הרשמה

מהיום: Steam גם על הטלוויזיה בסלון

הבטא של Big Picture Mode נפתחה - והיא נראית נהדר

 האם קונסולות המשחק צריכות להתחיל לשקשק? שירות המשחקים הדיגיטלי Steam פתח את הבטא ל-Big Picture Mode, הממשק החדש שמיועד לשימוש בטלוויזיות. הממשק מציג מראה חדש לגמרי ל-Steam, כמו גם תמיכה מובנית בג'ויסטיקים - מה שיהפוך את השימוש בחנות לקל במיוחד לאנשים שמחברים את מחשב המשחקים שלהם לטלוויזיה.

ב-Steam מבטיחים שכל הפיצ'רים, המשחקים והחברים יעברו אתכם לממשק החדש, ושהוא אף כולל את "דפדפן האינטרנט הראשון שמיועד למסך הטלוויזיה ולא מחורבן". בחברה אף מציגים ממשק הקלדה חדש שמיועד לבקרי משחק: במקום מקלדת וירטואלית רגילה ואיטית, סידרה החברה את האותיות במעין "פרח", שניווט בו נעשה הן על ידי הג'ויסטיק של הבקר והן על ידי לחיצה על כפתורי הפנים שלו. נראה מעניין.

 

הכניסה של Steam לטלוויזיות היא צעד שהחברה הבטיחה לעשות כבר זמן רב: כיום, גיימרים רבים מנצלים את הרזולוציות הגבוהות של טלוויזיות ה-HD כדי לחבר אליהן את המחשבים שלהם - והממשק הקיים של Steam פשוט לא התאים לכך, מכיוון שכלל ניווט בתפריטים רבים, טקסטים קטנים שלא נוחים לקריאה מרחוק ועוד.

כעת, כשפתרה Steam את כל הבעיות האלה, היא הפכה למתחרה הרבה יותר ראויה לקונסולות המשחק - היא כוללת ממשק פשוט בדיוק כמותן, ואפשרות לרכוש ולהתקין משחקים באמצעות הממשק הגרפי האינטואטיבי - פעולה שוודאי תקרוץ לשחקני הקונסולות שלא רגילים להתעסקויות של התקנות ועדכונים, ויברכו את הדרך הקלה בה כל זה מתבצע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:35 11.09.2012 | שדגשדחגח שדגשדחגח (אורח)

    יתברך הרב אוכל החמוצים

  2. 2

    15:58 11.09.2012 | CooKie Monster CooKie Monster

    Valve

  3. 3

    21:38 11.09.2012 | אילן אילן (אורח)

    אני לא משתמש במחשב שלי על הטלויזיה אבל הממשק הזה כזה נוח ויפה שאני משתמש בו על המסך מחשב הרגיל שלי

  4. 4

    13:23 12.09.2012 | יוסי יוסי (אורח)

    צעד מבורך, השאלה מה לגבי משחקים שכוללים טקסטים או אייקונים קטנים... (כמו רוב המשחקים שהם pc-only)

  5. 5

       | פורסם ע"י