הרשמה

Peggle - עוד לא התמכרתם?

עצמים צבעוניים, כדורים מקפצצים וחיות עליזות. למרות חזותו הילדותית, Peggle הוא משחק שיגרום גם לאנשים הקשוחים ביותר להתמכר.

העיניים שלי עייפות. היד המחזיקה את העכבר כבר כואבת. מסך המשחק הצבעוני רומז לי בעדינות שהפסדתי, ושואל אם אני רוצה לנסות שנית. אני מסתכל על השעון. צריך כבר ללכת לישון, אבל נו, עוד נסיון אחד וזהו.



Peggle הוא משחק שיגרום לכל אחד להתמכרות קשה. המטרה בו פשוטה: על המסך מפוזרים בתבניות שונות מספר עצמים (Pegs) צבעוניים. בחלק העליון של המסך ישנו מעין "תותח", שיורה כדורים לכיוון בו השחקן מכוון. הכדורים נורים מהתותח ומקפצים במהירות בתגובה לעצמים בהם הם פוגעים. המטרה: להצליח, בעזרת מספר כדורים מוגבל, לפגוע בכל העצמים הכתומים על המסך.

מאחוריי הרעיון הפשוט הזה מתחבאים עשרות שלבים, כמו גם מצבי "אתגר" ואפילו אפשרות למשחק מול יריב אנושי. כל שלב ושלב מציג אתגרים חדשים, ומציב את אותם עצמים כתומים במיקומים קשים יותר ויותר. בשלב מוקדם במשחק תכירו גם Pegs בצבעים אחרים: הכחולים פשוט יהדפו את הכדור (ובדרך כלל גם יפריעו לכם בדרך לכתומים), הסגולים יקנו לכם מספר גבוה של נקודות והירוקים יפעילו "כח מיוחד" כגון כדור-כפול, עזרה בכיוון הראשוני של הכדור ועוד.

למרות הרעיון הפשוט שלו, Peggle הוא משחק משובח שמבוצע באופן מושלם. השחקנים הקז'ואלים ישארו צמודים למחשב במשך שעות כדי להעלים את כל הכתומים, בעוד הגיימרים הרציניים יעריכו את עיצוב השלבים המקוריים, ודרגת הקושי ההולכת ונבנית.



בעוד את מצב "ההרפתקה" של המשחק ניתן לסיים בפחות משלוש שעות, שלבי האתגר, כמו גם מצב המשחק לשני שחקנים, ישאיר אתכם ואת כל מי שיהיה סביבכם דבוק למסך ולעכבר במשך שעות רבות.

השורה התחתונה

Peggle הוא אחד הלהיטים הגדולים של משחקי הקז'ואל בשנים האחרונות, ובצדק. מדובר במשחק צבעוני, מקורי וכייפי, שמאיים בסכנת התמכרות רצינית. נסו בעצמכם...

להורדת גרסת נסיון של המשחק (בחינם) דרך Orange Games.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:30 01.04.2008 | shgadlic shgadlic

    נציין ש...i

    peggle extreme זמין עכשיו
    בסטיים- גרסה רגילה ויחסית די
    מוגבלת בחינם ויש את גרסת ההפרו
    בעלות של 10 דולר. שווה.

  2. 2

    06:13 02.04.2008 | ש.ג ש.ג (אורח)

    בהחלט שווה

    יש הרבה דרכים לאתגר את עצמכם
    עם המשחק הזה, אני בשלב שסיימתי
    כמעט את כל האתגרים מעבר למשחק
    הראשי, ושאני מנסה בנוסף לגמור
    את כל השלבים ב 100% (כלומר
    כולל את הכחולים) מאוד משעשע

  3. 3

    21:14 02.04.2008 | Raver Raver

    זה בהחלט משחק ממכר ונחמד אבל..

    ראיתי לפחות 3 כתבות על
    peggle אם לא יותר
    בויגיימס X_X
    עשיתם מהמשחק הזה להיט..
    >

  4. 4

       | פורסם ע"י