ילד נחמד למפלצת שמזכירה כלב מכונף.

הבעיה היא שבשנים האחרונות יש גל שמועות על צרות צרורות בפיתוח המשחק: תאריכי היציאה שלו נדחו שוב ושוב (עד שבסופו של דבר המשחק נכנס לסטטוס "ייצא כשיהיה מוכן", ללא תאריך יעד), בכירים בצוות הפיתוח נטשו את סוני, ואף אחד מחוץ לחברה היפנית לא ממש יודע מה הסטטוס של המשחק הזה, והאם הוא אי פעם ייצא לאור.

 

בסוני מכחישים בתוקף את ההנחה שהוויתור על הסימן הרשום ישפיע על הוצאת המשחק. "הפרוייקט עדיין נמצא בפיתוח, אין שום דבר חדש לדווח עליו בשלב זה", מסר דובר מטען החברה ל-Game Informer

נראה שבכל הקשור ל-Last Guardian, נאלץ להמשיך להאזר בסבלנות, כמו שכבר התרגלנו: סביר להניח שעדיין יש צוות פיתוח איפשהו במשרדים היפניים של סוני שעובד על המשחק הזה, אך כל עוד אנחנו לא יודעים מה טיב המשחק ולמה הוא לוקח כל כך הרבה זמן - אולי לא צריך להעלות את רף הציפיות לכך ש: א. הוא יהיה משחק מוצלח במיוחד (כולנו זוכרים מה קרה ל-Duke Nukem Forever, משחק נוסף שהיה בפיתוח תקופה ארוכה מאוד), ב. הוא אי פעם ייצא לאור.

כך או אחרת - אם בא לכם לתפוס את הבעלות על הסימן הרשום שהוא שם המשחק - עכשיו אתם יכולים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:12 12.08.2012 | הממ הממ (אורח)

    אולי הם מתכננים להוציא אותו לPS4

  2. 2

    07:48 13.08.2012 | WarFox89 WarFox89

    "מי שומר על השומר האחרון?"

    LIKE! ;)

  3. 3

    21:17 13.08.2012 | ל4 ל4 (אורח)

    גם אני. רוצה להיפגש בסמטה חשוכה?! אם אתה מלקק כל כך טוב לרונן.

  4. 4

    11:43 14.08.2012 | GodMonster GodMonster (אורח)

    איזה טרולים.... >.>
    קיצר אני מאוד אתבאס אם לא יצא המשחק...למרות שהמשחק הוא סוג של הדרמה בין ילד לבין כלב ענק עם כנפיים...המשחק עצמו פשוט ניראה ממש יפה במובן של עלילה...וציפיתי...טוב אם לא יצא...זה קצת מבאס אבל לפחות יש עוד משחקים...

  5. 5

       | פורסם ע"י