הרשמה

Grand Turismo 6 בפיתוח

כמה שנים נצטרף לחכות עד שהמשחק יצא?

 לחמם מנועים: קאזונורי יאמאוצ'י, מפיק סדרת משחקי המירוצים המוערכת Gran Turismo, אישר שבימים אלה הוא עסוק בפיתוח המשחק הבא בסדרה, Gran Turismo 6. הדברים נאמרו באליפות אסיה ב-GT5, ומהווים אישור סופי למה שהיה די ברור בין כה וכה: הסדרה הזאת עוד לא אמרה את המילה האחרונה.

כשנשאל מתי צפוי המשחק הבא בסדרה לצאת. יאמאוצ'י לא הסכים לענות. "אם לא אזהר בלשוני ואגיד מתי זה אמור לצאת, אז בסוף כל המעריצים יכעסו עליי ויגידו שאני דוחה שוב את יציאת המשחק. לעולם לא אגיד דברים כאלה שוב", הוא אמר.

יאמאוצ'י מתייחס לכעס שהביעו מעריצי הסדרה מהעיכובים החוזרים ונשנים בתאריך היציאה של GT5, המשחק האחרון בסדרה, עליו עבד יאמאוצ'י לא פחות מחמש שנים. לשם השוואה, משחקי מירוצים אחרים יוצאים על בסיס שנתי או דו שנתי. מעריצי הסדרה האשימו אז את יאמאוצ'י בכך שהוא פרפקטיוניסט מדי - אך בסופו של דבר תוגמלו כש-Gran Turismo 5 יצא, והפך להצלחה גדולה, בעיקר לאחר שיצאו לו מספר עדכונים שפתרו מספר באגים.

 

אם אתם מעריצים את סדרת המירוצים הוותיקה הזאת, היינו ממליצים לכם להתאזר בהרבה הרבה סבלנות. למרות שיאמאוצ'י אישר את פיתוח המשחק, חברת סוני עצמה עדיין לא הכריזה עליו באופן רשמי, ואם למדנו משהו מהתקופה הממוצעת בה לוקח למשחק בסדרה הזאת "להתבשל" - יש לנו עוד כה שנים טובות עד שנזכה לראות את GT6.

מעניין לציין שיאמאוצ'י לא ציין לאיזו פלטפורמה מפותח המשחק הבא בסדרה, כך שעדיין לא ברור אם הוא יגיע לפלייסטיישן 3 הוותיקה, או שמא לאחת הקונוסולות החדשות יותר של סוני: ה-Vita או הפלייסטיישן 4, שעדיין לא יצאה אך וודאי תגיע אלינו הרבה לפני שמפתח המשחקים היפני יסיים לעבוד על יצירת המופת הבאה שלו. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:28 13.08.2012 | fg fg (אורח)

    הורדתם את הכתבה רק בגלל השמות של המשחקים? ואז החזרתם אותה?

  2. 2

    14:15 13.08.2012 | בן בן (אורח)

    יש לי את המשחק, הוא בסדר לא יותר מזה, אני לא אעשה השוואה בינו לבין המתחרה הגדול שלו Forza, אבל אני כן אגיד שלפי דעתי Forza יותר טוב אבל בגלל שב-GT5 יש הרגשה של החמצה גדולה מאוד, כאילו הביאו לך משחק לא גמור. העיצוב של המכוניות היותר רגילות לא משתווה לעיצוב של מכוניות העל וזה קצת פוגע במשחק, ויש יותר מדי מכוניות יפניות ופחות מדי מכוניות בינלאומיות, יכול להיות שזה בגלל שלא שיחקתי בכל המשחק ועצרתי באמצע. יש גם חלקים שהמשחק ממש מתסכל בהם, אני לא שחקן המירוצים הכי גדול אבל אני יכול להגיד על עצמי שאני בסדר בכל מה שקשור לנהיגה במשחקים (ובמציאות חחח)אבל יש חלקים (במיוחד בדבר הזה שצריך להשיג Licence. המשחק הוא כיפי אבל אם היו שואלים אותי איזה ציון הייתי נותן לו, לא הייתי מביא לו יותר מ8.5 מקווה ש-GT6 ייחדש ביותר תחומים כי בינתיים Forza מוביל עליו.

  3. 3

    14:32 13.08.2012 | שי שי (אורח)

    עדיין, פורזה ו-GT אחלה משחקים אבל המנוע ההרס הפיזיקה שם גרועים, אני לא מבין מה כולם אומרים שיש שם פיזיקה טובה.
    אם אתם באמת רוצים לראות מנוע הרס טוב שחקו ב- GRID, או באחד ממשחקי דירט.

  4. 4

       | פורסם ע"י