הרשמה

עוד מפיק ב-Team ICO עוזב את סוני

עוד מכה בדרך ליציאתו של The Last Guardian?

 מצעד המתפטרים ממשיך: קנג'י קאידו, מי שהפיק את שני המשחקים המוערכים ICO ו-Shadow of the Colossus, הודיע בחשבון הטוויטר שלו כי הוא הגיש את התפטרותו לסוני. "יש לי חדשות", הוא כתב, "באוגוסט עזבתי את סוני. עדיין לא החלטתי מה יהיו תוכניותיי לעתיד, בזמן הקרוב פשוט אמשיך את חופשת הקיץ שלי". 

קאידו הוא הבכיר השלישי בצוות הפיתוח שמכונה "Team ICO" שעזב את סוני בשנה האחרונה. הראשון מהם היה יושיפוזה האיימה, מי שהיה עד אז המפיק הבכיר של הצוות, ופרש מהחברה כדי להתמקד במשחקים ק'ואליים. אחריו עזב פומיטו אואדה, הבמאי והיוצר של שני המשחקים של הצוות, ואחד ממפתחי המשחקים המוערכים ביותר ביפן. אואדה ממשיך לעבוד על The Last Guardian, המשחק הבא של הצוות, כעובד חיצוני.

 

כעת, צלע שלישית מצטרפת לרשימת המפתחים המוערכים שעוזבים את האולפנים היפניים של סוני. יש לציין שלא ידוע אם קאידו עבד על The Last Guardian, והאם עזיבתו תשפיע על המשך הפיתוח של המשחק, שעתידו בכל מקרה לא כל כך ברור עקב דחיותיו הרבות והעובדה שבסוני לא חשפו אותו לקהל מאז ששחררו את הטריילר הראשון שלו.

בתגובה להודעת הפרישה של קאידו, הגיב מפתח משחקים יפני מוערך אחר, מסהירו סאקוריי, יוצר סדרת Super Smash Bros. של נינטנדו, בהפתעה מוחלטת: "מ... מה? תודה על כך העבודה הקשה. אני ממש מחכה לשמוע מה אתה הולך לעשות בהמשך".

בתגובה לכך, ענה קאידו: "תודה רבה. גם אני נרגש לקראת הדברים הבאים שאעשה". 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:43 28.08.2012 | ImPact Design ImPact Design

    יעקב?! אוהב בסינים?! איפה אתה?!

  2. 2

    14:09 28.08.2012 | שמעון שמעון (אורח)

    אני אוהב בולבולים תימניים.

  3. 3

    14:10 28.08.2012 | אברהם אברהם (אורח)

    אני אוהב לשרוף את בני.

  4. 4

    15:20 28.08.2012 | אמא של יעקב אמא של יעקב (אורח)

    בוא תזיין אותי , אני סינית !!!

  5. 5

       | פורסם ע"י